Στη συνέντευξη ο Σουμάχερ απαντά τον πιο ξεχωριστό αγώνα που έτρεξε, για τον αντίπαλο που σέβεται περισσότερο, το παιδικό του είδωλο, για την παλιά και την νέα F1 και ...
άλλα πολλά.
Μία αδημοσίευτη συνέντευξη του Μίκαελ Σουμάχερ, που είχε δώσει στις 23 Οκτώβρη 2013 λίγο καιρό πριν το μοιραίο ατύχημα στο σκι, αποκάλυψε η οικογένεια του.
Μέχρι τώρα η οικογένεια και οι φίλοι του Γερμανού πιλότου δεν φανέρωναν στοιχεία για την κατάστασή του, ωστόσο αποφάσισαν ενόψει των 50στον γενεθλίων του Σουμάχερ στις 3 Ιανουαρίου να φέρουν στο φως την αδημοσίευτη συνέντευξή του.
Στην συνέντευξη ο Σουμάχερ απαντά τον πιο ξεχωριστό αγώνα που έτρεξε, για τον αντίπαλο που σέβεται περισσότερο, το παιδικό του είδωλο, για την παλιά και την νέα F1 και άλλα πολλά.
Συγκεκριμένα στη συνέντευξή του ο Σουμάχερ αναφέρει:
Για το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα: «Το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα ήταν αναμφισβήτητα αυτό της Σουζούκα το 2000 με τη Ferrari, μετά από 21 χρόνια χωρίς παγκόσμιο πρωτάθλημα για τη Ferrari και τέσσερα χρόνια για μένα χωρίς επιτυχία, κερδίσαμε τελικά τον αγώνα, έναν εξαιρετικό αγώνα και κερδίσαμε το μεγάλο πρωτάθλημα».
Για τον πιλότο που σέβεται πιο πολύ: «Τον πιλότο που έχω σεβαστεί περισσότερο σε αυτά τα χρόνια είναι ο Μίκα Χάκινεν για τις μεγάλες μάχες και μια πολύ σταθερή προσωπική σχέση».
Για το παιδικό του είδωλο: «Όταν ήμουν παιδί, κατά τη διάρκεια που έκανα καρτ, είδα τον Άιρτον Σένα ή τον Βιντσένζο Σοσπίρι, τον οποίο θαύμαζα πολύ γιατί ήταν καλός οδηγός, αλλά το πραγματικό μου είδωλο ήταν ο Τόνι Σουμάχαερ επειδή ήταν ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής».
Για το ότι κοιτούσε και τους άλλους πιλότους: «Για να αναπτύξεις τον εαυτό σου και να κάνεις βήματα, πρέπει να κοιτάς όχι μόνο το αυτοκίνητο, πρέπει να κοιτάξεις τον εαυτό σου, τους άλλους πιλότους, όχι μόνο εκείνους μπροστά σου, πρέπει να τους κοιτάς όλους, έτσι κι έκανα, γιατί όλοι έχουν κάτι ιδιαίτερο που θέλω να μάθω».
Για τη σύγκριση της παλιότερης με την πιο σύγχρονη F1: «Η F1 είναι πολύ σκληρή, πριν ήταν πολύ περισσότερο, χωρίς φρένα ισχύος ή υδραυλικό τιμόνι, συγκρίνοντας εκείνες τις ημέρες του παρελθόντος με αυτές του τώρα. Αλλά εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο σκληρά αθλήματα που μπορείτε να κάνετε, χρειάζεται πολύ προετοιμασία».
Για το ότι είναι ταπεινός: «Τα ρεκόρ είναι ένα πράγμα, αλλά οι αμφιβολίες νομίζω είναι πολύ σημαντικές για να μην έχουμε υπερβολική εμπιστοσύνη, να είμαστε σκεπτικοί και να αναζητούμε τη βελτίωση για να κάνουμε βήματα μπροστά. Πάντα σκεφτόμουν ότι δεν είμαι πολύ καλός και ότι πρέπει να δουλέψω περισσότερο. Αυτό είναι ένα από τα κλειδιά για να γίνω αυτό που έχω γίνει».
Για την ομαδική δουλειά: «Η επιτυχία σε κάθε κατάσταση στη ζωή, τουλάχιστον ό, τι γνωρίζω, έχει να κάνει με την ομαδική δουλειά. Εσύ κάνεις μόνο αυτό που κάνεις, ως ομάδα θα είστε ισχυρότεροι και στην περίπτωση της F1 είναι μια ομαδική προσπάθεια».
Για το ταλέντο: «Το ταλέντο είναι πολύ σημαντικό στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως σε οποιοδήποτε άλλο άθλημα, αλλά είναι κάτι που πρέπει να αναπτύξεις. Το Karting είναι μια καλή βάση για να δείξετε το ταλέντο σας, αλλά και να βρείτε άλλες δεξιότητες που χρειάζεστε για να είστε οδηγός αγώνων».