Παρά τα χαμηλά ποσοστά επιστροφής στα θρανία των μαθητών γυμνασίου και λυκείου, οι μικροί μαθητές ήταν πιο συνεπείς στην επαναλειτουγία ...
Τα ποσοστά επιστροφής των μικρών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία κυμαίνονται από 65% έως και 100% σε ολόκληρη τη χώρα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος.
Έτσι, κατά μέσο όρο, περίπου το 85% των μαθητών έχει επιστρέψει στις αίθουσες των δημοτικών και των νηπιαγωγείων.
Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από κατά τόπους Διευθύνσεις, καθώς δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμη τα επίσημα από πλευράς του υπουργείου Παιδείας για την επιστροφή των μαθητών, ούτε για την Πρωτοβάθμια, ούτε για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Επιπρόσθετα, δεν φάνηκε πολύ δημοφιλής η τηλε-εκπαίδευση σε αυτές τις μαθητικές ομάδες, αφού όπως ενημέρωσε η ΔΟΕ, η ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια δεν λειτούργησε. «Πρακτικά, ήταν αχρείαστη, λαμβάνοντας τα ποσοστά συμμετοχής των μαθητών στις τάξεις», ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του ΔΣ της ΔΟΕ, Θανάσης Κικινής.
Επιπλέον, η ΔΟΕ, δια στόματος του Θανάση Κικινή, επέκρινε την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για την χρονική περίοδο κατά την οποία κατέθεσε το νομοσχέδιο, εν μέσω lockdown και κορωνοϊού. Πρόκειται, σημείωσε, για νομοσχέδιο που περιλαμβάνει ρυθμίσεις που δεν είναι επείγουσες για την Πρωτοβάθμια και υπάρχει χρόνος για θεσμικό διάλογο.
Ως προς τις διατάξεις, η ΔΟΕ επεσήμανε ότι ο καθορισμός του αριθμού των μαθητών ανά τάξη στους 25 σημαίνει «επιστροφή στον χρόνο».
Παράλληλα, σχολιάζοντας την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο, ανέφερε ότι η ρύθμιση δεν έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα, καθώς και ότι καθηγητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων της χώρας έχουν εκφράσει την άρνησή τους στην υλοποίηση του εγχειρήματος.