Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να αναδειχθεί ο μειοδότης του έργου της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά...
σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια κατάθεσης χθες των προσφορών.
Τελικά κατατέθηκε μόνο μία, αυτή της ΤΕΚΑΛ, στα 104 εκατ. ευρώ περίπου (συν ΦΠΑ), με μία έκπτωση δηλαδή κοντά στο 25%.
Οι υπόλοιποι όμιλοι που εμφανίζονταν ως ενδιαφερόμενοι παραβρέθηκαν αλλά δεν κατέθεσαν προσφορές.
Οι υπόλοιποι όμιλοι που εμφανίζονταν ως ενδιαφερόμενοι παραβρέθηκαν αλλά δεν κατέθεσαν προσφορές.
Το έργο της κατασκευής του νέου προβλήτα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά εντάσσεται στο επενδυτικό πρόγραμμα της Cosco για τον ΟΛΠ, το οποίο φτάνει τα 800 εκατ. ευρώ και το οποίο κατατέθηκε πριν από μερικές ημέρες προς έγκριση στην ΕΣΑΛ.
Η αρχική του αξία εκτιμήθηκε σε 136 εκατ. ευρώ + ΦΠΑ και αφορά την επέκταση του προβλήτα του επιβατικού λιμένα στη Νότια Ζώνη.
Με την ολοκλήρωση του έργου το λιμάνι του Πειραιά θα μπορεί πλέον να δέχεται τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, καθώς θα υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης 4 κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς άνω των 400 μέτρων έκαστο.
Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε περίπου 34 μήνες και εφόσον η σύμβαση υπογραφεί μέχρι το τέλος φθινοπώρου, τότε θα μπορέσει να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2022.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και πιο συγκεκριμένα από το ΠΕΠ Αττικής, όπου και αποτελεί το μεγαλύτερο συγχρηματοδοτούμενο έργο αυτού του Προγράμματος.
Επισημαίνεται ότι στρατηγικός στόχος του ΟΛΠ είναι να αποκτήσει ηγετική θέση για τη homeport κρουαζιέρα στη Μεσόγειο και να προσελκύσει επιπλέον 580.000 επιβάτες της homeport κρουαζιέρας (ως λιμάνι εκκίνησης), από τους οποίους στόχος είναι οι 100.000 να προέρχονται από την Κίνα, με σκοπό να δημιουργηθεί σημαντικό όφελος στην τοπική οικονομία.