Τις κορυφαίες 10 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων με βάση την αξία του στόλου και όχι τον αριθμό των πλοίων τους...
κατέταξε η Vessels Value.
Υπολογίζονται τα πλοία που έχουν οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες των ελληνικών ομίλων αλλά και οι ξένες εταιρείες που έχουν.
Στην 1η θέση είναι ο Γιάννης Αγγελικούσης με 128 πλοία και αξία 9,01 δισεκατομμύρια δολάρια
2. Γιώργος Προκοπίου με 128 πλοία και αξία 5,54 δισ. δολάρια
3. Γιώργος Οικονόμου με 120 πλοία και αξία 4,49 δισ.
4.Νίκος Μαρτίνος με 96 πλοία και αξία 3,18 δισ.
5. Πήτερ Λιβανός με 34 πλοία και αξία 2,99 δισ.
6. Άννα Αγγελικούση με 72 πλοία και αξία 2,88 δισ.
7. Ανδρέας Μαρτίνος με 83 πλοία αξίας 2,82 δισ.
8.Νίκος Τσάκος με 68 πλοία και αξία 2,44 δισ.
9. Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος με 72 πλοία και αξία 2,3 δισ.
10. Αγγελική Φράγκου με 125 και 2,17 δισ.
Σύμφωνα με προηγούμενη μελέτη της Vessels Value, έως τον Απρίλιο του 2020, η συνολική αξία του ελληνικών συμφερόντων εμπορικού στόλου Λίγο πάνω από τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο στόλος των Ελλήνων φθάνει τα 100,446 δισεκατομμύρια δολάρια και βρίσκεται στη δεύτερη θέση πίσω από την Ιαπωνία η οποία είναι μεγάλη δύναμη της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Η αξία των γιαπωνέζικων συμφερόντων πλοίων φθάνει τα 108,065 δισ. μειωμένη κατά εννέα δισ. σε σύγκριση με το 2019. Η μείωση οφείλεται στην μείωση της τιμής των φορτηγών πλοίων, κλάδος στον οποίο η Ιαπωνία κυριαρχεί αφού έχει τον ακριβότερο στόλο bulkers αξίας 34,8 δισ. Η Κίνα ακολουθεί την Ελλάδα με συνολική αξία στόλου στα 98,5 δισ.
Η Ελλάδα παραμένει σταθερά πάνω από τα 100 δισ. τα τελευταία τρία χρόνια και σε αυτό διαδραμάτισε κομβικής σημασίας ρόλο η άνοδος της αξίας των δεξαμενόπλοιων. Κλάδος που η ελληνόκτητη ναυτιλία κυριαρχεί αφού ελέγχει το 26% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων.