Τo σχέδιό της για τις διαδικασίες μίσθωσης και τους κανόνες υγεινής παρουσιάζει η Airbnb για τους πάνω από 7 εκατομμύρια χώρους της...
εν μέσω παγκόσμιας πανδημίας κορωνοϊού που έχει κάνει τους ταξιδιώτες εξαιρετικά επιφυλακτικούς για την καθαριότητα και την ασφάλεια διαμονής.
Σύμφωνα με τα μέτρα που θα προβλέπονται από την εταιρεία, οι χώροι θα πρέπει να μένουν κενοί για ένα 24ωρο μετά το τελευταίο check out και μέχρι το επόμενο check in, βάσει των συστάσεων από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), «ώστε να αντιμετωπίζεται η πιθανότητα ύπαρξης σωματιδίων που μεταφέρονται με τον αέρα για κάποιες ώρες».
Η εταιρεία ανακοίνωσε επιπλέον νέο πρωτόκολλο καθαρισμού για τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων. Πρόκειται ουσιαστικά για οδηγίες για το πώς να καθαρίζουν τα δωμάτια και τι είδους απολυμαντικά να χρησιμοποιούν. Το πρόγραμμα δεν είναι δεσμευτικό για τους ιδιοκτήτες, ωστόσο οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για το ποιοι συμμορφώνονται και ποιοι όχι με τις συγκεκριμένες συστάσεις.
Οι νεότερες οδηγίες αποτελούν μία αναθεωρημένη και εμπλουτισμένη εκδοχή της αρχικής λίστας που είχε δημοσιεύσει η εταιρεία, λίγο μετά το ξέσπασμα της επιδημίας, για τους κανόνες υγιεινής που έπρεπε να ακολουθήσουν οι ιδιοκτήτες.
Νωρίτερα εντός Απριλίου, η Airbnb ανακοίνωσε πως δέχτηκε δάνεια 1 δισ. δολαρίων από επενδυτές εν μέσω πανδημίας και παγκόσμιας πτώσης στα ταξίδια. Επιπλέον, χαλάρωσε τις προθεσμίες ακύρωσης για τους επισκέπτες και δημιούργησε ένα ταμία 250 εκατομμυρίων δολαρίων για τους πληγέντες ιδιοκτήτες.
Το ποσό αυτό ανακούφισης, ωστόσο, προκάλεσε τις αντιδράσεις και επικρίσεις των ιδιοκτητών ως απολύτως «ανεπαρκές» για να καλύψει τη ζημιά από τις μαζικές ακυρώσεις.
Οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία έχουν καταγράψει δραματική πτώση παγκοσμίως, ενώ η πληρότητα δωματίων έχει κατρακυλήσει κατά 23.4% μόνο στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία της εταιρείας ερευνών STR.
Ο ταξιδιωτικός κλάδος επίσης έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την πανδημία, ενώ η νέα πραγματικότητα έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να αναθεωρήσουν τις διαδικασίες υγιεινής τους.
Ενδεικτικά, οι αεροπορικές εταιρίες, όπως η Delta, έχουν αρχίσει να ψεκάζουν τα αεροσκάφη τους με απολυμαντικά, αφήνοντας κενές τις μεσαίες θέσεις στο πλαίσιο των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Ο ξενοδοχειακός κολοσσός Marriott ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως πραγματοποιεί ψεκασμούς στα δωμάτιά του με νοσοκοκομειακού τύπου απολυμαντικά.
εν μέσω παγκόσμιας πανδημίας κορωνοϊού που έχει κάνει τους ταξιδιώτες εξαιρετικά επιφυλακτικούς για την καθαριότητα και την ασφάλεια διαμονής.
Σύμφωνα με τα μέτρα που θα προβλέπονται από την εταιρεία, οι χώροι θα πρέπει να μένουν κενοί για ένα 24ωρο μετά το τελευταίο check out και μέχρι το επόμενο check in, βάσει των συστάσεων από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), «ώστε να αντιμετωπίζεται η πιθανότητα ύπαρξης σωματιδίων που μεταφέρονται με τον αέρα για κάποιες ώρες».
Η εταιρεία ανακοίνωσε επιπλέον νέο πρωτόκολλο καθαρισμού για τους ιδιοκτήτες διαμερισμάτων. Πρόκειται ουσιαστικά για οδηγίες για το πώς να καθαρίζουν τα δωμάτια και τι είδους απολυμαντικά να χρησιμοποιούν. Το πρόγραμμα δεν είναι δεσμευτικό για τους ιδιοκτήτες, ωστόσο οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για το ποιοι συμμορφώνονται και ποιοι όχι με τις συγκεκριμένες συστάσεις.
Οι νεότερες οδηγίες αποτελούν μία αναθεωρημένη και εμπλουτισμένη εκδοχή της αρχικής λίστας που είχε δημοσιεύσει η εταιρεία, λίγο μετά το ξέσπασμα της επιδημίας, για τους κανόνες υγιεινής που έπρεπε να ακολουθήσουν οι ιδιοκτήτες.
Νωρίτερα εντός Απριλίου, η Airbnb ανακοίνωσε πως δέχτηκε δάνεια 1 δισ. δολαρίων από επενδυτές εν μέσω πανδημίας και παγκόσμιας πτώσης στα ταξίδια. Επιπλέον, χαλάρωσε τις προθεσμίες ακύρωσης για τους επισκέπτες και δημιούργησε ένα ταμία 250 εκατομμυρίων δολαρίων για τους πληγέντες ιδιοκτήτες.
Το ποσό αυτό ανακούφισης, ωστόσο, προκάλεσε τις αντιδράσεις και επικρίσεις των ιδιοκτητών ως απολύτως «ανεπαρκές» για να καλύψει τη ζημιά από τις μαζικές ακυρώσεις.
Οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία έχουν καταγράψει δραματική πτώση παγκοσμίως, ενώ η πληρότητα δωματίων έχει κατρακυλήσει κατά 23.4% μόνο στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία της εταιρείας ερευνών STR.
Ο ταξιδιωτικός κλάδος επίσης έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα από την πανδημία, ενώ η νέα πραγματικότητα έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να αναθεωρήσουν τις διαδικασίες υγιεινής τους.
Ενδεικτικά, οι αεροπορικές εταιρίες, όπως η Delta, έχουν αρχίσει να ψεκάζουν τα αεροσκάφη τους με απολυμαντικά, αφήνοντας κενές τις μεσαίες θέσεις στο πλαίσιο των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Ο ξενοδοχειακός κολοσσός Marriott ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα πως πραγματοποιεί ψεκασμούς στα δωμάτιά του με νοσοκοκομειακού τύπου απολυμαντικά.