Το δικό της μύθο συνεχίζει να ζει η τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά με το...
"εργαλείο" Destination Piraeus!
Σχεδόν πέντε χρόνια μετά έχει πετύχει απίστευτα αποτελέσματα που δεν μπορούσαν να φανταστούν ούτε οι εμπνευστές της καμπάνιας:
Ο Πειραιάς έχει γεμίσει με τουρίστες όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά σ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οι τουρίστες κατεβαίνουν από τα κρουαζιερόπλοια και πλημμυρίζουν κάθε γωνιά στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης. Από νωρίς το πρωί πίνουν καπουτσίνο ή φρέντο στα καφέ της πλατείας Κοραή και στο Πασαλιμάνι. Μετά κάνουν τα ψώνια τους στα μαγαζιά της Σωτήρος και της Βασ. Γεωργίου, όπου επικρατεί το αδιαχώρητο τις ώρες αιχμής. Το μεσημέρι κατηφορίζουν στις ταβέρνες στο Μικρολίμανο και στα ουζερί στην Πειραϊκή. Τα τουριστικά πούλμαν ανεβοκατεβαίνουν σχεδόν άδεια στην Ακρόπολη, αφού κανείς δεν θέλει να φύγει από τον Πειραιά.
Απλά περιμένουν να πέσει το βράδυ για να πάνε να ξεφαντώσουν στα μαγαζιά της Τρούμπας, ενώ οι πιο κουλτουριάρηδες σχηματίζουν ουρές για να δουν καμία παράσταση στο Δημοτικό Θέατρο ή στο Βεάκειο...
Κάντο όπως το Destination Piraeus!
Αυτά θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος με αφορμή την πρόσφατη συνάντηση του Υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη με τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη.
Όπως έγινε γνωστό, ο Δήμαρχος βρήκε την ευκαιρία και ενημέρωσε τον Υπουργό για τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής τα τελευταία 5 χρόνια, προκειμένου ο Πειραιάς να καταστεί αυτόνομος τουριστικός προορισμός για έλληνες και ξένους επισκέπτες. Ειδικά μαθαίνουμε από την σχετική ανακοίνωση του Δήμου Πειραιά πως αναφέρθηκε "στην τουριστική καμπάνια Destination Piraeus, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο προβολής της πόλης του Πειραιά με έντυπους καταλόγους, ιστοσελίδα και διαδραστική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, ώστε οι τουρίστες να μπορούν να περιηγηθούν εύκολα στην πόλη και τα αξιοθέατά της"!
"εργαλείο" Destination Piraeus!
Σχεδόν πέντε χρόνια μετά έχει πετύχει απίστευτα αποτελέσματα που δεν μπορούσαν να φανταστούν ούτε οι εμπνευστές της καμπάνιας:
Ο Πειραιάς έχει γεμίσει με τουρίστες όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά σ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Οι τουρίστες κατεβαίνουν από τα κρουαζιερόπλοια και πλημμυρίζουν κάθε γωνιά στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης. Από νωρίς το πρωί πίνουν καπουτσίνο ή φρέντο στα καφέ της πλατείας Κοραή και στο Πασαλιμάνι. Μετά κάνουν τα ψώνια τους στα μαγαζιά της Σωτήρος και της Βασ. Γεωργίου, όπου επικρατεί το αδιαχώρητο τις ώρες αιχμής. Το μεσημέρι κατηφορίζουν στις ταβέρνες στο Μικρολίμανο και στα ουζερί στην Πειραϊκή. Τα τουριστικά πούλμαν ανεβοκατεβαίνουν σχεδόν άδεια στην Ακρόπολη, αφού κανείς δεν θέλει να φύγει από τον Πειραιά.
Απλά περιμένουν να πέσει το βράδυ για να πάνε να ξεφαντώσουν στα μαγαζιά της Τρούμπας, ενώ οι πιο κουλτουριάρηδες σχηματίζουν ουρές για να δουν καμία παράσταση στο Δημοτικό Θέατρο ή στο Βεάκειο...
Κάντο όπως το Destination Piraeus!
Αυτά θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος με αφορμή την πρόσφατη συνάντηση του Υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη με τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη.
Όπως έγινε γνωστό, ο Δήμαρχος βρήκε την ευκαιρία και ενημέρωσε τον Υπουργό για τις ενέργειες της Δημοτικής Αρχής τα τελευταία 5 χρόνια, προκειμένου ο Πειραιάς να καταστεί αυτόνομος τουριστικός προορισμός για έλληνες και ξένους επισκέπτες. Ειδικά μαθαίνουμε από την σχετική ανακοίνωση του Δήμου Πειραιά πως αναφέρθηκε "στην τουριστική καμπάνια Destination Piraeus, η οποία αποτελεί το βασικό εργαλείο προβολής της πόλης του Πειραιά με έντυπους καταλόγους, ιστοσελίδα και διαδραστική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, ώστε οι τουρίστες να μπορούν να περιηγηθούν εύκολα στην πόλη και τα αξιοθέατά της"!
@Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες λένε ότι ο υπουργός Τουρισμού ζήτησε από τον Δήμαρχο εάν μπορεί να εντάξει την επόμενη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα στο εργαλείο Destination Piraeus, το οποίο έχει απίστευτα αποτελέσματα στην προβολή του Πειραιά, αν και ουδείς τα γνωρίζει πραγματικά με στοιχεία και μόνο μπορεί να τα φαντάζεται κανείς....