Προεκλογικές "τουφεκιές" μεταξύ του Δημήτρη Καρύδη και του Νίκου Μπελαβίλα έπεσαν ξαφνικά κάτω στον Πειραιά με τα "σκάγια" να παίρνουν και τον Χρήστο Αγραπίδη που...
διετέλεσε Δήμαρχος Πειραιά για μια οκταετία (1999- 2006) και σήμερα είναι Δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό "Πειραιάς Νικητής" του Δημάρχου Γιάννη Μώραλη.
Ο Καρύδης
Η "ανταλλαγή τουφεκιών" ξεκίνησε όταν ο πρώην βουλευτής και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Πειραιά, Δημήτρης Καρύδης με τον συνδυασμό με του Γιάννη Μώραλη, έκανε αναφορά του στην επέκταση των μέσων σταθερής τροχιά στον Πειραιά και με αφορμή τις τοποθετήσεις του υποψηφίου δημάρχου Ν. Μπελαβίλα.
«Ο κ. Μπελαβίλας, γενικά, είναι λαλίστατος για διάφορα θέματα. Παθαίνει όμως αφωνία, όταν πρόκειται να αναφερθεί σε σημαντικά ζητήματα που άπτονται των κυβερνητικών ευθυνών. Δεν ασκεί καμία κριτική για θέματα που ταλαιπωρούν τον Πειραιά, τους Πειραιώτες, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της πόλης και οφείλονται στην ανικανότητα και την ανεπάρκεια της κυβερνητικής πολιτικής.
Είναι δυνατόν ο υποψήφιος Δήμαρχος του ΣΥΡΙΖΑ να μην τα γνωρίζει και απλώς να πανηγυρίζει, ενώ τα προβλήματα στην λειτουργία του Τραμ δεν έχουν τέλος…. ; Ποιους νομίζει ότι κοροϊδεύει;».
Ο Μπελαβίλας
Απαντώντας στην κριτική για τις καθυστερήσεις στα έργα αυτού του είδους ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά αναφέρθηκε στο Μετρό εξηγώντας πως αντικειμενικές δυσκολίες επηρεάζουν το χρονοδιάγραμμα. «Το Μετρό του Πειραιά βρήκε δύο φορές εμπόδια. Δυσκολεύτηκαν να περάσουν τον βράχο στα Μανιάτικα, δεν μπορούσαν να τελειώσουν την στεγανολεκάνη μπροστά στο σταθμό του Πειραιά. Άκουσα ένα σχόλιο από έναν κατά τα άλλα φίλο πολιτικό που κατεβαίνει υποψήφιος με τον κ. Μώραλη ο οποίος διαμαρτύρεται για τις καθυστερήσεις. Να του απαντήσω λοιπόν. Διάβασε λιγάκι Δημήτρη μου, τι έγινε με το Μετρό. ‘’Στούκαρε’’ στη θάλασσα όπως έχει συμβεί και αλλού. Δεν είναι σοβαρό θέμα να καθόμαστε να λέμε γιατί ‘’δεν περάσατε γρήγορα τον βυθό του Πειραιά’’. Επικίνδυνο έργο, δύσκολο, χαιρόμαστε που πέρασε. Αυτή είναι η τεκμηριωμένη απάντηση σε ένα πυροτεχνηματάκι που έπεσε στον αέρα μάλλον για λόγους δημοσιότητας και όχι ουσίας».
Και ο Αγραπίδης
Σε άλλο σημείο ο Νίκος Μπελαβίλας επανέλαβε ότι η δημοτική αρχή Αγραπίδη (είναι δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό Μώραλη) ευθύνεται για τις αλλαγές στην κυκλοφοριακή μελέτη που οδήγησε στην σημερινή κατάσταση. Όσον αφορά την επέκταση των μέσων εξήγησε πως το Μετρό «δυστυχώς σταμάτησε για πάντα στο Δημοτικό Θέατρο χάρη στη λάθος επιλογή του τότε δημάρχου και του υπουργού που την ενέκρινε. Αυτό λόγω της χάραξης. Η γραμμή ‘’κοιτάει’’ τον προφήτη Ηλία και δεν χωράει να στρίψει προς το Πασαλιμάνι...»
διετέλεσε Δήμαρχος Πειραιά για μια οκταετία (1999- 2006) και σήμερα είναι Δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό "Πειραιάς Νικητής" του Δημάρχου Γιάννη Μώραλη.
Ο Καρύδης
Η "ανταλλαγή τουφεκιών" ξεκίνησε όταν ο πρώην βουλευτής και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Πειραιά, Δημήτρης Καρύδης με τον συνδυασμό με του Γιάννη Μώραλη, έκανε αναφορά του στην επέκταση των μέσων σταθερής τροχιά στον Πειραιά και με αφορμή τις τοποθετήσεις του υποψηφίου δημάρχου Ν. Μπελαβίλα.
«Ο κ. Μπελαβίλας, γενικά, είναι λαλίστατος για διάφορα θέματα. Παθαίνει όμως αφωνία, όταν πρόκειται να αναφερθεί σε σημαντικά ζητήματα που άπτονται των κυβερνητικών ευθυνών. Δεν ασκεί καμία κριτική για θέματα που ταλαιπωρούν τον Πειραιά, τους Πειραιώτες, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της πόλης και οφείλονται στην ανικανότητα και την ανεπάρκεια της κυβερνητικής πολιτικής.
Είναι δυνατόν ο υποψήφιος Δήμαρχος του ΣΥΡΙΖΑ να μην τα γνωρίζει και απλώς να πανηγυρίζει, ενώ τα προβλήματα στην λειτουργία του Τραμ δεν έχουν τέλος…. ; Ποιους νομίζει ότι κοροϊδεύει;».
Ο Μπελαβίλας
Απαντώντας στην κριτική για τις καθυστερήσεις στα έργα αυτού του είδους ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά αναφέρθηκε στο Μετρό εξηγώντας πως αντικειμενικές δυσκολίες επηρεάζουν το χρονοδιάγραμμα. «Το Μετρό του Πειραιά βρήκε δύο φορές εμπόδια. Δυσκολεύτηκαν να περάσουν τον βράχο στα Μανιάτικα, δεν μπορούσαν να τελειώσουν την στεγανολεκάνη μπροστά στο σταθμό του Πειραιά. Άκουσα ένα σχόλιο από έναν κατά τα άλλα φίλο πολιτικό που κατεβαίνει υποψήφιος με τον κ. Μώραλη ο οποίος διαμαρτύρεται για τις καθυστερήσεις. Να του απαντήσω λοιπόν. Διάβασε λιγάκι Δημήτρη μου, τι έγινε με το Μετρό. ‘’Στούκαρε’’ στη θάλασσα όπως έχει συμβεί και αλλού. Δεν είναι σοβαρό θέμα να καθόμαστε να λέμε γιατί ‘’δεν περάσατε γρήγορα τον βυθό του Πειραιά’’. Επικίνδυνο έργο, δύσκολο, χαιρόμαστε που πέρασε. Αυτή είναι η τεκμηριωμένη απάντηση σε ένα πυροτεχνηματάκι που έπεσε στον αέρα μάλλον για λόγους δημοσιότητας και όχι ουσίας».
Και ο Αγραπίδης
Σε άλλο σημείο ο Νίκος Μπελαβίλας επανέλαβε ότι η δημοτική αρχή Αγραπίδη (είναι δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό Μώραλη) ευθύνεται για τις αλλαγές στην κυκλοφοριακή μελέτη που οδήγησε στην σημερινή κατάσταση. Όσον αφορά την επέκταση των μέσων εξήγησε πως το Μετρό «δυστυχώς σταμάτησε για πάντα στο Δημοτικό Θέατρο χάρη στη λάθος επιλογή του τότε δημάρχου και του υπουργού που την ενέκρινε. Αυτό λόγω της χάραξης. Η γραμμή ‘’κοιτάει’’ τον προφήτη Ηλία και δεν χωράει να στρίψει προς το Πασαλιμάνι...»