Σε "αναμένα κάρβουνα" κάθονται στον ΣΚΑΪ από την ημέρα έναρξης του Survivor....
Το ριάλιτι επιβίωσης που έκλεισε έναν μήνα, δε σημειώνει τα προσδοκώμενα νούμερα στην τηλεθέαση και αυτό έχει ανησυχήσει ιδιαίτερα τον σταθμό καθώς τα διαφημιστικά έσοδα μειώνονται τη στιγμή που το προϊόν παραμένει πανάκριβο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Realnews, η ιδιοκτησία του ΣΚΑΪ έχει ήδη ξεκινήσει εντατικές διαπραγματεύσεις με τον παραγωγό Αντζούν Ιλιτζαλί με αίτημα το κάθε επεισόδιο να μειωθεί αναλογικά με την πτώση της τηλεθέασης, προσδιορίζοντας έτσι το «κούρεμα» μπορεί να φτάσει ακόμα και σε 50%.
Άλλωστε, το ακριβώς αντίστροφο είχε γίνει την πρώτη σεζόν, όταν ο ΣΚΑΪ πλήρωνε «χρυσά» τα 60άρια, καταβάλλοντας τότε επιπλέον χρήματα για κάθε επιπλέον μονάδα τηλεθέασης.
Ο Αντζούν Ιλιτζαλί φέρεται ανοιχτός στη συζήτηση για μείωση καθώς αντιλαμβάνεται ότι ο σταθμός του Φαλήρου έχει υποστεί τεράστια ζημιά.
Μάλιστα, το κανάλι του Φαλήρου συμφώνησε για διάστημα δύο βδομάδων να μειώσει τα διαφημιστικά μπρέικ κάθε επεισοδίου από τέσσερα σε δύο, ώστε να κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο τους τηλεθεατές και να μη δίνει ευκαιρίες σε ζάπινγκ.
Η στρατηγική για τη «διάσωση» του «Survivor» επανεξετάζεται ανά 15ήμερο. Αν η είσοδος των νέων παικτών και η ανάδειξη ανθρώπινων ιστοριών δεν «πιάσει», τότε ο αριθμός των επεισοδίων θα μειωθεί και το πρόγραμμα θα λήξει πρόωρα.