Τα μηνύματα στάλθηκαν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά έφτασαν στους παραλήπτες...
οκτώ μήνες αργότερα.
Το ζήτημα προέκυψε με όλους τους μεγάλους παρόχους τηλεφωνίας στις Η.Π.Α. και επηρέασε τόσο τις συσκευές Apple όσο και τις συσκευές Android.
Η Syniverse, η οποία παρέχει υπηρεσίες σε μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, απέδωσε την ευθύνη για το σφάλμα σε έναν «εσωτερικό κύκλο συντήρησης». Χιλιάδες πελάτες έσπευσαν στο Twitter για να εκφράσουν τη θλίψη τους και την ενόχλησή τους για το σφάλμα.
Ορισμένοι διαμαρτυρήθηκαν για μηνύματα που στάλθηκαν από πρώην πλέον συντρόφους τους, ενώ άλλοι ήταν σοκαρισμένοι και οργισμένοι, καθώς έλαβαν μηνύματα από συγγενείς ή φίλου που έχουν πεθάνει.
Πολλές από τις αναφορές χρηστών κάνουν λόγο και για μηνύματα αγάπης με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, που στάλθηκαν τότε και προκάλεσαν διάφορα ζητήματα καθώς δεν έφτασαν ποτέ στον παραλήπτη.
«Μόλις έλαβα ένα μήνυμα από το τηλέφωνο του καλύτερου φίλου μου, το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πεθάνει από τον Φεβρουάριο», παραπονέθηκε ένας πελάτης στο Twitter. «Έλαβα ένα μήνυμα χθες το βράδυ στις 3 π.μ. από τον μπαμπά μου που γράφει "σε αγαπώ και σε υποστηρίζω", αλλά εκείνος μου είπε ότι δεν δεν θυμάται ποτέ να το έγραψε», πρόσθεσε άλλος χρήστης.
Σε μια δήλωση στην ιστοσελίδα της, η Syniverse ζήτησε συγγνώμη από τους πάνω από 168.149 πελάτες που επλήγησαν από το συμβάν, διασφαλίζοντας ότι το ζήτημα έχει επιλυθεί από τότε. Κατά τις πληροφορίες σχετικά με το τεχνικό πρόβλημα, ένας server που είχε υποστεί βλάβη του Αγίου Βαλεντίνου, τέθηκε ξανά σε εφαρμογή στις 7 Νοεμβρίου και έχοντας αποθηκεύσει όλα τα μηνύματα, έκανε αυτόματα την αποστολή προκαλώντας την τεράστια σύγχυση.
οκτώ μήνες αργότερα.
Το ζήτημα προέκυψε με όλους τους μεγάλους παρόχους τηλεφωνίας στις Η.Π.Α. και επηρέασε τόσο τις συσκευές Apple όσο και τις συσκευές Android.
Η Syniverse, η οποία παρέχει υπηρεσίες σε μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, απέδωσε την ευθύνη για το σφάλμα σε έναν «εσωτερικό κύκλο συντήρησης». Χιλιάδες πελάτες έσπευσαν στο Twitter για να εκφράσουν τη θλίψη τους και την ενόχλησή τους για το σφάλμα.
Ορισμένοι διαμαρτυρήθηκαν για μηνύματα που στάλθηκαν από πρώην πλέον συντρόφους τους, ενώ άλλοι ήταν σοκαρισμένοι και οργισμένοι, καθώς έλαβαν μηνύματα από συγγενείς ή φίλου που έχουν πεθάνει.
Πολλές από τις αναφορές χρηστών κάνουν λόγο και για μηνύματα αγάπης με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, που στάλθηκαν τότε και προκάλεσαν διάφορα ζητήματα καθώς δεν έφτασαν ποτέ στον παραλήπτη.
«Μόλις έλαβα ένα μήνυμα από το τηλέφωνο του καλύτερου φίλου μου, το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πεθάνει από τον Φεβρουάριο», παραπονέθηκε ένας πελάτης στο Twitter. «Έλαβα ένα μήνυμα χθες το βράδυ στις 3 π.μ. από τον μπαμπά μου που γράφει "σε αγαπώ και σε υποστηρίζω", αλλά εκείνος μου είπε ότι δεν δεν θυμάται ποτέ να το έγραψε», πρόσθεσε άλλος χρήστης.
Σε μια δήλωση στην ιστοσελίδα της, η Syniverse ζήτησε συγγνώμη από τους πάνω από 168.149 πελάτες που επλήγησαν από το συμβάν, διασφαλίζοντας ότι το ζήτημα έχει επιλυθεί από τότε. Κατά τις πληροφορίες σχετικά με το τεχνικό πρόβλημα, ένας server που είχε υποστεί βλάβη του Αγίου Βαλεντίνου, τέθηκε ξανά σε εφαρμογή στις 7 Νοεμβρίου και έχοντας αποθηκεύσει όλα τα μηνύματα, έκανε αυτόματα την αποστολή προκαλώντας την τεράστια σύγχυση.