Η πρώτη μέρα των Bootcamp στο Master Chef κέρδισε τους τηλεθεατές στη βραδινή ζώνη ...
της τηλεόρασης.
Κι αν τις πρώτες ημέρες που άρχισε το μαγειρικό ριάλιτι «κονταροχτυπιόταν» με το σίριαλ Άγριες Μέλισσες, χθες ήταν η πρώτη φορά που έμεινε σταθερό στην πρώτη θέση. Το Master Chef απέσπασε μερίδιο τηλεθέασης 37.2% στο νεανικό κοινό, αγγίζοντας σε τέταρτο προβολής ποσοστό 43.7%.
Αντίθετα, οι Άγριες Μέλισσες είχαν μερίδιο τηλεθέασης 29.7%, ενώ σημείωσε υψηλότερα νούμερα όταν τελείωσε το πρόγραμμα του Star, δηλαδή από τις 23:30και μετά όπου τα ποσοστά ανέβηκαν στο37.5% και 39.7%.