Μετά τη Eurobank, ανακοινώσεις για τις χρεώσεις κυκλοφόρησαν τόσο η Τράπεζα Πειραιώς, όσο και...
η Εθνική.
Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοίνωσε το απόγευμα της Παρασκευής ότι οι πελάτες της δεν θα έχουν οποιαδήποτε επιβάρυνση κατά την ανάληψη μετρητών μέσω Αυτόματων Ταμειολογιστικών Μηχανών (ATM) τρίτων Τραπεζών στα νησιά όπου η ίδια δεν διατηρεί δικό της ΑΤΜ. Το κόστος ανάληψης που επιβάλλει ο πάροχος του ΑΤΜ στις περιπτώσεις αυτές, απορροφάται εξολοκλήρου από την Τράπεζα Πειραιώς.
Επιπλέον όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Τράπεζας Πειραιώς, μηδενίζεται το κόστος σειράς εργασιών μέσω ΔΙΑΣ σε ΑΤΜ τρίτων τραπεζών, όπως:
- Ερώτηση Υπολοίπου
- Αλλαγή Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (PIN)
- Απεμπλοκή Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (PIN)
Εκτός από τις παραπάνω ρυθμίσεις, η Τράπεζα αναφέρει πως επανεξετάζει την τιμολογιακή της πολιτική και σε άλλες προσφερόμενες υπηρεσίες.
Την ίδια μέρα και η Εθνική Τράπεζα ανακοίνωσε ότι αναπροσαρμόζει τις προμήθειες των τραπεζικών εργασιών της ως εξής:
Επιστροφή του κόστους που συνεπάγεται η συναλλαγή σε ΑΤΜ άλλης τράπεζας, σε 25 περιοχές όπου η Εθνική Τράπεζα δεν διαθέτει ΑΤΜ ή κατάστημα.
Μη εφαρμογή προμήθειας για την εκτύπωση των τελευταίων συναλλαγών στο ΑΤΜ.
Κατάργηση χρέωσης για την επανέκδοση και αποστολή προσωπικού κωδικού PIN.
Η Εθνική Τράπεζα στην ανακοίνωση της αναφέρει πως «ενθαρρύνει την αύξηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, γεγονός που συνεπάγεται τον περιορισμό χρήσης μετρητών και αποτελεί τάση που παρατηρείται διεθνώς και είναι προς όφελος της επίσημης οικονομίας. Η Εθνική Τράπεζα παραμένει σε εγρήγορση σε σχέση με τις χρεώσεις και παράλληλα εργάζεται συστηματικά για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησής τους» καταλήγει η ανακοίνωση.