Ακάλυπτο άφησε σήμερα τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης για τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν ΜΜΕ από τη διαφημιστική καμπάνια...
"Μένουμε Σπίτι".
Αντιμέτωπη με την πίεση που δέχεται η κυβέρνηση από κοινωνία, αντιπολίτευση και τον τύπο (πολλές φορές και τον συμπολιτευόμενο) αλλά και από βουλευτές της ΝΔ, η κυβέρνηση προχωρά στη δημοσιοποίηση άμεσα, καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του Στέλιου Πέτσα η λίστα θα δημοσιοποιούνταν το 2021.
«Είναι αυτονόητο ότι τα ποσά που δόθηκαν και που ήταν εξαιρετικά αναγκαία και κρίσιμα για την παρακίνηση των πολιτών να μείνουν στο σπίτι για λόγους ασφάλειας της δημόσιας υγείας, θα δοθούν άμεσα στη δημοσιότητα. Η χρονική υστέρηση που υπήρξε ως προς τη δημοσιοποίηση τους οφείλεται στο γεγονός ότι γίνεται επεξεργασία από το Υπουργείο Οικονομικών όλων των εκταμιεύσεων και μόλις ολοκληρωθεί θα υπάρξει άμεσα ανακοίνωση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γεραπετρίτης ενώ λίγο αργότερα, σε συνομιλία που είχε με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημοσιοποιηθούν όλα τα στοιχεία μέχρι τέλος της εβδομάδας.
Το φταιξιμο στην εταιρεία
Παράλληλα ο υπουργός επικρατείας σκιαγράφησε και τη στρατηγική ...εξόδου από την υπόθεση, που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε, η εταιρεία αποφάσισε για τα ποσό που αναλογεί σε κάθε μέσο, μέσω ...«αντικειμενικού αλγόριθμου» και κριτηρίων που επεξεργάστηκαν ειδικοί.