Όταν στις αρχές του ’90 έκανε την εμφάνισή της στην Ελλάδα η πρώτη μπύρα χωρίς αλκοόλ, η...
Buckler, οι καταναλωτές την προτίμησαν γιατί τους έδινε τη δυνατότητα να απολαμβάνουν μία γευστική μπύρα κυρίως στις περιπτώσεις που υπήρχαν θέματα υγείας, λήψη φαρμάκων ή εγκυμοσύνη.
Και αυτή ήταν η κατάσταση και για περίπου μία εικοσαετία.
Fast forward στο σήμερα και όλα έχουν αλλάξει. Οι μπύρες, χωρίς ή με λίγο αλκοόλ, είναι το απόλυτο trend και καταγράφουν εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων που εκτιμάται στο 450% (2010-2018). Συντροφεύουν τους καταναλωτές, χωρίς ενοχές, στο γεύμα και το δείπνο, τους ξεδιψούν ύστερα από μία δυναμική προπόνηση στο γυμναστήριο αλλά ακόμα και μέσα στο γραφείο.
Η αύξηση αυτή αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην παγκόσμια τάση που έχει τις ρίζες της στον υγιεινό τρόπο ζωής και την υγιεινή διατροφή, με τους καταναλωτές να είναι πλέον πολύ ευαισθητοποιημένοι. Θέλουν να απολαμβάνουν τη γεύση και τη δροσιά που έχουν συνηθίσει σε μία μπύρα, χωρίς όμως να καταναλώσουν αλκοόλ και περιορίζοντας τις θερμίδες.
Πολύ ενδιαφέρον έχει επίσης ότι ανάμεσα στους καταναλωτές που επιλέγουν συνειδητά μπύρες χωρίς ή με μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ, σημαντικό ποσοστό καταλαμβάνουν οι νέοι και ειδικά οι ηλικίες 18-24 ετών.
Αποτέλεσμα; Η αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ, σήμερα μετρά 8 μάρκες και ακόμα περισσότερες αν προσθέσουμε και τις μάρκες με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Κυρίαρχος της κατηγορίας παραμένει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία που ήταν αυτή που έφερε στην Ελλάδα την Buckler τη δεκαετία του '90. Αυτή τη στιγμή μάλιστα, έχει στο χαρτοφυλάκιό της 5 μάρκες χωρίς αλκοόλ (Heineken 0.0, ΑΛΦΑ Χωρίς, Amstel Free, Amstel Free Lemon, Buckler) ενώ έχει και άλλες δύο με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ (Amstel Radler Lemon και Amstel Radler Gigner & Lime).
Buckler, οι καταναλωτές την προτίμησαν γιατί τους έδινε τη δυνατότητα να απολαμβάνουν μία γευστική μπύρα κυρίως στις περιπτώσεις που υπήρχαν θέματα υγείας, λήψη φαρμάκων ή εγκυμοσύνη.
Fast forward στο σήμερα και όλα έχουν αλλάξει. Οι μπύρες, χωρίς ή με λίγο αλκοόλ, είναι το απόλυτο trend και καταγράφουν εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων που εκτιμάται στο 450% (2010-2018). Συντροφεύουν τους καταναλωτές, χωρίς ενοχές, στο γεύμα και το δείπνο, τους ξεδιψούν ύστερα από μία δυναμική προπόνηση στο γυμναστήριο αλλά ακόμα και μέσα στο γραφείο.
Η αύξηση αυτή αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην παγκόσμια τάση που έχει τις ρίζες της στον υγιεινό τρόπο ζωής και την υγιεινή διατροφή, με τους καταναλωτές να είναι πλέον πολύ ευαισθητοποιημένοι. Θέλουν να απολαμβάνουν τη γεύση και τη δροσιά που έχουν συνηθίσει σε μία μπύρα, χωρίς όμως να καταναλώσουν αλκοόλ και περιορίζοντας τις θερμίδες.
Πολύ ενδιαφέρον έχει επίσης ότι ανάμεσα στους καταναλωτές που επιλέγουν συνειδητά μπύρες χωρίς ή με μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ, σημαντικό ποσοστό καταλαμβάνουν οι νέοι και ειδικά οι ηλικίες 18-24 ετών.
Αποτέλεσμα; Η αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ, σήμερα μετρά 8 μάρκες και ακόμα περισσότερες αν προσθέσουμε και τις μάρκες με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Κυρίαρχος της κατηγορίας παραμένει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία που ήταν αυτή που έφερε στην Ελλάδα την Buckler τη δεκαετία του '90. Αυτή τη στιγμή μάλιστα, έχει στο χαρτοφυλάκιό της 5 μάρκες χωρίς αλκοόλ (Heineken 0.0, ΑΛΦΑ Χωρίς, Amstel Free, Amstel Free Lemon, Buckler) ενώ έχει και άλλες δύο με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ (Amstel Radler Lemon και Amstel Radler Gigner & Lime).