Latest News

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Κορωνοϊός: Τι αγόρασαν οι Έλληνες λόγω πανδημίας


Τρόφιμα μακράς διαρκείας, καθαριστικά προϊόντα και προϊόντα προσωπικής υγιεινής αγοράζουν οι Έλληνες...
σύμφωνα με έρευνα   της Nielsen για το λιανεμπόριο.

Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία  για τις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου την περίοδο από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου έως τις 22 Μαρτίου,  οι πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 27,5%.   

Τη μεγαλύτερη θετική συνεισφορά σ' αυτή την ανάπτυξη, λόγω της μεγάλης συμμετοχής τους στο συνολικό καλάθι, την πραγματοποιούν τα τρόφιμα και τα ποτά, τα οποία στο σύνολό τους αναπτύσσονται με 28,4%, ωστόσο τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τα παρουσιάζουν τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70,0% και +43,7% αντίστοιχα. 

Η μεγαλύτερη κατανάλωση σημειώθηκε στα τρόφιμα μακράς διαρκείας και στα προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής υγιεινής καθώς τα νοικοκυριά έσπευσαν να αποθεματοποιήσουν.    

Στην κατηγορία των τροφίμων ξεχώρισαν αλεύρι, όσπρια, ρύζι και ζυμαρικά που κατέγραψαν αλματώδη αύξηση πωλήσεων (146,1%, 138,2%, 124,4%, 118,1%, αντίστοιχα), ενώ στα μη τρόφιμα τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν σαπούνια (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).   

Αναφορικά με τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.