Συνεχίζεται στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου η εκδίκαση της αγωγής του Τζόνι Ντεπ κατά της εφημερίδας Sun που τον κατηγορεί για βιαιοπραγία κατά της πρώην... συζύγου του.
Σήμερα, σύμφωνα με όσα ακούστηκαν στη διαδικασία, ο Χολιγουντιανός αστέρας κατηγορούσε την Άμπερ Χερντ ότι είχε σχέση με τουλάχιστον 8 από τους συμπρωταγωνιστές της, μεταξύ των οποίων ο Έντι Ρεντμέιν, ο Τζέιμς Φράνκο, ο Κέβιν Κόστνερ και ο Τσάνινγκ Τέιτουμ. Μάλιστα, την υποψιαζόταν για σχέση με τον Λεονάρντο ντι Κάπριο έπειτα από οντισιόν.
Ο Ντεπ είχε βγάλει παρατσούκλια στους φερόμενους εραστές της πρώην συζύγου του χαρακτηρίζοντας τον Ντι Κάπριο "κολοκυθοκέφαλο" και τον Τέιτουμ "πατατοκέφαλο" στη διάρκεια καβγάδων. Η Χερντ είπε ότι ήταν πολύ ζηλιάρης σύζυγος και καταφερόταν εναντίον όλων των συμπρωταγωνιστών της θεωρώντας τους σεξουαλική απειλή.
Επίσης, η ηθοποιός υποστήριξε ότι ο Ντεπ αναστατωνόταν πολύ αν έπρεπε να φιλήσει κάποιον ή να έχει σκηνές σεξ στις ταινίες και γκρίνιαζε πώς οι άνθρωποι πλήρωναν για να τη βλέπουν να "γ@@@@@αι" στην κάμερα. Κατά την κατάθεσή της υποστήριξε ότι ο Ντεπ απείλησε να τη σκοτώσει και να βάλει να τη βιάσουν:
«Έπρεπε να αιτιολογήσω γιατί έπρεπε να κάνω οποιαδήποτε ταινία και ήταν ακόμη χειρότερα αν έπρεπε να φιλήσω κάποιον ή να έχει σεξουαλική σκηνή μαζί του. Θα προσπαθούσε να με πιάσει ψάχνοντας το κινητό μου ή λέγοντάς μου ότι κάποιος του είχε πει ότι είχα εξωσυζυγική σχέση και φερόταν λες και αυτή η πληροφορία το αποδείκνυε, αν και δεν είχα. Θα με χλεύαζε, ιδιαίτερα αν ήταν μεθυσμένος ή φτιαγμένος και είχε δώσει κοροϊδευτικά παρατσούκλια σε όλους τους συμπρωταγωνιστές μου που τους θεωρούσε σεξουαλική απειλή. Για παράδειγμα έλεγε τον Ντι Κάπριο "κολοκυθοκέφαλο", τον Τσάνινγκ Τέιτουμ "παρατοκέφαλο" και τον Τζιμ "σκατο"Στέρτζες» είπε ο Χερντ στο δικαστήριο.
Ανάμεσα στους άνδρες ηθοποιούς με τους οποίους την κατηγόρησε ότι τον απατούσε ήταν ακόμη οι: Λίαμ Χέμσγουορθ, Μπίλι Μπομπ Θόρντον, αλλά και η Κέλι Γκάρνερ. Επίσης κατηγορεί τον πρώην σύζυγό της ότι έπαιρνε το σενάριο για να ελέγξει μόνος του.
«Οι όροι του γίνονταν κάθε χρόνο που ήμασταν μαζί και πιο αυστηροί σχετικά με γυμνό ή αποδεκτές σκηνές, ζητώντας περιγραφές με κάθε λεπτομέρεια, κάθε οπτικής των σκηνών και πώς θα καλύπτονταν, τοποθετώντας διαρκώς περιορισμούς σε τι θα μπορούσα και τι δεν θα μπορούσα να κάνω. Βρέθηκα να κάνω παραχωρήσεις και να απορρίπτω δουλειές», είπε μεταξύ άλλων η Χερντ.