Latest News

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Οι απαράβατοι κανόνες για να θεωρεί η Google ένα σάιτ ως «υψηλής ποιότητας»


Αν υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο η Google θεωρείται ως ένας από τους γίγαντες της τεχνολογίας, αυτός είναι ότι χάρη στον αλγόριθμό της...
μπορεί ανά πάσα στιγμή, μέσω των αποτελεσμάτων μιας αναζήτησης στο διαδίκτυο, να απογειώσει ή να χαντακώσει τις προσπάθειες ιντερνετικής παρουσίας μιας επιχείρησης, ενός ΜΜΕ ή και ενός απλού ιστοχώρου.

Ως εκ τούτου, για να μπορεί μια ιστοσελίδα να βρίσκεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης μέσω του Google, υπάρχουν κάποιοι κανόνες που η ίδια η Google θέτει, ώστε η ιστοσελίδα αυτή να θεωρείται «υψηλής ποιότητας» και να αναγνωρίζεται από τα «ρομποτάκια» της μηχανής αναζήτησης.
Μάλιστα, οι κανόνες αυτοί βρίσκονται «κρυμμένοι» πίσω από το αρκτικόλεξο SEO, ήτοι Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης), ενώ σύμφωνα με το site iservices, η Google θεωρεί ως ποιοτικές τις ιστοσελίδες με τα εξής χαρακτηριστικά:
  • Όλες οι σελίδες μιας ιστοσελίδας θα πρέπει να έχουν καταχωρηθεί στο ευρετήριο της Google. Ιδανικά, θα πρέπει να υπάρχει μία σταδιακή άνοδος στον αριθμό των καταχωρημένων σελίδων καθώς μεγαλώνει – και πρέπει αν εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο και να μεγαλώνει – η ιστοσελίδα.
  • Το περιεχόμενο μια ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι δομημένο με σαφείς κατηγορίες – υποκατηγορίες, όπου είναι αναγκαίο.
  • Ο κώδικας της ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι καθαρογραμμένος και σωστά δομημένος.
  • Η ιστοσελίδα θα πρέπει να διαθέτει πλούσιο, καλογραμμένο, σωστά δομημένο και πρωτότυπο περιεχόμενο.
  • Η ιστοσελίδα και κάθε σελίδα της θα πρέπει να διαθέτει ποιοτικά Title και Description.
  • Η ιστοσελίδα και κάθε σελίδα της θα πρέπει να διαθέτει ποιοτικά, σαφή και κατανοητά meta tags.
  • Να γίνεται χρήση απλοποιημένων URL με χρήση λέξεων.
  • Να είναι καλή η ταχύτητα απόκρισης της ιστοσελίδας και σε web και σε Mobile περιβάλλον.
  • Εάν ένα μεγάλο άρθρο το έχουμε σπάσει σε μικρότερα άρθρα, θα πρέπει αυτά να συνδέονται μεταξύ τους, δηλώνοντας το επόμενο και προηγούμενο μέρος σε κάθε σελίδα ξεχωριστά.
  • Κάθε σελίδα πρέπει να έχει μία άλλη σελίδα που να κάνει link προς αυτή.
  • Το σημαντικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας πρέπει να εμφανίζεται από προεπιλογή και να μην είναι κρυμμένο πίσω από Tabs.
  • Να υπάρχει κείμενο αντί για εικόνες ή κείμενο και εικόνες. Αν σε κάποιο σημείο πρέπει να χρησιμοποιηθεί εικόνα αντί για κείμενο τουλάχιστον θα πρέπει να υπάρχει το κατάλληλο Alt στην εικόνα που να περιγράφει το περιεχόμενο της.
  • Να είναι σωστή η εμφάνιση σε όλους τους περιηγητές.
  • Να διαθέτει η ιστοσελίδα SSL.
  • Να είναι Mobile friendly και να έχει ελεγμένα σωστή και λειτουργική εμφάνιση και σε web και σε mobile περιβάλλον.
  • Να μην υπάρχει διπλότυπο περιεχόμενο ή περιεχόμενο – πιστή αντιγραφή από άλλες ιστοσελίδες.