Από τον Κύρο Παληκάρη
Το πρώτο και μάλλον το τελευταίο πράμα που βλέπουν οι τουρίστες της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά είναι το...
περίπτερο του Δήμου το οποίο λειτουργεί - λέει- με εθελοντές!
Εκεί, όπως διαφημίζεται, οι τουρίστες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα αξιοθέατα και τις ομορφιές του Πειραιά πριν επιβιβαστούν στα πούλμαν για να πάνε εκδρομή στην Ακρόπολη.
Αν τώρα τύχει ο οδηγός να είναι κανένας καινούργιος και να κάνει λάθος να τους περάσει από τον Πύργο -Ακτή Μιαούλη και Εθνικής Αντιστάσεων μόνιμα μποτιλιαρισμένες από τα έργα του τραμ- τότε σίγουρα θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια αξέχαστη εμπειρία και θα μπορούν να πουν πως τα είδαν όλα στον Πειραιά!
Διαφορετικά οι τουρίστες θα αρκεστούν να γνωρίζουν τα αξιοθέατα της πόλης μέσα από το site και τις εφαρμογές του «Destination Piraeus», το οποίο συνεχίζει να έχει μηδενική επισκεψιμότητα εδώ και τέσσερα χρόνια.
(Καλά τότε τι ήρθαν να κάνουν στον Πειραιά, αφού το site θα μπορούσαν να το χαζέψουν και από το σπίτι τους;)
Παρόλα αυτά μαθαίνουμε πως η τουριστική προβολή από εθελοντές (;) και όχι κάποιους δημοτικούς υπαλλήλους του Δήμου Πειραιά θα διαρκέσει όλο το καλοκαίρι.
(Πραγματικά ποιοι μπορεί να είναι αυτοί που καλοκαιριάτικα κάθονται εθελοντικά να ενημερώσουν τους τουρίστες της κρουαζιέρας για λογαριασμό του Δήμου Πειραιά;
Γιατί δεν κάνουν αυτή τη δουλειά δημοτικοί υπάλληλοι που πληρώνονται κανονικά από το Δήμο ή τις δημοτικές επιχειρήσεις;
Πως το δέχεται αυτό ο Δήμαρχος Γιάννης Μώραλης, ο οποίος την ίδια περίοδο πιθανόν κάνει διακοπές σε κάποιο νησί του Αιγαίου;
Όλα αυτά με την προϋπόθεση πως είναι εθελοντές όπως λέγεται και δεν πληρώνονται από κάπου αλλού...)
@ Σε κάθε περίπτωση πάντως ο Δήμος Πειραιά θα πρέπει κάποια στιγμή να παρουσιάσει τον απολογισμό της τουριστικής καμπάνιας που λέει πως κάνει εδώ και τέσσερα χρόνια για την προσέλκυση τουριστών στην πόλη.
Μιλάμε για τα αποτελέσματα με στοιχεία και όχι για καταγραφή των δράσεων...
Το πρώτο και μάλλον το τελευταίο πράμα που βλέπουν οι τουρίστες της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά είναι το...
περίπτερο του Δήμου το οποίο λειτουργεί - λέει- με εθελοντές!
Εκεί, όπως διαφημίζεται, οι τουρίστες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα αξιοθέατα και τις ομορφιές του Πειραιά πριν επιβιβαστούν στα πούλμαν για να πάνε εκδρομή στην Ακρόπολη.
Αν τώρα τύχει ο οδηγός να είναι κανένας καινούργιος και να κάνει λάθος να τους περάσει από τον Πύργο -Ακτή Μιαούλη και Εθνικής Αντιστάσεων μόνιμα μποτιλιαρισμένες από τα έργα του τραμ- τότε σίγουρα θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια αξέχαστη εμπειρία και θα μπορούν να πουν πως τα είδαν όλα στον Πειραιά!
Διαφορετικά οι τουρίστες θα αρκεστούν να γνωρίζουν τα αξιοθέατα της πόλης μέσα από το site και τις εφαρμογές του «Destination Piraeus», το οποίο συνεχίζει να έχει μηδενική επισκεψιμότητα εδώ και τέσσερα χρόνια.
(Καλά τότε τι ήρθαν να κάνουν στον Πειραιά, αφού το site θα μπορούσαν να το χαζέψουν και από το σπίτι τους;)
Παρόλα αυτά μαθαίνουμε πως η τουριστική προβολή από εθελοντές (;) και όχι κάποιους δημοτικούς υπαλλήλους του Δήμου Πειραιά θα διαρκέσει όλο το καλοκαίρι.
(Πραγματικά ποιοι μπορεί να είναι αυτοί που καλοκαιριάτικα κάθονται εθελοντικά να ενημερώσουν τους τουρίστες της κρουαζιέρας για λογαριασμό του Δήμου Πειραιά;
Γιατί δεν κάνουν αυτή τη δουλειά δημοτικοί υπάλληλοι που πληρώνονται κανονικά από το Δήμο ή τις δημοτικές επιχειρήσεις;
Πως το δέχεται αυτό ο Δήμαρχος Γιάννης Μώραλης, ο οποίος την ίδια περίοδο πιθανόν κάνει διακοπές σε κάποιο νησί του Αιγαίου;
Όλα αυτά με την προϋπόθεση πως είναι εθελοντές όπως λέγεται και δεν πληρώνονται από κάπου αλλού...)
@ Σε κάθε περίπτωση πάντως ο Δήμος Πειραιά θα πρέπει κάποια στιγμή να παρουσιάσει τον απολογισμό της τουριστικής καμπάνιας που λέει πως κάνει εδώ και τέσσερα χρόνια για την προσέλκυση τουριστών στην πόλη.
Μιλάμε για τα αποτελέσματα με στοιχεία και όχι για καταγραφή των δράσεων...