Latest News

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Σκληρό ροκ Μπελαβίλα για τις μισές αλήθειες Μώραλη: Οι Πειραιώτες δεν είναι ιθαγενείς για να τους εξαγοράσει με καθρεφτάκια!

Σε ρυθμούς σκληρού ροκ εκτελεί τις μισές αλήθειες του απερχόμενου Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη ο υποψήφιος Δήμαρχος με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Μπελαβίλας, ο οποίος
σημειώνει τα εξής:

"Άλλη μια θητεία θέλει ο απερχόμενος δήμαρχος όπως ο ίδιος δήλωσε σε τηλεοπτική του συνέντευξη. Ο Γιάννης Μώραλης όμως περιορίστηκε σε μισές αλήθειες οι οποίες εύκολα μεταφράζονται σε ολόκληρα ψέματα:

- Υποστήριξε ότι έθεσε ψηλά τον πήχη το 2014 και χρειάζεται περισσότερο χρόνο. Δεν τόλμησε όμως να κάνει έναν σύντομο απολογισμό του έργου του πέντε χρόνια πέρα από τις φιλανθρωπίες. Δεν θα μπορούσε να τον κάνει γιατί δεν έχει έργο να παρουσιάσει.

- Υποστήριξε ότι κατάφερε να αποκομίσει ανταποδοτικά από τον ΟΛΠ. Εδώ το ψέμα είναι ολόκληρο, γιατί το ανταποδοτικό όχι μόνο ο Πειραιάς αλλά όλοι οι παραλιμένιοι δήμοι το οφείλουν στον Θοδωρή Δρίτσα ο οποίος διαπραγματεύτηκε σκληρά αλλάζοντας τη σύμβαση για το λιμάνι.

- Υποστηρίζει πως ο ΣΥΡΙΖΑ ιδιωτικοποίησε το λιμάνι. Ο Γιάννης Μώραλης νομίζει ότι ξεχάσαμε. Το λιμάνι το ιδιωτικοποίησε η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ. Επί ημερών τους ελήφθησαν μέσα σε θύελλα διαδηλώσεων και δακρυγόνων οι αποφάσεις του ΔΣ του ΟΛΠ και της κυβέρνησης τους. Εκείνοι έγραψαν τη Σύμβαση με την Cosco η οποία αναθεωρήθηκε μετά από διαπραγματεύσεις το 2016.   Ας ρωτήσει την πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ Φώφη Γεννηματά η οποία τον υποστηρίζει. Ο ΣΥΡΙΖΑ βρήκε έτοιμη τη σύμβαση την οποία διαπραγματεύθηκε και βελτίωσε προς όφελος της κοινωνίας. Και αυτό το γνωρίζουν όλοι. Το γνωρίζει και ο υποψήφιος του Δημήτρης Καρύδης, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Αν θυμόμαστε καλά ήταν βουλευτής και την ψήφισε!

- Ο Γιάννης Μώραλης υποστηρίζει πως θα υπογειοποιήσει τις γραμμές του ΗΣΑΠ από το Καραϊσκάκη μέχρι το λιμάνι. Άλλο ένα ενσυνείδητο ψέμα καθώς γνωρίζει καλά πως δεν πρόκειται για τα επόμενα πολλά χρόνια να υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Ο Νίκος Μπελαβίλας το είπε δημόσια και on camera στο ΕΒΕΠ. Ο Γιάννης Μώραλης χτίζει και άλλα αστεροσκοπεία.

- Ο Γιάννης Μώραλης διερωτήθηκε πως από το  1973 που χτίστηκε ο Πύργος δεν έχει αξιοποιηθεί μέχρι τώρα. Αν δεν έχει το τηλέφωνο του πρώην δημάρχου Χρήστου Αγραπίδη ο οποίος είναι στο συνδυασμό του να του το δώσουμε. Μπορεί εναλλακτικά να ρωτήσει τα στελέχη της δημοτικής αρχής Μιχαλολιάκου που πρόσφατα μετακόμισαν στον υπερκομματικό συνδυασμό του. Έτσι θα έχει απαντήσεις για τα τελευταία 16 τουλάχιστον χρόνια.

Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και ο απερχόμενος δήμαρχος θα πρέπει να καταλάβει κάποια στιγμή πως οι Πειραιώτες δεν είναι ιθαγενείς για να τους εξαγοράσει με καθρεφτάκια"!


Η απάντηση Καρύδη αντί του Μώραλη


Αν και θα περίμενε κανείς ν' απαντήσει ο απερχόμενος Δήμαρχος Γιάννης Μώραλης στην κριτική Μπελαβίλα για τις δικές του δηλώσεις, ωστόσο λίγο αργότερα ήρθε η απάντηση του πρώην βουλευτή και υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου με τον συνδυασμό «Πειραιάς Νικητής», Δημήτρη Καρύδη, ο οποίος σημειώνει τα εξής:


«1.  Διετέλεσα βουλευτής από τον Οκτώβριο του 2009 έως τον Μάιο του 2012 και ως εκ τούτου δεν ψήφισα  ποτέ ιδιωτικοποίηση του λιμανιού!
Το λιμάνι του Πειραιά, βρισκόταν υπό δημόσιο έλεγχο σε ποσοστό 75% και μετά από διεθνή διαγωνισμό παραχωρήθηκαν στην Cosco -προς χρήση και εκμετάλλευση-, οι προβλήτες 2, και η  3 η οποία κατασκευάστηκε εξαρχής.
2.  Είναι γνωστό, ότι την περίοδο της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, γίνονταν  διαπραγματεύσεις για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Λιμανιού.
3.  θυμίζω ωστόσο στον κ. Μπελαβίλα, κάτι που αποφεύγει και προφανώς δεν θέλει να θυμάται: Ο κ. Τσίπρας, μιλώντας λίγο πριν τις δημοτικές εκλογές του 2014, στην κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του υποψηφίου Δημάρχου κ. Δρίτσα , δήλωνε σε όλους τους τόνους, μαζί με την κυρία Δούρου και τον κ. Δρίτσα, ότι το λιμάνι του Πειραιά, όχι μόνο δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθεί, αλλά, αντίθετα θα γίνει 100% κρατικό!
Μετά την ανάληψη βέβαια της διακυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ  το 2015, όλα αυτά ξεχάστηκαν και το 2016 το λιμάνι του Πειραιά ιδιωτικοποιήθηκε, με την πώληση  του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ, στην Cosco.
4.  Όσον αφορά την σύμβαση παραχώρησης που κυρώθηκε με νόμο από την Ελληνική βουλή, επίσης θυμίζω στον κ. Μπελαβίλα, ότι μετατράπηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ…  σε μνημονιακή υποχρέωση, για να μην μπορεί να αλλάξει με τίποτα. Σε αυτόν τον νόμο  περιλαμβάνονταν -ως υποχρεωτική διάταξη μάλιστα-, η επέκταση του λιμανιού στην Πειραϊκή και απουσίαζε η δημιουργία του μουσείου Ενάλιων Αρχαιοτήτων.
Έτσι, για να λέμε μερικά πράγματα με το όνομα τους…
Τα ανταποδοτικά οφέλη στους παραλιμένιους Δήμους κερδήθηκαν με τον αγώνα και την ενότητα των Δημάρχων. Η συγκεκριμένη αναφορά του Νίκου Μπελαβιλα σαφώς υποτιμά την Τοπική Αυτοδιοίκηση, την οποία επιθυμεί να υπηρετήσει.
5. Τέλος, όσον αφορά την υπογειοποίηση των γραμμών του Ηλεκτρικού από τον Πειραιά στο Νέο Φάληρο, πριν από 3 χρόνια ο κ. Σπίρτζης κατά τα εγκαίνια της Ραλλείου, δεσμεύθηκε ότι θα γίνει πράξη. Δυστυχώς όμως σε πρόσφατη απάντηση που έδωσε σε ερώτηση του Γιάννη Μανιάτη στην Βουλή, παραπέμπει την επίλυση του θέματος στην επόμενη 10ετια!
Το πρόβλημα λοιπόν δεν βρίσκεται στις διεκδικήσεις του Γιάννη Μωραλη, που είναι δίκαιες και επιβεβλημένες, αλλά στην απραξία και την ανεπάρκεια των κυβερνώντων.
Σίγουρα οι Πειραιώτες έχουν μνήμη και κρίση και σαφέστατα δεν είναι ιθαγενείς -όπως προφανώς πιστεύει ο κ. Μπελαβίλας, λέγοντας όσα λέει- για να τρώνε μονίμως σανό και να καταπίνουν ψέματα.

Το μέγα θέμα βέβαια, είναι αν Νίκος Μπελαβίλας έχει  κατανοήσει την αναγκαιότητα να συμμετάσχει σε συνέργειες για ένα καλύτερο Πειραιά, ή αν του αρκεί μόνο ο ρόλος του μόνιμου απολογητή της κυβέρνησης».
@ Να υποθέσουμε ότι δεν χρειάζεται ν' απαντήσουν και η Φώφη Γεννηματα ή ο Χρήστος Αγραπίδης για τους οποίους γίνεται επίσης μια αναφορά από το Ν. Μπελαβίλα, σχολιάζοντας τα συνέντευξη του Γ. Μώραλη. Η πλάκα θα ήταν ν' απαντήσει τώρα ο Θ. Δρίτσα στο Δ. Καρύδη!
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, στον Πειραιά. "είμαστε μια ωραία ατμόσφραιρα"...