Από τον Κύρο Παληκάρη
Στο εμπορικό κέντρο του Πειραιά πριν λίγες ημέρες ξεκίνησαν - υποτίθεται τα έργα για την ανάπλαση της...
μισής οδού Τσαμαδού (από Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι Ηρώων Πολυτεχνείου).
Ωστόσο όσοι περνούν από το σημείο βλέπουν με έκπληξη ότι τοποθετήθηκαν ...κορδέλες και προειδοποιητικά κατά μήκος του δρόμου, αλλά εδώ και σχεδόν μια βδομάδα επί της ουσίας δεν γίνονται εργασίες από τα συνεργεία, με αποτέλεσμα ν' αναρωτιούνται εύλογα πολλοί:
"Μα τι κάνουν στην Τσαμαδού";
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η ανάπλαση της Τσαμαδού περιλαμβάνει τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και από τις δυο πλευρές κατά 1 μέτρο και νέα ασφαλτόστρωση. Ο δρόμος κυκλοφορίας θα μειωθεί από τα 6μ. στα 4 μ. και θα μείνει μόνο μία λωρίδα, όπου θα κινούνται αποκλειστικά λεωφορεία. (σ.σ. Για όσους δεν το γνωρίζουν,η Τσαμαδού "βαφτίστηκε" λεωφορειόδρομος εδώ και σχεδόν μια πενταετία, όταν έγιναν οι μονοδρομήσεις στον Πειραιά)
Πρόκειται για ένα έργο ανταποδοτικό για την έλευση του Τραμ και το χρονοδιάγραμμα είναι να τελειώσει πριν τις εορτές για να μην επηρεαστεί η εμπορική κίνηση στα καταστήματα. Την υλοποίηση έχει αναλάβει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ. Την πορεία των εργασιών υποτίθεται πως παρακολουθούν ο Δήμος Πειραιά και ο Εμπορικός Σύλλογος.
@ Η ανάπλαση της οδού Τσαμαδού είναι ένα έργο βιτρίνα στον Πειραιά. Έτσι όπως γίνεται κουτσουρεμένα και αποσπασματικά θεωρείται βέβαιο ότι επιβαρύνει ακόμη περισσότερο κυκλοφοριακά τον Πειραιά, ενώ διογκώνει το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.
Αν υπήρχε ένα χρήσιμο έργο που θα έπρεπε να γίνει ανταποδοτικά για την έλευση του τραμ -τρένου, τότε αυτό είναι η δημιουργία τουλάχιστον ενός νέου πάρκινγκ στον Πειραιά...
Στο εμπορικό κέντρο του Πειραιά πριν λίγες ημέρες ξεκίνησαν - υποτίθεται τα έργα για την ανάπλαση της...
μισής οδού Τσαμαδού (από Εθνικής Αντιστάσεως μέχρι Ηρώων Πολυτεχνείου).
Ωστόσο όσοι περνούν από το σημείο βλέπουν με έκπληξη ότι τοποθετήθηκαν ...κορδέλες και προειδοποιητικά κατά μήκος του δρόμου, αλλά εδώ και σχεδόν μια βδομάδα επί της ουσίας δεν γίνονται εργασίες από τα συνεργεία, με αποτέλεσμα ν' αναρωτιούνται εύλογα πολλοί:
"Μα τι κάνουν στην Τσαμαδού";
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η ανάπλαση της Τσαμαδού περιλαμβάνει τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και από τις δυο πλευρές κατά 1 μέτρο και νέα ασφαλτόστρωση. Ο δρόμος κυκλοφορίας θα μειωθεί από τα 6μ. στα 4 μ. και θα μείνει μόνο μία λωρίδα, όπου θα κινούνται αποκλειστικά λεωφορεία. (σ.σ. Για όσους δεν το γνωρίζουν,η Τσαμαδού "βαφτίστηκε" λεωφορειόδρομος εδώ και σχεδόν μια πενταετία, όταν έγιναν οι μονοδρομήσεις στον Πειραιά)
Πρόκειται για ένα έργο ανταποδοτικό για την έλευση του Τραμ και το χρονοδιάγραμμα είναι να τελειώσει πριν τις εορτές για να μην επηρεαστεί η εμπορική κίνηση στα καταστήματα. Την υλοποίηση έχει αναλάβει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ. Την πορεία των εργασιών υποτίθεται πως παρακολουθούν ο Δήμος Πειραιά και ο Εμπορικός Σύλλογος.
@ Η ανάπλαση της οδού Τσαμαδού είναι ένα έργο βιτρίνα στον Πειραιά. Έτσι όπως γίνεται κουτσουρεμένα και αποσπασματικά θεωρείται βέβαιο ότι επιβαρύνει ακόμη περισσότερο κυκλοφοριακά τον Πειραιά, ενώ διογκώνει το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.
Αν υπήρχε ένα χρήσιμο έργο που θα έπρεπε να γίνει ανταποδοτικά για την έλευση του τραμ -τρένου, τότε αυτό είναι η δημιουργία τουλάχιστον ενός νέου πάρκινγκ στον Πειραιά...