Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Twitter διεθνώς έφθασαν τα 152 εκατομμύρια στο τέλος του 2019, από 126 εκατομμύρια πριν ένα έτος...
(αύξηση 21%).
Συγκριτικά, το Facebook αναφέρει 1,66 δισεκατομμύρια ημερήσιους ενεργούς χρήστες.
Παράλληλα, το Twitter ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά σε ένα τρίμηνο -στο τελευταίο του 2019- τα έσοδα του ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια (1,01 δισ. δολ.) και ήσαν αυξημένα κατά 11% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Οι ανακοινώσεις είχαν ως αποτέλεσμα η μετοχή του να κινηθεί ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Το μεγαλύτερο μέρος της ανόδου των εσόδων του προήλθε από τις ΗΠΑ, ενώ της αύξησης των χρηστών του από άλλες χώρες, καθώς συνεχίζεται η διεθνοποίηση του.
Τα διαφημιστικά έσοδα του κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2019 έφθασαν στα 885 εκατ. δολάρια (από τα οποία τα 509 εκατ. δολ. στις ΗΠΑ και τα άλλα στον υπόλοιπο κόσμο), αυξημένα κατά 12% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Τα καθαρά κέρδη του ήσαν όμως κατώτερα των προσδοκιών, καθώς διαμορφώθηκαν σε 119 εκατ. δολάρια, έναντι 255 εκατ. δολ. πριν ένα έτος, λόγω αυξημένων κατά 22% δαπανών πέρυσι. Το προσωπικό του Twitter αυξήθηκε κατά 900 άτομα το 2019, φθάνοντας τους 4.800 εργαζόμενους.
Το Twitter ανακοίνωσε πέρυσι το Νοέμβριο ότι θα σταματήσει να δέχεται πληρωμένες πολιτικές διαφημίσεις παγκοσμίως, ενώ προ ημερών έκανε γνωστό ότι θα καταπολεμήσει τα παραπλανητικά ("deepfake") βίντεο και φωτογραφίες που έχουν δημιουργηθεί με ειδικό λογισμικό. Και στα δύο αυτά ζητήματα η γραμμή του είναι πιο επιθετική σε σχέση με το Facebook και άλλους ανταγωνιστές του. Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ
(αύξηση 21%).
Συγκριτικά, το Facebook αναφέρει 1,66 δισεκατομμύρια ημερήσιους ενεργούς χρήστες.
Παράλληλα, το Twitter ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά σε ένα τρίμηνο -στο τελευταίο του 2019- τα έσοδα του ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο δολάρια (1,01 δισ. δολ.) και ήσαν αυξημένα κατά 11% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Οι ανακοινώσεις είχαν ως αποτέλεσμα η μετοχή του να κινηθεί ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Το μεγαλύτερο μέρος της ανόδου των εσόδων του προήλθε από τις ΗΠΑ, ενώ της αύξησης των χρηστών του από άλλες χώρες, καθώς συνεχίζεται η διεθνοποίηση του.
Τα διαφημιστικά έσοδα του κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2019 έφθασαν στα 885 εκατ. δολάρια (από τα οποία τα 509 εκατ. δολ. στις ΗΠΑ και τα άλλα στον υπόλοιπο κόσμο), αυξημένα κατά 12% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018.
Τα καθαρά κέρδη του ήσαν όμως κατώτερα των προσδοκιών, καθώς διαμορφώθηκαν σε 119 εκατ. δολάρια, έναντι 255 εκατ. δολ. πριν ένα έτος, λόγω αυξημένων κατά 22% δαπανών πέρυσι. Το προσωπικό του Twitter αυξήθηκε κατά 900 άτομα το 2019, φθάνοντας τους 4.800 εργαζόμενους.
Το Twitter ανακοίνωσε πέρυσι το Νοέμβριο ότι θα σταματήσει να δέχεται πληρωμένες πολιτικές διαφημίσεις παγκοσμίως, ενώ προ ημερών έκανε γνωστό ότι θα καταπολεμήσει τα παραπλανητικά ("deepfake") βίντεο και φωτογραφίες που έχουν δημιουργηθεί με ειδικό λογισμικό. Και στα δύο αυτά ζητήματα η γραμμή του είναι πιο επιθετική σε σχέση με το Facebook και άλλους ανταγωνιστές του. Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ