Στην τελική ευθεία για τις κάλπες της 26ης Μαΐου ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ βγάζουν τα υπερ-όπλα από τη φαρέτρα τους για να επικρατήσουν στη…
μάχη των ηλικιωμένων και των αναποφάσιστων ψηφοφόρων.
μάχη των ηλικιωμένων και των αναποφάσιστων ψηφοφόρων.
Πεδίο αντιπαράθεσης στα σημερινά σποτ που επιστρατεύουν τα δύο κόμματα είναι οι συνταξιούχοι με τον μεν ΣΥΡΙΖΑ να κάνει αναδρομή στις 11 περικοπές των συντάξεων στα χρόνια των μνημονίων και να προκρίνει την μη μείωση επί ΣΥΡΙΖΑ και την απονομή του επιδόματος που βαπτίστηκε «13η σύνταξη» ως μέτρο μόνιμου χαρακτήρα, τη δε ΝΔ να… απαριθμεί τις περικοπές που φέρουν υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ.
Η αρχή έγινε από την Κουμουνδούρου που έδωσε στη δημοσιότητα νέο προεκλογικό σποτ με πρωταγωνίστρια μία συνταξιούχο. Στο σποτάκι γίνεται αναδρομή στις 11 περικοπές των συντάξεων και κάποια στιγμή ακούγεται ο Αλέξης Τσίπρας να δηλώνει «προχωρούμε άμεσα στην κατανομή της λεγόμενης 13ης σύνταξης». Τότε η ηλικιωμένη… ενθουσιάζεται και λέει: «Επιτέλους, με είχαν καταρημάξει την έρμη».
Το σποτ καταλήγει με το κεντρικό προεκλογικό μήνυμα του ΣΥΡΙΖA «Και συνεχίζουμε. Ήρθε η ώρα των πολλών».
Η Νέα Δημοκρατία απαντά στο σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ υπενθυμίζοντας πως από το 2015 μέχρι σήμερα η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ κατάργησε το ΕΚΑΣ, μείωσε τις αποδοχές των συνταξιούχων ως 38% με το νόμο Κατρούγκαλου και περιέκοψε επιπλέον όλες τις παλιές συντάξεις με 6% λόγω εισφοράς υπέρ Υγείας.
«Κάθε συνταξιούχος έχασε επί ΣΥΡΙΖΑ 2.056 ευρώ το χρόνο», συνοψίζει η ΝΔ τονίζοντας πως «έχουν και ένα όριο τα ψέματα κ. Τσίπρα».
«Πολιτική Αλλαγή τώρα. Για να αυξηθούν τα εισοδήματα όλων των Ελλήνων», καταλήγει η Νέα Δημοκρατία.
Πλέον, και τα δύο μεγάλα κόμματα έχουν καταφύγει στο λιμάνι της αρνητικής διαφήμισης, με τον ΣΥΡΙΖΑ να έχει κάνει την αρχή μέσω του σποτ που περιελάμβανε τις δηλώσεις Μητσοτάκη για την «7ήμερη εργασία». Τώρα στον χορό της αρνητικής διαφήμισης, μπήκε και η ΝΔ, με το σποτ για τους συνταξιούχους.