Η Boeing, ο αμερικανικός κολοσσός της αεροπορικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει προσωρινά την παραγωγή αεροσκαφών τύπου...
737 MAX.
Ο στόλος των Boeing παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος παγκοσμίως επί εννέα μήνες, έπειτα από δύο δυστυχήματα στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία με 346 νεκρούς μέσα σε διάστημα πέντε μηνών. Η διεύθυνση της εταιρείας διαβεβαίωσε ότι επανεκτιμά και αναπροσαρμόζει «συνεχώς» τα σχέδιά της για την παραγωγή του επιβατικού αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων, λαμβάνοντας υπόψη την πιθανότητα περαιτέρω παράτασης της ακινητοποίησης των MAX.
Στο πλαίσιο της διαδικασίας, «αποφασίσαμε να δώσουμε την προτεραιότητα στην παράδοση των αεροσκαφών που έχουμε στο στοκ» και «να αναστείλουμε την παραγωγή στο πλαίσιο του προγράμματος του 737 από τον επόμενο μήνα», αναφέρει ανακοίνωση της Boeing, στην οποία τονίζεται πως σε αυτό το στάδιο δεν προβλέπεται να γίνουν απολύσεις προσωπικού ή να δοθούν άδειες άνευ αποδοχών.
Η κίνηση ενδέχεται να έχει επιπτώσεις για την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της Boeing αλλά και την αμερικανική οικονομία.
Η απόφαση ανακοινώθηκε έπειτα από τη διήμερη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας στο Σικάγο και ακολουθεί την ανακοίνωση της ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) ότι δεν θα εγκρίνει την επάνοδο του τύπου αυτού αεροσκάφους — στο οποίο η Μπόινγκ έχει στοιχηματίσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον της — πριν από το 2020.
Το κόστος της καθήλωσης των 737 MAX υπολογίζεται ότι ανέρχεται για την αμερικανική αεροπορική βιομηχανία σε 9 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι στιγμής. Ως τώρα, η Boeing συνέχιζε να παράγει τέτοια αεροσκάφη με ρυθμό που έφθανε τα 42 τον μήνα. Η εταιρεία έχει στο στοκ της περίπου 400.
Η μετοχή της Boeing έκλεισε με πτώση 4% χθες και είχε πέσει άλλο 1% έπειτα από περίπου μία ώρα σε συναλλαγές μετά το κλείσιμο. Τα στοιχεία για τα αποτελέσματα χρήσης της εταιρείας το τέταρτο τρίμηνο του 2019 πρόκειται να δοθούν στη δημοσιότητα στα τέλη του Ιανουαρίου.
737 MAX.
Ο στόλος των Boeing παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος παγκοσμίως επί εννέα μήνες, έπειτα από δύο δυστυχήματα στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία με 346 νεκρούς μέσα σε διάστημα πέντε μηνών. Η διεύθυνση της εταιρείας διαβεβαίωσε ότι επανεκτιμά και αναπροσαρμόζει «συνεχώς» τα σχέδιά της για την παραγωγή του επιβατικού αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων, λαμβάνοντας υπόψη την πιθανότητα περαιτέρω παράτασης της ακινητοποίησης των MAX.
Στο πλαίσιο της διαδικασίας, «αποφασίσαμε να δώσουμε την προτεραιότητα στην παράδοση των αεροσκαφών που έχουμε στο στοκ» και «να αναστείλουμε την παραγωγή στο πλαίσιο του προγράμματος του 737 από τον επόμενο μήνα», αναφέρει ανακοίνωση της Boeing, στην οποία τονίζεται πως σε αυτό το στάδιο δεν προβλέπεται να γίνουν απολύσεις προσωπικού ή να δοθούν άδειες άνευ αποδοχών.
Η κίνηση ενδέχεται να έχει επιπτώσεις για την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της Boeing αλλά και την αμερικανική οικονομία.
Η απόφαση ανακοινώθηκε έπειτα από τη διήμερη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας στο Σικάγο και ακολουθεί την ανακοίνωση της ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) ότι δεν θα εγκρίνει την επάνοδο του τύπου αυτού αεροσκάφους — στο οποίο η Μπόινγκ έχει στοιχηματίσει σε μεγάλο βαθμό το μέλλον της — πριν από το 2020.
Το κόστος της καθήλωσης των 737 MAX υπολογίζεται ότι ανέρχεται για την αμερικανική αεροπορική βιομηχανία σε 9 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι στιγμής. Ως τώρα, η Boeing συνέχιζε να παράγει τέτοια αεροσκάφη με ρυθμό που έφθανε τα 42 τον μήνα. Η εταιρεία έχει στο στοκ της περίπου 400.
Η μετοχή της Boeing έκλεισε με πτώση 4% χθες και είχε πέσει άλλο 1% έπειτα από περίπου μία ώρα σε συναλλαγές μετά το κλείσιμο. Τα στοιχεία για τα αποτελέσματα χρήσης της εταιρείας το τέταρτο τρίμηνο του 2019 πρόκειται να δοθούν στη δημοσιότητα στα τέλη του Ιανουαρίου.