Όταν κάποιοι έλεγαν ότι πωλείται το λιμάνι του Πειραιά με την σύμβαση παραχώρησης την COSCO πριν από τρία χρόνια, τότε άλλοι σύντροφοι και μη, προσπαθούσαν να κάνουν το μαύρο άσπρο υποστηρίζοντας ότι απλά παραχωρείται μόνο το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ΟΛΠ ΑΕ στους Κινέζους.
Τώρα με το master plan της ΟΛΠ ΑΕ αποκαλύπτεται ότι η COSCO μπορεί να σχεδιάζει να κάνει ό,τι θέλει στο λιμάνι του Πειραιά, όπως για παράδειγμα να κατασκευάζει στον προβλήτα ένας σταθμός επιβατών και ένα duty free, συνολικής επιφάνειας 22.000 τ.μ.
Ωστόσο φαίνεται ότι δεν αρκείται στο υπάρχον χερσαίο τμήμα του λιμανιού Πειραιά και τα έργα σχεδιάζονται να γίνουν με μπαζώματα σε διάφορα σημεία της θαλάσσιας περιοχής του ευρύτερου Πειραια, όπως με τη νέα προβλήτα της κρουζιέρας στην Πειραϊκή ή τη δημιουργία 4ης προβλήτας, car terminal στο Κερατσίνι και τη ναυπηγοεπισκευή στο Πέραμα.
@ Αναρωτιέται, λοιπόν, κανείς "μήπως εκτός από το λιμάνι, πούλησαν και τη θάλασσα του Πειραιά; Το ερώτημα αυτό τέθηκε από το Reportaz Net στη σημερινή έκτακτη συνέντευξη τύπου με θέμα «Οι επιπτώσεις από το master plan του ΟΛΠ» στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά (ΕΒΕΠ). Η απάντηση που δόθηκε ήταν τουλάχιστον αστεία με το επικό επιχείρημα πως δεν μιλάμε για μπάζωμα στο νέο προβλήτα κρουαζίερας στην Πειραϊκή, αλλά στο πλαίσιο της βελτίωσης των λιμενικών υποδομών θα έχουμε απλώς ...επέκταση του μώλου!!!