Γνωστό τραπεζικό ίδρυμα θα καταβάλλει αποζημίωση σε πελάτη, με απόφαση του...
Ειρηνοδικείου Αθηνών, καθώς έδωσε τα στοιχεία του σε εισπρακτική εταιρεία χωρίς να τον ενημερώσει.
Το 2015 εισπρακτική εταιρεία ξεκίνησε να παίρνει τηλέφωνο τον δανειολήπτη για ένα δάνειο ύψους 25.000 ευρώ που δυσκολευόταν να εξοφλήσει. Τα τηλεφωνήματα αυτά διήρκεσαν για περίπου 9 μήνες, μέχρι που η εταιρεία έφτασε στο σημείο να μιλήσει στο τηλέφωνο με την 10χρονη κόρη του, ρωτώντας την ώρα επιστροφής του πατέρα της στο σπίτι.
Ο δανειολήπτης, εξοργισμένος, έστειλε εξώδικο στην εισπρακτική εταιρεία και τα τηλεφωνήματα σταμάτησαν για κάποιο διάστημα. Ωστόσο, λίγο καιρό μετά τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα επέστρεψαν, με αποτέλεσμα ο άνδρας να αναγκαστεί να καταθέσει αγωγή στην τραπεζική εταιρεία.
Σύμφωνα με την απόφαση του Ειρηνοδικείου, η τράπεζα θα αναγκαστεί να αποζημιώσει τον άνδρα 5.869,40 ευρώ, για ηθική βλάβη και διαρροή προσωπικών δεδομένων σε τρίτους. Να σημειωθεί, ότι είχε ζητηθεί αποζημίωση ύψους 10.000 ευρώ, ωστόσο το ποσό θεωρήθηκε υπερβολικά μεγάλο.