Στο διαδίκτυο στρέφονται οι Έλληνες για την αγορά χριστουγεννιάτικων δώρων, ενώ σκοπεύουν να διαθέσουν χαμηλότερο budget για τους αγαπημένους τους σε σχέση με τον...
εαυτό τους.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Χριστουγεννιάτικων Αγορών της PayPal περίπου το ένα τέταρτο των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να ξοδέψει τουλάχιστον 100 ευρώ για τα κοντινά πρόσωπα, ενώ σχεδόν τέσσερις στους δέκα θα δαπανήσουν αντίστοιχο ποσό σε αγορές για τους ιδίους.
Μόλις ένας στους πέντε σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα από πέρυσι (ποσοστό ελαφρώς χαμηλότερο από τον μέσο όρο των χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα, ήτοι 26%), ενώ το 56% των Ελλήνων θα προτιμήσει να αγοράσει λιγότερα χριστουγεννιάτικα δώρα, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα για τις χειμερινές εκπτώσεις μετά τις γιορτές.
Για τα αγαπημένα τους πρόσωπα οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως βιβλία (27%), είδη ένδυσης (27%) και ηλεκτρονικά παιχνίδια (26%).
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους οι Έλληνες καταπολεμούν το στρες που προκαλεί η εορταστική περίοδος είναι οι διαδικτυακές αγορές – το 2018, σχεδόν 4 στους 10 εορταστικούς αγοραστές στην Ελλάδα δείχνουν την προτίμησή τους προς την online αγορά δώρων.
Ανάμεσά τους, το 30% ψωνίζει μέσω κινητών συσκευών, παρουσιάζοντας μια αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων, σε σύγκριση με την περσινή χρονιά.
Το ένα τέταρτο των m-shoppers ισχυρίζεται ότι το βασικό πλεονέκτημα των αγορών μέσω κινητών είναι η δυνατότητα αγοράς από οποιοδήποτε σημείο, ενώ σχεδόν ένας στους πέντε εκτιμά την ευκαιρία της αμεσότητας, να αγοράσει δηλαδή ένα δώρο την ίδια στιγμή που θα νιώσει την ανάγκη να το πράξει.