Εκείνη ήταν διάσημη τραγουδίστρια κι αυτός ένας από τους πιο γοητευτικούς νέους ηθοποιούς...
της εποχής.
Το ερωτικό πάθος της την οδήγησε στο να στήσει μια συνάντηση μαζί του, μέσω ενός κοινού τους φίλου, και να τον φλερτάρει άγρια μπροστά στα μάτια δεκάδων ανθρώπων μεταξύ των οποίων και η σύζυγός του στην οποία μάλιστα δεν δίστασε να επιτεθεί φραστικά όταν τόλμησε να παρέμβει!
Η ιστορία θα μπορούσε, κάλλιστα, να αποτελεί σενάριο κινηματογραφικής ταινίας. Κι όμως είναι ένα περαστικό πέρα για πέρα αληθινό που διαδραματίστηκε πριν από 30 χρόνια με πρωταγωνιστές την Μαντόνα και τον Αντόνιο Μπαντέρας. Ο άνθρωπος που αποκάλυψε τις πιπεράτες λεπτομέρειες της πρώτης τους συνάντησης, οι οποίες, ομολογουμένως, εκθέτουν την βασίλισσα της ποπ, είναι ο βραβευμένος Ισπανός σκηνοθέτης Πέδρο Αλμοδόβαρ ο οποίος λόγω καραντίνας κάθεται στο σπίτι του και γράφει διάφορα κείμενα, υπό μορφή ημερολογίου, τα οποία στη συνέχεια δημοσιεύσει στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με την διήγηση του σκηνοθέτη λοιπόν η Μαντόνα επιδίωξε να τον συναντήσει προκειμένου να της κανονίσει μια συνάντηση με τον Μπαντέρας τον οποίο φέρεται να είχε ερωτευτεί και ήθελε πάση θυσία να κατακτήσει.
Σύμφωνα με την διήγηση του σκηνοθέτη λοιπόν η Μαντόνα επιδίωξε να τον συναντήσει προκειμένου να της κανονίσει μια συνάντηση με τον Μπαντέρας τον οποίο φέρεται να είχε ερωτευτεί και ήθελε πάση θυσία να κατακτήσει.
Η τραγουδίστρια και ο σκηνοθέτης είχαν γνωριστεί στο Λος Άντζελες όταν εκείνη τον προσκάλεσε να παρακολουθήσει τα γυρίσματα της ταινίας «Drick Tracy» τα οποία γίνονταν εκείνη την περίοδο. Αιφνιδιασμένος αλλά και ενθουσιασμένος ταυτόχρονα ο Αλμαδόβαρ, που βρέθηκε στην Πόλη των Αγγέλων ως υποψήφιος για Όσκαρ, δέχτηκε την πρόσκλησή της και πέρασε μία ενδιαφέρουσα ημέρα στα εντυπωσιακά κινηματογραφικά στούντιο μαζί με τους διάσημους συντελεστές της ταινίας.
Έναν χρόνο αργότερα, η Μαντόνα θα βρεθεί στη Μαδρίτη, στο πλαίσιο της παγκόσμιας περιοδείας της, και θα ζητήσει από τον σκηνοθέτη να την φέρει σε επαφή με τον γοητευτικό Λατίνο ηθοποιό Αντόνιο Μπαντέρας: «Τις μέρες που έμεινε στην Μαδρίτη ξενυχτούσαμε μαζί κάθε βράδυ. Είχα οργανώσει μάλιστα τότε ένα φλαμένκο πάρτι προς τιμή της στο ξενοδοχείο Palace παρέα με την Μπιμπιάνα Φερνάντεζ και την Ρόζι ντε Πάλμα. Μου ξεκαθάρισε πως εκτός από μένα ενδιαφερόταν μόνο για έναν συγκεκριμένο καλεσμένο: τον Αντόνιο Μπαντέρας. Της υποσχέθηκα ότι θα έρθει, δεν της είπα όμως ότι δεν γινόταν να μην καλέσω την τότε σύζυγό του Άνα Λέθα, η οποία ήταν και μεγάλη της θαυμάστρια» διηγείται ο Πέδρο Αλμοδόβαρ.
Είχε, ωστόσο, λογαριάσει χωρίς τον…ξενοδόχο καθώς η τραγουδίστρια είχε δώσει εντολή ο Μπαντέρας να καθίσει δίπλα της και η σύζυγός του σε άλλο τραπέζι προκειμένου να μπορεί να μονοπωλεί το ενδιαφέρον του: «Φυσικά εκείνη έκατσε στο κεντρικό τραπέζι, με εμένα στα δεξιά και τον Αντόνιο στα αριστερά της. Την Άνα Λέθα την έβαλε να κάτσει στο πιο μακρινό τραπέζι, στο βάθος της σάλας. Εκτός από μάς, δεν έδωσε σημασία σε κανέναν άλλον. Ταυτόχρονα, ένα μέλος της κουστωδίας με καλή ποιότητας κάμερα γυρνούσε διαρκώς - για «ενθύμιο» όπως μας είπε η ίδια. Μου φάνηκε περίεργο, αλλά ο καλός οικοδεσπότης δεν γίνεται αδιάκριτος». Να σημειωθεί εδώ πως τα πλάνα αυτά χρησιμοποιήθηκαν λίγους μήνες αργότερα στην ταινία της «Στο κρεβάτι με την Μαντόνα» χωρίς να έχει ζητηθεί άδεια από κανέναν. Ακόμη και μέχρι εκείνη τη στιγμή, όμως, ο σκηνοθέτης δεν μπορούσε να φανταστεί μέχρι πού μπορούσε να φθάσει η απαιτητική βασίλισσα της ποπ. Εξάλλου, δεν μιλούσε καν την ίδια γλώσσα με τον Μπαντέρας, οπότε χρειάζονταν μεταφραστή για να συνεννοηθούν. Σιγά, όμως, μην ήταν αυτή η λεπτομέρεια ικανή να σταματήσει την αποφασισμένη Μαντόνα. Έβαλε τον Αλμαδόβαρ να κάνει τον μεταφραστή!
Και μην φανταστείτε ότι τον ρωτούσε για τον καιρό ή για την επόμενη ταινία του…Ούτε κατά διάνοια. Η Μαντόνα μπήκε κατευθείαν στο…ψητό. Αποκαλύπτει λοιπόν στο κείμενό του ο Πέδρο Αλμαδοβάρ: «Κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του δείπνου η Μαντόνα μου είπε: "Ρώτα τον Αντόνιο αν του αρέσει να χτυπά γυναίκες" – ορκίζομαι ακριβώς έτσι το είπε -. Του μετάφρασα την ερώτηση. Ο Αντόνιο δεν λέει τίποτα, μουρμουρίζει και κάνει μια γκριμάτσα σαν να λέει: "Είμαι ένας Ισπανός τζέντλεμαν και θα κάνω ότι μού ζητήσει μια κυρία". Για μένα ήταν μια αναμενόμενη σιωπή και έκφραση. Αλλά η Μαντόνα ζητούσε περισσότερα: "Ρώτα τον" μού ξαναλέει "αν του αρέσει να τον χτυπούν οι γυναίκες". Του το μεταφράζω. Το “να χτυπούν” και “γυναίκες” ήταν δύο λέξεις με τις οποίες ήμουν εξοικειωμένος ήδη από το 1990. Ο Αντόνιο πήρε πάλι την ίδια έκφραση, που δεν σήμαινε ούτε ναι ούτε όχι αλλά ότι ήταν στην υπηρεσία των επιθυμιών μιας κυρίας».
Η σκηνή με την σύζυγο του Μπαντέρας
Βέβαια, ως κορυφαία στιγμή της βραδιάς ο σκηνοθέτης θεωρεί αυτή κατά την οποία σύζυγος και υποψήφια ερωμένη ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπα δίνονταν μια σκληρή λεκτική μάχη. Η αρχή έγινε από την τολμηρή και αποφασιστική πρώην κυρία Μπαντέρας η οποία πλησίασε την Μαντόνα λίγο πριν ολοκληρωθεί το δείπνο και τής την είπε κανονικότατα για τον τρόπο που φλερτάρει τον άνδρα της μπροστά στα μάτια της: «Στο τέλος του δείπνου, η Άνα τόλμησε να πλησιάσει στο τραπέζι μας και είπε σαρκαστικά στη θεϊκή ξανθιά: “Βλέπω ότι σου αρέσει ο σύζυγός μου, δεν με εκπλήσσει, σε όλες τις γυναίκες αρέσει, αλλά δεν με νοιάζει γιατί είμαι πολύ μοντέρνα", στην οποία η Μαντόνα απάντησε: "Άντε χάσου…"».
Αρκετά χρόνια αργότερα πάντως ο ίδιος ο Αντόνιο Μπαντέρας θα εξομολογηθεί σε συνέντευξή του πως είχε κολακευτεί από το ερωτικό ενδιαφέρον της σούπερ σταρ Μαντόνα αλλά παράλληλα ο ασυγκράτητος δυναμισμός της τον τρόμαξε και τον απομάκρυνε: «Δεν ήθελα να είναι το αγόρι της Μαντόνα. Καλώς ή κακώς ήθελα να έχω τη δική μου καριέρα».