Latest News

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Επιτροπή «Ελλάδα 2021»: "Πονοκέφαλος" στην κυβέρνηση για τα όσα «αλλόκοτα» συμβαίνουν

Κάτι «αλλόκοτο» συμβαίνει στην «Επιτροπή 2021». Μετά τον πρόσφατο σάλο περί του «δικτάτορα Καποδίστρια», ένα νέο «άρθρο» που ...
αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα της Επιτροπής, και πάλι του ίδιου συγγραφέα –του Αριστείδη Χατζή–, προκάλεσε τη μήνιν τόσο μερίδας της επιστημονικής κοινότητας όσο κυρίως πολιτών στα social media. 

Το άρθρο αναφερόταν στις... ερωτικές σχέσεις του Γεωργίου Καραϊσκάκη, με απίστευτες βωμολοχίες και γενική προσέγγιση ύφους σκανδαλοθηρικού περιοδικού, παντελώς άσχετη με τον ρόλο της Επιτροπής. Η ανάρτηση λίγο αργότερα κατέβηκε, αλλά το λάθος είχε προλάβει να γίνει.
«Αλλόκοτη» εξήγηση
Λίγο μετά, η Επιτροπή τα έκανε ακόμη χειρότερα. Με ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό και μάλιστα με κεφαλαία γράμματα –κανείς δεν τους έχει πει πως γράφουμε πάντα με πεζά– ανέφερε πως είναι... άγνωστο πώς έγινε η συγκεκριμένη ανάρτηση και ερευνά αυτή την «αλλόκοτη», επί λέξει, υπόθεση. Και λέω ότι το έκανε χειρότερο, καθώς παραδέχθηκε εμμέσως πλην σαφώς πως επικρατεί ένα μπάχαλο και δεν ξέρει καν ποιος κάνει αναρτήσεις στον επίσημο λογαριασμό.
Η εξήγηση του Χατζή
Ο ίδιος ο συγγραφέας με ανάρτησή του στο Facebook αντεπιτέθηκε, κατηγορώντας όσους του άσκησαν κριτική για έλλειψη χιούμορ. Είπε μάλιστα πως θα επανέλθει, μόλις του επιτρέψουν οι συγγραφικές του υποχρεώσεις, στην ανάδειξη τέτοιων πτυχών των πρωταγωνιστών του 1821 υπό μία προϋπόθεση: να παραμείνουν οι αναρτήσεις εντός Facebook.
Ετοιμο για συστάσεις
Σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής, αν και η Επιτροπή διατηρεί την ανεξαρτησία της, στο Μαξίμου παρακολουθούν το θέμα, καθώς τους παίρνουν εξ αντανακλάσεως τα σκάγια. Χθες, για παράδειγμα, με αφορμή το άρθρο του Χατζή, πολλοί ζητούσαν από την κυβέρνηση να παρέμβει και να τραβήξει αυτιά. Τούτο δεν αποκλείεται, καθώς στο Μαξίμου δεν θέλουν σε καμία περίπτωση, σε μια κρίσιμη συγκυρία όπου σε πρώτο πλάνο είναι η ανόρθωση της οικονομίας, ένα θέμα που πρέπει να ενώνει, όπως είναι τα 200 χρόνια, να διχάζει.