"Θέατρο του παραλόγου" θυμίζουν όσα παίχτηκαν στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά, όπου κυριάρχησε το θέμα με την πρόσφατη παραίτηση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου...
της πόλης.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης υποστήριξε ότι ο Ν. Διαμαντής δεν τον έχει ενημερώσει για τους λόγους της αιφνίδιας παραίτησής του, προφορικά ή με επιστολή. Ωστόσο μετά ανέφερε ότι του έχει στείλει γραπτό μήνυμα με τον οποίο τον ευχαριστούσε, λέγοντας πως είναι ευγνώμων για τη στήριξη που παρείχε στο έργο του.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς για Όλους" Νίκος Μπελαβίλας επέλεξε να μην αναφερθεί επί της ουσίας στους λόγους παραίτησης του επί πέντε χρόνια καλλιτεχνικού διευθυντής. Χαρακτήρισε "άστοχη" την αποδοχή της παραίτησης από τον ΟΠΑΝ και τον Δήμο Πειραιά. Υποστήριξε ότι όλη αυτή η ιστορία πρέπει να γίνει μάθημα και να δώσουν πλήρη αυτονομία στον επόμενο καλλιτεχνικό διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου.
Αυτονομία με 95% λιπαρά...
Ο Δήμαρχος απάντησε ότι ο Ν. Διαμαντής είχε αυτονομία 95% στη καλλιτεχνική διεύθυνση του Δημοτικού Θεάτρου, κάτι άλλωστε που προβλέπεται από τη σύμβαση που υπογράφει με τον Οργανισμό.
Πάντως οι "κακές γλώσσες" λένε ότι στα πέντε χρόνια της θητείας του ο μέχρι πρότινος καλλιτεχνικός διευθυντής έφερνε ό,τι παραγωγή ήθελε και απλά το Δ.Σ. του ΟΠΑΝ έδινε τυπικά την έγκρισή του χωρίς να ζητάει περαιτέρω εξηγήσεις παρά την οικονομική ψαλίδα μεταξύ των διαφόρων παραστάσεων που ανέβαιναν στην σκηνή του ιστορικού θεάτρου.
Η έκρηξη της παραίτησης...
Στη συνεδρίαση αναφέρθηκε ότι ο καλλιτεχνικός διευθυντής εκνευρίστηκε σε συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΠΑΝ και "πέταξε τα χαρτιά στον αέρα" όταν του τέθηκε ερωτήσεις για οικονομικά θέματα. Η "έκρηξη" αυτή λέγεται ότι πυροδότησε την παραίτησή του, αν και από τις 13- 1 - 2020 είχε υπογράψει νέα σύμβαση που τέθηκε σε ισχύει στις 3-2-2020, δηλαδή λίγες ημέρες πριν οδηγηθεί στην έξοδο μετά από πέντε χρόνια στο τιμόνι του ιστορικού θεάτρου.
Στον αυτόματο πιλότο...
Ο πρόεδρος του ΟΠΑΝ υποστήριξε ότι δεν είχε καβγά με τον καλλιτεχνικό διευθυντή, αλλά παραδέχτηκε ότι έθεσε ερωτήσεις σχετικά με οικονομικά θέματα. Ο ίδιος εκτίμησε ότι μέχρι πρότινος καλλιτεχνικός διευθυντής δεν έδειξε να θέλει να προσέλθει στο Δ.Σ. του Οργανισμού ή του Δημοτικού Συμβουλίου για να εξηγήσει τους λόγους της παραίτησης του, ενώ διαβεβαίωνε ότι και είναι εξασφαλισμένο όλο το πρόγραμμα του Δημοτικού θεάτρου για την σεζόν του 2020. (Μάλλον φαίνεται πως το Δημοτικό Θέατρο έχει μπει στον αυτόματο πιλότο και μπορεί να λειτουργεί χωρίς καλλιτεχνικό διευθυντή).
Κακή επιλογή ή βρόμικη δουλειά;
Η δημοτική σύμβουλος Μαρία Σταθάκη διαφοροποιήθηκε από τον επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς για Όλους". Υπερασπιζόμενη τον παραιτημένο καλλιτεχνικό διευθυντή επιτέθηκε στη δημοτική αρχή και τη διοίκηση του ΟΠΑΝ, λέγοντας ότι η επιλογή του προέδρου ήταν κακή ή είχε προαποφασιστεί η έξοδος Διαμαντή και ανέλαβε να κάνει τη βρώμικη δουλειά!
Με ανοιχτά χαρτιά κάτω από το χαλί
Η τοποθέτηση Σταθάκη εκνεύρισε τον Δήμαρχο, ο οποίος απείλησε ότι εάν θέλουν να το συνεχίσουν το θέμα, τότε θα ανοίξει κι αυτός τα χαρτιά του και θα αποκαλύψει μηνύματα και αλληλογραφία με τον καλλιτεχνικό διευθυντή. Τα λεγόμενα του Δημάρχου άφησαν να εννοηθεί ότι κάτι κρύβεται κάτω από το χαλί, αλλά ο ίδιος δεν θέλει να εξαναγκαστεί να το δημοσιοποιήσει για το "καλό" του Δημοτικού Θεάτρου, το οποίο επιχορηγείται 800.000 ευρώ ετησίως από τα δημόσια ταμεία και επιβάλλεται διαφάνεια στη διαχείρισή του.
@ Αυτό είναι το θέατρο του παραλόγου στον Δήμο Πειραιά. Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας, είναι το φιδάκι ο Διαμαντής!
της πόλης.
Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης υποστήριξε ότι ο Ν. Διαμαντής δεν τον έχει ενημερώσει για τους λόγους της αιφνίδιας παραίτησής του, προφορικά ή με επιστολή. Ωστόσο μετά ανέφερε ότι του έχει στείλει γραπτό μήνυμα με τον οποίο τον ευχαριστούσε, λέγοντας πως είναι ευγνώμων για τη στήριξη που παρείχε στο έργο του.
Ο επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς για Όλους" Νίκος Μπελαβίλας επέλεξε να μην αναφερθεί επί της ουσίας στους λόγους παραίτησης του επί πέντε χρόνια καλλιτεχνικού διευθυντής. Χαρακτήρισε "άστοχη" την αποδοχή της παραίτησης από τον ΟΠΑΝ και τον Δήμο Πειραιά. Υποστήριξε ότι όλη αυτή η ιστορία πρέπει να γίνει μάθημα και να δώσουν πλήρη αυτονομία στον επόμενο καλλιτεχνικό διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου.
Αυτονομία με 95% λιπαρά...
Ο Δήμαρχος απάντησε ότι ο Ν. Διαμαντής είχε αυτονομία 95% στη καλλιτεχνική διεύθυνση του Δημοτικού Θεάτρου, κάτι άλλωστε που προβλέπεται από τη σύμβαση που υπογράφει με τον Οργανισμό.
Πάντως οι "κακές γλώσσες" λένε ότι στα πέντε χρόνια της θητείας του ο μέχρι πρότινος καλλιτεχνικός διευθυντής έφερνε ό,τι παραγωγή ήθελε και απλά το Δ.Σ. του ΟΠΑΝ έδινε τυπικά την έγκρισή του χωρίς να ζητάει περαιτέρω εξηγήσεις παρά την οικονομική ψαλίδα μεταξύ των διαφόρων παραστάσεων που ανέβαιναν στην σκηνή του ιστορικού θεάτρου.
Η έκρηξη της παραίτησης...
Στη συνεδρίαση αναφέρθηκε ότι ο καλλιτεχνικός διευθυντής εκνευρίστηκε σε συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΠΑΝ και "πέταξε τα χαρτιά στον αέρα" όταν του τέθηκε ερωτήσεις για οικονομικά θέματα. Η "έκρηξη" αυτή λέγεται ότι πυροδότησε την παραίτησή του, αν και από τις 13- 1 - 2020 είχε υπογράψει νέα σύμβαση που τέθηκε σε ισχύει στις 3-2-2020, δηλαδή λίγες ημέρες πριν οδηγηθεί στην έξοδο μετά από πέντε χρόνια στο τιμόνι του ιστορικού θεάτρου.
Στον αυτόματο πιλότο...
Ο πρόεδρος του ΟΠΑΝ υποστήριξε ότι δεν είχε καβγά με τον καλλιτεχνικό διευθυντή, αλλά παραδέχτηκε ότι έθεσε ερωτήσεις σχετικά με οικονομικά θέματα. Ο ίδιος εκτίμησε ότι μέχρι πρότινος καλλιτεχνικός διευθυντής δεν έδειξε να θέλει να προσέλθει στο Δ.Σ. του Οργανισμού ή του Δημοτικού Συμβουλίου για να εξηγήσει τους λόγους της παραίτησης του, ενώ διαβεβαίωνε ότι και είναι εξασφαλισμένο όλο το πρόγραμμα του Δημοτικού θεάτρου για την σεζόν του 2020. (Μάλλον φαίνεται πως το Δημοτικό Θέατρο έχει μπει στον αυτόματο πιλότο και μπορεί να λειτουργεί χωρίς καλλιτεχνικό διευθυντή).
Κακή επιλογή ή βρόμικη δουλειά;
Η δημοτική σύμβουλος Μαρία Σταθάκη διαφοροποιήθηκε από τον επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς για Όλους". Υπερασπιζόμενη τον παραιτημένο καλλιτεχνικό διευθυντή επιτέθηκε στη δημοτική αρχή και τη διοίκηση του ΟΠΑΝ, λέγοντας ότι η επιλογή του προέδρου ήταν κακή ή είχε προαποφασιστεί η έξοδος Διαμαντή και ανέλαβε να κάνει τη βρώμικη δουλειά!
Με ανοιχτά χαρτιά κάτω από το χαλί
Η τοποθέτηση Σταθάκη εκνεύρισε τον Δήμαρχο, ο οποίος απείλησε ότι εάν θέλουν να το συνεχίσουν το θέμα, τότε θα ανοίξει κι αυτός τα χαρτιά του και θα αποκαλύψει μηνύματα και αλληλογραφία με τον καλλιτεχνικό διευθυντή. Τα λεγόμενα του Δημάρχου άφησαν να εννοηθεί ότι κάτι κρύβεται κάτω από το χαλί, αλλά ο ίδιος δεν θέλει να εξαναγκαστεί να το δημοσιοποιήσει για το "καλό" του Δημοτικού Θεάτρου, το οποίο επιχορηγείται 800.000 ευρώ ετησίως από τα δημόσια ταμεία και επιβάλλεται διαφάνεια στη διαχείρισή του.
@ Αυτό είναι το θέατρο του παραλόγου στον Δήμο Πειραιά. Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας, είναι το φιδάκι ο Διαμαντής!