Τα προβλήματα παρουσιάστηκαν αρχικά σε εκδοτήρια της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και στη συνέχεια επεκτάθηκαν και στα εκδοτήρια των γραμμών 2 και 3 ...
του Μετρό.Το πρόβλημα εμφανίστηκε στην διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτήριων καθώς τα μηχανήματα «κολλούσαν».
Η πιθανότερη εκδοχή είναι αυτό να οφείλεται στο χαρτί με το οποίο είναι εφοδιασμένα τα μηχανήματα και συγκεκριμένα στην πλαστικοποιημένη επίστρωση που καλύπτει το χαρτί, το οποίο ο ΟΑΣΑ προμηθεύεται από τη φινλανδική εταιρεία.
Κύκλοι των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν οι Φινλανδοί ίσως να μην «αντέχει» τις θερμοκρασίες του ελληνικού καλοκαιριού.
Από τον ΟΑΣΑ περιμένουν την τεχνική έκθεση του αναδόχου του έργου για το πρόβλημα ενώ ο οργανισμός αναμένεται να ορίσει και δικό του ανεξάρτητο πραγματογνώμονα.