Η διαφήμιση, η οποία αναρτήθηκε στο YouTube από την διαδικτυακή εταιρεία ρούχων Pretty Little Thing τον περασμένο Οκτώβριο, ξεκινά με ένα μοντέλο να κοιτά με λάγνο βλέμμα πάνω από τον ώμο του ενώ φοράει δερμάτινο σέξι σορτσάκι. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Η απόφαση ελήφθη μετά από καταγγελία πολίτη ότι η διαφήμιση αυτή αντιμετωπίζει τις γυναίκες ως αντικείμενα καλώντας τις αρχές να κρίνουν αν είναι προσβλητική.
Η υπηρεσία Advertising Standards Agency (ASA) που ασχολείται με το περιεχόμενο των διαφημίσεων στη Βρετανία αποδέχθηκε την καταγγελία. «Εκτιμούμε ότι τα προϊόντα παρουσιάζονται με υπερβολικά σεξουαλικό τρόπο» αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στο σκεπτικό της απόφασης.
Η εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε τη διαφήμιση σημειώνοντας ότι «στηρίζει και προωθεί τη διαφορετικότητα με προϊόντα κάθε μεγέθους και σχήματος που επικεντρώνονται σε διάφορες τάσεις της μόδας».