«Για μια φορά, ‘Don’t Do It’ (…). Μην παριστάνεις ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική»:
την έκκληση απευθύνει η κατασκευάστρια αθλητικών ειδών Nike με διαφημιστικό σποτ που μεταφόρτωσε στον λογαριασμό της στο Twitter κι αντιστρέφει τη φράση-σήμα κατατεθέν της, «Just Do It» («Απλώς κάνε το»), αναφερόμενη στον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ, 46χρονου Αφροαμερικανού, κατά τη διάρκεια βίαιης προσαγωγής του από λευκούς αστυνομικούς, γεγονός που πυροδότησε κύμα διαδηλώσεων και ταραχών στις ΗΠΑ.
Αφήνοντας κατά μέρος τον σκληρό ανταγωνισμό της με τη Nike, η Adidas επέλεξε να αναμεταδώσει το μήνυμα αυτό, προσθέτοντας στο retweet της τη λεζάντα «Όλοι μαζί θα προχωρήσουμε μπροστά. Όλοι μαζί θα αλλάξουμε τα πράγματα».
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Nike κάνει διαφημιστική εκστρατεία θίγοντας κοινωνικά ζητήματα.
Το 2018, σε μία από αυτές δέσποζε η μορφή του παίκτη του αμερικάνικου φούτμπολ Κόλιν Κάπερνικ, που μπήκε στη μαύρη λίστα εξαιτίας της διαμαρτυρίας του για τη ρατσιστική βία της αστυνομίας.
Ο Κάπερνικ γονάτιζε κατά την ανάκρουση του εθνικού ύμνου πριν από τους αγώνες, μορφή διαμαρτυρίας την οποία είχαν μιμηθεί αρκετοί αθλητές.
Σχολιάστε ...