Η παραδοσιακή διαφήμιση βρισκόταν σε τεράστια πτώση και αυτή του διαδικτύου ειχε απορροφηθεί κυρίως απο την...
Google και την Facebook.
Απέναντι σε αυτά τα δυσοίωνα οικονομικά δεδομένα, ο Guardian απευθύνθηκε για στήριξη στους αναγνώστες του για να διατηρήσει την ανεξαρτησία του και να συνεχίσει τις μεγάλες αποκαλυπτικές ερευνες.
Μέσα σε τρία χρόνια, ανταποκρίθηκαν ανθρωποι απο περισσότερες απο 180 χώρες και πάνω απο 1 εκατομμύρια αναγνώστες στήριξαν οικονομικά την προσπάθεια του.
Ηταν μια πραγματικά ανεξάρτητη εφημερίδα και την εμπιστεύτηκαν.
Ηταν μια πραγματικά ανεξάρτητη εφημερίδα και την εμπιστεύτηκαν.