Latest News

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2020

Γιατί έπεσε 6 μονάδες σε 15 ημέρες το δελτίο του Mega;

Μέσα σε 15 μέρες η πτώση στα νούμερα τηλεθέασης, τόσο γενικά του καναλιού όσο και του κεντρικού δελτίου του Mega ...
(περίπου 6 μονάδες κάτω στο σύνολο της μέτρησης), ήταν θεαματική. 

Ειδικότερα:
** Τη Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου (έναρξη), το κεντρικό δελτίο του Mega κατέγραψε στο σύνολο 10,6% και στο δυναμικό κοινό (18-54 ετών) 13,3%. Ήταν πέμπτο στην κατάταξη μετά από Alpha 16,5% (15,1% στο «δυναμικό κοινό»), Star 15,2% (16,6%), Αντένα 14,4 (11,3%), Σκάι 13,4% (9,1%). Ακολουθούσαν στις δυο τελευταίες θέσεις η ΕΡΤ 1 με 4,9% (2,3%) και Open με 4,0% (3,8%).
** Την (Καθαρή) Δευτέρα, 2 Μαρτίου, το Mega ήταν έβδομο (τελευταίο) με 4,7% στο σύνολο (6,1% στο «δυναμικό κοινό»), ενώ προηγήθηκαν κατά σειρά Σκάι 20,3% (15,1%), Star 17,2% (17,9%), Alpha 16,7% (16,1%), Αντένα 16,3% (14,1%), Open 8,9% (10,3%), ΕΡΤ1 7,7% (4,9%).
Το σύνολο της εβδομάδας
Ακόμα πιο χαμηλά κινήθηκε το κεντρικό δελτίο του Mega την Κυριακή, 1η Μαρτίου, με 3,8% στο σύνολο (4,9% στο «δυναμικό κοινό»), ενώ το Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου, είχε 4,1 % και 5,5%.
Στα συνολικά μερίδια της εβδομάδας (24 Φεβρουαρίου – 1 Μαρτίου) το Mega είχε 4,9% (6,5%), ενώ η κατάταξη στις έξι πρώτες θέσεις διαμορφώθηκε ως εξής: Alpha 19,2% (18,1%),  Σκάι 18,8% (14,0%), Αντένα 17,1% (15,2%), Star 14,6% (16,1%), Open 6,5% (6,4%) και ΕΡΤ1 6,2% (3,8%).
Γενικά, το πρόγραμμα του Mega στην πρεμιέρα είχε στο σύνολο 10,0% (13,1% στο «δυναμικό»), ενώ τη Δευτέρα, 2 Μαρτίου, κατέγραψε 4,8%, αλλά είχε μεγαλύτερο ποσοστό στο κοινό 18-45 (6,4%) και πολύ υψηλότερο σε εκείνο των ηλικιών 25-44 (7,8%).