Μαθητικό συλλαλητήριο έχει προγραμματιστεί για σήμερα στις 12:00 στα Προπύλαια ενάντια στις αλλαγές στον χώρο...
της παιδείας.
Η συντονιστική επιτροπή μαθητών Αθήνας στηλιτεύει τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας και κάνει λόγο για «αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που θα κάνει το σχολείο μας για μια ακόμα φορά ένα πιο σκληρό και ανταγωνιστικό εξεταστικό κέντρο».
Τι αναφέρει το κάλεσμα των μαθητών
«Δεν δεχόμαστε: Να δίνουμε σε όλο το Λύκειο, επί τρία χρόνια και σε κάθε τάξη εξετάσεις που θα κρίνουν το μέλλον μας και την πρόσβαση μας στα Πανεπιστήμια. Δεν συμφωνούμε με τη λογική του παραλόγου της κυβέρνησης πως αυτό μας δίνει περισσότερες ευκαιρίες.
Αντίθετα, μας δίνει περισσότερο άγχος, πίεση και φροντιστήρια από το δημοτικό ακόμα- ακόμα για να τα βγάλουμε πέρα. Αν τώρα ξεκινάμε προετοιμασία που μας εξοντώνει για τις πανελλαδικές στο Λύκειο, με αυτό το σύστημα πότε;
Την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων,
δηλαδή θέματα, ενιαία πανελλαδικά, με κλήρωση και με διαβαθμισμένη δυσκολία σε όλες αυτές τις εξετάσεις. Τη μία και μόνο χρονιά που εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων άφησε το 40% των εξεταζόμενων μαθητών μετεξεταστέους. Δεύτερη φορά δεν έγινε Τράπεζα Θεμάτων γιατί την ακύρωσαν οι μαθητές με τους αγώνες τους! Και τώρα θα μας την ξαναεπιβάλουν;
Την ελάχιστη βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια!
Όταν στα σχολεία μας δεν καλύπτονται τα κενά ούτε στους καθηγητές των πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων, επιλέγουν να περάσουν τέτοιο Νόμο, να μας βάλουν, δηλαδή, επιπλέον εμπόδια στη μόρφωσή μας, δήθεν για να μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε στα Πανεπιστήμια; Ποιον κοροϊδεύουν; Ας αγχωθούν πρώτα για το τι και πως μας διδάσκουν, τι γνώσεις παίρνουμε στο σχολείο, και μετά για το πώς θα ανταποκριθούμε στο Πανεπιστήμιο!
Τη μείωση των εισακτέων στις σχολές από φέτος.
Όσοι από εμάς πάμε τώρα Γ Λυκείου, πάμε για πρώτη φορά στο Λύκειο Γαβρόγλου που δεν έχει πια μαθήματα γενικής παιδείας και έχουμε πήξει. Πάμε σε ένα Λύκειο με μόνο μια επιλογή σε επιστημονικό πεδίο (άρα και λιγότερες επιλογές σε σχολές) που μας αγχώνει. Και τώρα-λίγους μήνες πριν τις πανελλαδικές- μας λενε πως θα μπουν και άλλα εμπόδια; Για να μην αναφερθούμε στην εξίσωση των πτυχίων ΑΕΙ και ιδιωτικών κολλεγίων που πέρασαν πριν λίγο καιρό ή στον περιορισμό των μετεγγραφών που δρομολογούν...»
της παιδείας.
Η συντονιστική επιτροπή μαθητών Αθήνας στηλιτεύει τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας και κάνει λόγο για «αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που θα κάνει το σχολείο μας για μια ακόμα φορά ένα πιο σκληρό και ανταγωνιστικό εξεταστικό κέντρο».
Τι αναφέρει το κάλεσμα των μαθητών
«Δεν δεχόμαστε: Να δίνουμε σε όλο το Λύκειο, επί τρία χρόνια και σε κάθε τάξη εξετάσεις που θα κρίνουν το μέλλον μας και την πρόσβαση μας στα Πανεπιστήμια. Δεν συμφωνούμε με τη λογική του παραλόγου της κυβέρνησης πως αυτό μας δίνει περισσότερες ευκαιρίες.
Αντίθετα, μας δίνει περισσότερο άγχος, πίεση και φροντιστήρια από το δημοτικό ακόμα- ακόμα για να τα βγάλουμε πέρα. Αν τώρα ξεκινάμε προετοιμασία που μας εξοντώνει για τις πανελλαδικές στο Λύκειο, με αυτό το σύστημα πότε;
Την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων,
δηλαδή θέματα, ενιαία πανελλαδικά, με κλήρωση και με διαβαθμισμένη δυσκολία σε όλες αυτές τις εξετάσεις. Τη μία και μόνο χρονιά που εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων άφησε το 40% των εξεταζόμενων μαθητών μετεξεταστέους. Δεύτερη φορά δεν έγινε Τράπεζα Θεμάτων γιατί την ακύρωσαν οι μαθητές με τους αγώνες τους! Και τώρα θα μας την ξαναεπιβάλουν;
Την ελάχιστη βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια!
Όταν στα σχολεία μας δεν καλύπτονται τα κενά ούτε στους καθηγητές των πανελλαδικών εξεταζόμενων μαθημάτων, επιλέγουν να περάσουν τέτοιο Νόμο, να μας βάλουν, δηλαδή, επιπλέον εμπόδια στη μόρφωσή μας, δήθεν για να μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε στα Πανεπιστήμια; Ποιον κοροϊδεύουν; Ας αγχωθούν πρώτα για το τι και πως μας διδάσκουν, τι γνώσεις παίρνουμε στο σχολείο, και μετά για το πώς θα ανταποκριθούμε στο Πανεπιστήμιο!
Τη μείωση των εισακτέων στις σχολές από φέτος.
Όσοι από εμάς πάμε τώρα Γ Λυκείου, πάμε για πρώτη φορά στο Λύκειο Γαβρόγλου που δεν έχει πια μαθήματα γενικής παιδείας και έχουμε πήξει. Πάμε σε ένα Λύκειο με μόνο μια επιλογή σε επιστημονικό πεδίο (άρα και λιγότερες επιλογές σε σχολές) που μας αγχώνει. Και τώρα-λίγους μήνες πριν τις πανελλαδικές- μας λενε πως θα μπουν και άλλα εμπόδια; Για να μην αναφερθούμε στην εξίσωση των πτυχίων ΑΕΙ και ιδιωτικών κολλεγίων που πέρασαν πριν λίγο καιρό ή στον περιορισμό των μετεγγραφών που δρομολογούν...»