Ο επιτυχημένος χορογράφος δεν συμφωνεί με την επιλογή του Εθνικού Θεάτρου που ανέθεσε στην ηθοποιό τον ρόλο της Λυσιστράτης, για τη φετινή καλοκαιρινή ...
του παραγωγή.Ο Δημήτρης Παπάζογλου παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «Λοιπόν» και τη Ρενέ Σαραντινού, όπου μεταξύ άλλων δήλωσε για τη Βίκυ Σταυροπούλου:
«Θυμάμαι τη Σταυροπούλου που ήταν στο Μπουρνάζι, σ’ ένα μαγαζί που είχε ο άντρας της, κι εκείνη έκανε υποδοχή των πελατών στην είσοδο. Πώς κατάφερε κι έγινε θιασάρχης, πρωταγωνίστρια;».
Διαβάστε ένα απόσπασμα της συνέντευξής του:
Πέρασε ποτέ από το μυαλό σου να τα παρατήσεις;
Ναι, βέβαια, μετά τις χορογραφίες που έκανα στην παράσταση «Οι μάγισσες της Σμύρνης», είπα: «Δημητράκη μου, να σε ξεφτιλίζουν οι ηθοποιοί, οι οποίοι την ίδια στιγμή βλέπεις πόσο… γλύφουν το σκηνοθέτη και πόσο υποτελείς είναι…»; Καταλαβαίνω και «βαθμολογώ» την αξιοπρέπεια των ανθρώπων. Το άσχημο είναι σε επώνυμους και μη, ότι δεν έχουν τα κότσια να πουν «όχι», σε κάτι που δεν το ξέρουν. Η Βλαχοπούλου αρνήθηκε στον Κάρολο Κουν να παίξει «Λυσιστράτη», σήμερα, ποιος θα έλεγε «όχι» στον Κουν; Κανένας, λένε σε όλα “ναι”.
Ναι, βέβαια, μετά τις χορογραφίες που έκανα στην παράσταση «Οι μάγισσες της Σμύρνης», είπα: «Δημητράκη μου, να σε ξεφτιλίζουν οι ηθοποιοί, οι οποίοι την ίδια στιγμή βλέπεις πόσο… γλύφουν το σκηνοθέτη και πόσο υποτελείς είναι…»; Καταλαβαίνω και «βαθμολογώ» την αξιοπρέπεια των ανθρώπων. Το άσχημο είναι σε επώνυμους και μη, ότι δεν έχουν τα κότσια να πουν «όχι», σε κάτι που δεν το ξέρουν. Η Βλαχοπούλου αρνήθηκε στον Κάρολο Κουν να παίξει «Λυσιστράτη», σήμερα, ποιος θα έλεγε «όχι» στον Κουν; Κανένας, λένε σε όλα “ναι”.
Γιατί πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό;
Δεν υπάρχει αξιοκρατία, όπως στη Γαλλία, που για να φτάσεις «εκεί» δεν είναι γιατί έχεις τον «τάδε» κολλητό που είναι από κάτω, κι έτσι σε προωθούν και σε σπρώχνουν.
Δεν υπάρχει αξιοκρατία, όπως στη Γαλλία, που για να φτάσεις «εκεί» δεν είναι γιατί έχεις τον «τάδε» κολλητό που είναι από κάτω, κι έτσι σε προωθούν και σε σπρώχνουν.
Λειτουργούν τα «κολλητιλίκια»;
Φυσικά. Αυτό που λειτουργεί σε τεράστιο βαθμό είναι το PR. Τώρα είδα το Γιώργο Θεοφάνους να μας κάνει διαφήμιση, ότι πρέπει να προσέχουμε τώρα που φύγαμε από την καραντίνα. Ο Γιώργος Θεοφάνους, ως τι βγαίνει; Είναι ένας εξαιρετικός συνθέτης… άρα όλα είναι σ’ ένα PR. Η Βίκυ Σταυροπούλου βγαίνει και μας λέει πως θα βάλουμε τη μάσκα από ένα παλιό κουρέλι που έχουμε και θα κρύψουμε την ομορφιά μας… όλο αυτό είναι ένα PR, από αυτό διοικείται το σύστημα.
Φυσικά. Αυτό που λειτουργεί σε τεράστιο βαθμό είναι το PR. Τώρα είδα το Γιώργο Θεοφάνους να μας κάνει διαφήμιση, ότι πρέπει να προσέχουμε τώρα που φύγαμε από την καραντίνα. Ο Γιώργος Θεοφάνους, ως τι βγαίνει; Είναι ένας εξαιρετικός συνθέτης… άρα όλα είναι σ’ ένα PR. Η Βίκυ Σταυροπούλου βγαίνει και μας λέει πως θα βάλουμε τη μάσκα από ένα παλιό κουρέλι που έχουμε και θα κρύψουμε την ομορφιά μας… όλο αυτό είναι ένα PR, από αυτό διοικείται το σύστημα.
Ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι;
«Μπαμ» κάνουν, «φωνάζουν», έλα τώρα… ποιο είναι το PR που θα πάει η Σταυροπούλου στην Επίδαυρο; Με ποια φωνή; Με μηδέν φωνή; Για να παίξεις τη «Λυσιστράτη» στην Επίδαυρο, πρέπει να έχεις κι ένα όργανο φωνής… γιατί η Σταυροπούλου; Όπου και να σηκώσεις, η Σταυροπούλου είναι από κάτω. Ποιοι είναι αυτοί από πίσω, που κάθε λίγο και λιγάκι, μας δίνουν μπροστά τη Σταυροπούλου; Σε παιχνίδια, κριτικές σόου, στην Επίδαυρο… επίσης, έχει το πρώτο, ιστορικό θέατρο της Αλίκης Βουγιουκλάκη, πως γίνεται αυτό;
«Μπαμ» κάνουν, «φωνάζουν», έλα τώρα… ποιο είναι το PR που θα πάει η Σταυροπούλου στην Επίδαυρο; Με ποια φωνή; Με μηδέν φωνή; Για να παίξεις τη «Λυσιστράτη» στην Επίδαυρο, πρέπει να έχεις κι ένα όργανο φωνής… γιατί η Σταυροπούλου; Όπου και να σηκώσεις, η Σταυροπούλου είναι από κάτω. Ποιοι είναι αυτοί από πίσω, που κάθε λίγο και λιγάκι, μας δίνουν μπροστά τη Σταυροπούλου; Σε παιχνίδια, κριτικές σόου, στην Επίδαυρο… επίσης, έχει το πρώτο, ιστορικό θέατρο της Αλίκης Βουγιουκλάκη, πως γίνεται αυτό;
Δε θεωρείς ότι είναι μια ταλαντούχα ηθοποιός της γενιάς της;
Όχι, θεωρώ ότι θα ήταν πολύ καλή για ειδικούς ρόλους, θα ήταν πολύ καλή να παίξει τη «μαντάμ Παρί» στα «Κόκκινα φανάρια». Η Βλαχοπούλου ήταν φαινόμενο, δε βρίσκεις σαν τη Βλαχοπούλου. Η Σταυροπούλου είναι μια γυναίκα που προωθείται έντονα από ένα PR. Θυμάμαι τη Σταυροπούλου που ήταν στο Μπουρνάζι, σ’ ένα μαγαζί που είχε ο άντρας της, κι εκείνη έκανε υποδοχή των πελατών στην είσοδο. Πώς κατάφερε κι έγινε θιασάρχης, πρωταγωνίστρια;
Όχι, θεωρώ ότι θα ήταν πολύ καλή για ειδικούς ρόλους, θα ήταν πολύ καλή να παίξει τη «μαντάμ Παρί» στα «Κόκκινα φανάρια». Η Βλαχοπούλου ήταν φαινόμενο, δε βρίσκεις σαν τη Βλαχοπούλου. Η Σταυροπούλου είναι μια γυναίκα που προωθείται έντονα από ένα PR. Θυμάμαι τη Σταυροπούλου που ήταν στο Μπουρνάζι, σ’ ένα μαγαζί που είχε ο άντρας της, κι εκείνη έκανε υποδοχή των πελατών στην είσοδο. Πώς κατάφερε κι έγινε θιασάρχης, πρωταγωνίστρια;