Άκρως ανησυχητικά είναι τα πρώτα συμπεράσματα από τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Τραμ στον Πειραιά, καθώς...
επιβεβαιώθηκαν όσοι έκαναν λόγο ότι θα προκαλέσει κυκλοφοριακό έμφραγμα στις εισόδους /εξόδους, αλλά ιδίως στο κέντρο της πόλης.
Τα αυτοκίνητα κινούταν σε βήμα σημειωτόν σε κεντρικούς δρόμους όπου περνούσαν οι συρμοί του Τραμ και οι οδηγοί χρειάστηκε να χάσουν πολύ χρόνο κι να έχουν μεγάλη υπομονή για να μπορέσουν να διανύσουν αποστάσεις στο κέντρο του Πειραιά.
Κάποιοι ανυπόμονοι ήθελαν να φύγουν όπως όπως από τον Πειραιά και περνούσαν πάνω από τις ράγες του Τραμ στην Εθνική Αντιστάσεως προς την Ομηρίδου Σκυλίτσηστην Γρηγορίου Λαμπράκη στο ύψος της Ευαγγελίστριας με κατεύθυνση προς την Πειραιώς, η οποία ήταν μποτιλιαρισμένη στην κάθοδο προς το λιμάνι.
Δεν έλειψαν και κάποιοι οδηγοί που είχαν ξεχάσει παρκαρισμένα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους πάνω στις γραμμές του Τραμ.
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος με το Τραμ...
Εκείνο όμως που είναι το πιο επικίνδυνο είναι ότι δεν υπάρχουν προστατευτικά ασφαλείας σε σημεία της διέλευσης του Τραμ του Πειραιά όπως στην Βασιλέως Γεωργίου με αποτέλεσμα οι πεζοί να να διασχίζουν ανενόχλητοι πάνω από τις γραμμές και οι οδηγοί του συρμού να χτυπούν ένα καμπανάκι (δύσκολα γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς) για να τους ειδοποιήσουν για τον κίνδυνο.
Αν δεν ληφθούν μέτρα ασφαλείας όπου ο κόσμος περνά κάθετα τις ράγες σε κεντρικά σημεία της πόλης, θεωρείται θέμα χρόνου η παράσυρση πεζού από διερχόμενο συρμό του Τραμ στον Πειραιά...
επιβεβαιώθηκαν όσοι έκαναν λόγο ότι θα προκαλέσει κυκλοφοριακό έμφραγμα στις εισόδους /εξόδους, αλλά ιδίως στο κέντρο της πόλης.
Τα αυτοκίνητα κινούταν σε βήμα σημειωτόν σε κεντρικούς δρόμους όπου περνούσαν οι συρμοί του Τραμ και οι οδηγοί χρειάστηκε να χάσουν πολύ χρόνο κι να έχουν μεγάλη υπομονή για να μπορέσουν να διανύσουν αποστάσεις στο κέντρο του Πειραιά.
Κάποιοι ανυπόμονοι ήθελαν να φύγουν όπως όπως από τον Πειραιά και περνούσαν πάνω από τις ράγες του Τραμ στην Εθνική Αντιστάσεως προς την Ομηρίδου Σκυλίτσηστην Γρηγορίου Λαμπράκη στο ύψος της Ευαγγελίστριας με κατεύθυνση προς την Πειραιώς, η οποία ήταν μποτιλιαρισμένη στην κάθοδο προς το λιμάνι.
Δεν έλειψαν και κάποιοι οδηγοί που είχαν ξεχάσει παρκαρισμένα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους πάνω στις γραμμές του Τραμ.
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος με το Τραμ...
Εκείνο όμως που είναι το πιο επικίνδυνο είναι ότι δεν υπάρχουν προστατευτικά ασφαλείας σε σημεία της διέλευσης του Τραμ του Πειραιά όπως στην Βασιλέως Γεωργίου με αποτέλεσμα οι πεζοί να να διασχίζουν ανενόχλητοι πάνω από τις γραμμές και οι οδηγοί του συρμού να χτυπούν ένα καμπανάκι (δύσκολα γίνεται αντιληπτό από τους πεζούς) για να τους ειδοποιήσουν για τον κίνδυνο.
Αν δεν ληφθούν μέτρα ασφαλείας όπου ο κόσμος περνά κάθετα τις ράγες σε κεντρικά σημεία της πόλης, θεωρείται θέμα χρόνου η παράσυρση πεζού από διερχόμενο συρμό του Τραμ στον Πειραιά...