Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει η προκλητική και απαράδεκτη συμπεριφορά του Πάνου Καμμένου, ο οποίος...
επιτέθηκε στους κατοίκους του Ματιού ενώ παράλληλα άφησε αιχμές για τη συντήρηση των πυροσβεστικών αεροσκαφών.Μπροστά στην κάμερα διεθνών ΜΜΕ, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας επιχείρησε να επιρρίψει ευθύνες στους κατοίκους της περιοχής, προκαλώντας την δικαιολογημένη οργή, τόσο αυτών, όσο και του ελληνικού λαού που συμπάσχει με τα θύματα των φονικών πυρκαγιών.
Αναμφισβήτητα, έχουν γίνει λάθη και από πολίτες για την κατάσταση που επικρατούσε στο Μάτι, με την άναρχη δόμηση και την απουσία σχεδίου, ωστόσο, είναι τουλάχιστον προκλητικό, την ώρα που η χώρα θρηνεί νεκρούς και αναζητά δεκάδες αγνοούμενους, ένας κορυφαίος υπουργός να επιρρίπτει όλη την ευθύνη στους κατοίκους.
Οι αντιδράσεις για την παρουσία του Πάνου Καμμένου στο Μάτι και την απαράδεκτη και επιθετική συμπεριφορά απέναντι σε χαροκαμένους και κατεστραμμένους πολίτες, έχουν πάρει μορφή χιονοστιβάδας.
Ένα οδοιπορικό να κάνει κανείς στις καμένες περιοχές και να συνομιλήσει με κατοίκους, θα αντιληφθεί ότι η οργή του κόσμου ξεχειλίζει για τους υπευθυνοανεύθυνους που δεν κατάφεραν να προλάβουν την ασύλληπτη τραγωδία.
Στο επίκεντρο των αντιδράσεων, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας, ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος και ο Γ.Γ. Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Καπάκης.
Όμως, μια ανάρτηση που συγκλονίζει και ταυτόχρονα αποτυπώνει με τον πλέον εύγλωττο τρόπο τα αισθήματα αγανάκτησης κατά του υπουργού Αμυνας, αναρτήθηκε στην σελίδα στο facebook «Γονείς».
Η ανάρτηση έγινε από ένα κορίτσι, κάτοικο της περιοχής που βρέθηκε κοντά στον πρόεδρο των ΑΝΕΛ και άκουσε τα όσα εξωφρενικά είπε.
Το μήνυμα απευθύνεται στον κ. Καμμένο σε προσωπικό τόνο και στη συνέχεια ακολουθεί πλήθος σχολίων για την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπουργού.
Η κοπέλα αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Όλοι σε είδαμε. Σε είδαμε όλοι να ξεφτιλίζεις τον κύριο και το κοριτσάκι του, επειδή σου είπε δακρυσμένος ότι ήταν πέντε ώρες στο νερό χωρίς βοήθεια και πήγες να τον βγάλεις τρελό.
Σε είδαμε να απαξιώνεις την κοπελίτσα, όταν σου είπε κλαίγοντας ότι ο καλύτερος της φίλος είναι αγνοούμενος. Σε είδαμε να φοβίζεις τους δυστυχισμένους συνανθρώπους μας, αυτούς που με τους φόρους που τους βάζεις σου καλύπτουν έξοδα ταξιδιών και καζίνο.
Όταν είσαι δημόσιο πρόσωπο, όταν είσαι κυβέρνηση και κατέχεις θέση υπουργού σε μια εθνική τραγωδία απλά ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ, αναλαμβάνεις ευθύνες και προσπαθείς να βοηθήσεις. Δεν επιτίθεσαι, ούτε ειρωνεύεσαι πολίτες που ο πόνος και η οργή πλημμυρίζουν τις ψυχές τους».
Όπως ήταν αναμενόμενο ακολούθησε βροχή από αρνητικά σχόλια κατά του Πάνου Καμμένου.
Έξαλλοι οι μηχανικοί αεροσκαφών: «Δεν έχει ιδέα και είναι ψεύτης»
Σκληρή απάντηση στον υπουργό Εθνικής Άμυνας έδωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών μέσω ανακοίνωσής του και αναφέρεται σε όλα αυτά που είχε δηλώσει ο Πάνος Καμμένος σχετικά με τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης, τονίζοντας, ότι όλα όσα ειπώθηκαν έδειξαν να ξεπερνούν κάθε όριο ψευδολογίας και παραπληροφόρησης και, με φράσεις όπως «τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες», να φτάσει σε εκείνα της κοινής γελοιότητας.
Ο Σύλλογος των Μηχανικών Αεροσκαφών κατηγορεί ευθέως τον υπουργό για σκόπιμη παραπληροφόρηση και για διατυπώσεις που δείχνουν πως, στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν έχει ιδέα από το πώς ακριβώς λειτουργεί η συντήρηση των αεροσκαφών, ενώ ταυτόχρονα τον κατηγορεί ευθέως για σαφή πρόθεση ακόμη μεγαλύτερης απαξίωσης της ΕΑΒ ώστε να οδηγηθεί και αυτή στην καταστροφή και την απαξίωση και στο εν συνεχεία ξεπούλημά της, όπως ακριβώς συνέβη και με άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις, με πρώτες τα «Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα», την ΕΛΒΟ και τα Ναυπηγεία.
H ανακοίνωση του Συλλόγου:
«Ο Βολταίρος πολύ εύστοχα είχε πει πως "Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο όταν η εξουσία έχει άδικο" και ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών όχι απλά θα συνεχίσει, άλλα θα εντείνει τις πράξεις του για την υπεράσπιση του δικαίου και της αλήθειας όποιον και να έχει απέναντι του, χωρίς να υπολογίζει το κόστος.
Με σημερινή ημερομηνία, χωρίς καν να έχουν σβήσει οι στάχτες της βιβλικής καταστροφής και χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί η τελική καταμέτρηση του τραγικού αριθμού των θυμάτων και των αγνοούμενων, ο Υπουργός Άμυνας Παναγιώτης Καμμένος, είχε την απρέπεια για μια ακόμα φορά να δώσει ένα άκοσμο ρεσιτάλ ψεύδους και παραπληροφόρησης.
Σύμφωνα με το militaire.gr ο δημοσιογράφος Πάρις Καρβουνόπουλος με ανάρτηση του αναφέρει πως ο Υπουργός δήλωσε σε αντίστοιχη ερώτηση για τα πυροσβεστικά αεροσκάφη, πως «πέρσι ήταν όλα στο έδαφος και πως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες, και πως στην αντίστοιχη κατάσταση στην ΕΑΒ τα αεροσκάφη θα έκαναν μήνες για να πετάξουν».
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έχει υποχρέωση να μην αφήσει ασχολίαστες αυτές τις απαράδεκτες δηλώσεις οι οποίες δεν καταδεικνύουν απλά άγνοια, άλλα ενέχουν εύλογη υποψία δόλου και προσπάθειας χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Η απόλυτη αλήθεια λοιπόν στα λεγόμενα του Υπουργού είναι πως πέρσι τέτοια εποχή είχε αποδοθεί στην Πολεμική Αεροπορία ολόκληρος ο στόλος εκτός από δύο αεροσκάφη τα οποία έχρηζαν περαιτέρω εργασιών και η Πολεμική Αεροπορία απαίτησε να χρησιμοποιηθούν επιχειρησιακά κατά την επόμενη πυροσβεστική περίοδο. Άρα ο Υπουργός ψεύδεται καταφανέστατα.
Στην συνέχεια των δηλώσεων του ο Υπουργός δήλωσε πως τα αεροσκάφη«πετάνε» με πατέντες (πατέντες;), και πως είδε «με τα μάτια του» «να ετοιμάζουν αεροσκάφος που στην ΕΑΒ θα απαιτούνταν μήνες για να πετάξει».
Κύριε Υπουργέ, Η αξιοπλοΐα των αεροσκαφών δεν επιδέχεται «πατέντες», αλλά την πιστή εφαρμογή των οδηγιών συντήρησης και τροποποιήσεων του κατασκευαστή, των κανονισμών διεθνών και εθνικών οργανισμών, τον έλεγχο από την ποιοτική διασφάλιση τόσο της Πολεμικής Αεροπορίας όσο και της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών τονίζει πως δεν είναι κακό να μην ξέρεις. Κακό είναι να έχεις γνώμη η οποία οδηγείται από την άγνοια, γιατί τότε γίνεσαι επικίνδυνος. Αν αυτή η γνώμη τώρα είναι αποτέλεσμα των γνωστών «συμβουλατόρων» και στελεχών του κόμματος που έχουν δει αεροπλάνο μόνο σε φωτογραφία, τότε εύκολα καταλαβαίνει οποιοσδήποτε γιατί η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία έχει αυτή την εικόνα.
Η πραγματικότητα λοιπόν έναντι στην ημιμάθεια είναι πως στην ΕΑΒ κάθε χρόνο πριν την πυροσβεστική περίοδο συντελείται ένας πραγματικός άθλος τον οποίο μόνο οι χειριστές των Canadair είναι σε θέση να εκτιμήσουν. Ολόκληρος ο εναέριος στόλος αεροπυρόσβεσης, υφίσταται αυτό που ονομάζεται Programmed Depot Maintenance (PDM). Ο όρος στην Ελληνική γλώσσα είναι Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση.
Αυτό περιλαμβάνει τη βαριά εργοστασιακή συντήρηση η οποία εξ ορισμού και λόγω συμβάσεων, οδηγιών του κατασκευαστή και πιστοποιήσεων γίνεται μόνο σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις με τις αντίστοιχες υποδομές. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, είναι αξιόπλοα και αξιόπιστα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η βαριά συντήρηση αυτού του τύπου απαιτεί μήνες εργασίας και μάλιστα πολύ σκληρής.
Αντίθετα, στα υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας, οι εξαιρετικοί συνάδελφοι μηχανικοί έχουν το υψηλό επίπεδο να δώσουν άμεση λύση σε προβλήματα που θα παρουσιαστούν κατά την πτήση, και απαιτείται η άμεση επέμβαση προκειμένου το αεροσκάφος να είναι όσο πιο γρήγορα έτοιμο να συνεχίσει την αποστολή του. Επίσης είναι επιφορτισμένοι με τις ετήσιες εργασίες του αεροσκάφους έτσι ώστε να μείνουν το λιγότερο χρονικό διάστημα καθηλωμένα στο έδαφος.
Αυτή είναι η πραγματική και ουσιαστική αλήθεια και θεωρείται σκοπιμότητα η διαστρέβλωση της και ως εκ τούτου θεωρείται μη αποδεκτή. Την επόμενη παράγραφο των δηλώσεων του Υπουργού ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών την κρίνει απλά ως συκοφαντική και θα αρκεστεί να δηλώσει απλά, πως οι μνημονιακοί όροι της αγοράς που επικαλείται, οδηγούν την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία στην καταστροφή και στην απαξίωση, όπως ακριβώς έκαναν πριν οι προκάτοχοι του και οι συνάδελφοί του από το Υπουργείο Οικονομικών τόσο στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, όσο στην ΕΛΒΟ και στα Ναυπηγεία.
Θα ήταν πιο τίμιο, ειλικρινές και ξεκάθαρο να παραδεχτεί ότι πριν ξεπουλήσουν την μεγαλύτερη εγχώρια βιομηχανία, θα πρέπει πρώτα να την απαξιώσουν. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες άνευ σημασίας!
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΕΜΑ
Σκληρή απάντηση στον υπουργό Εθνικής Άμυνας έδωσε ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών μέσω ανακοίνωσής του και αναφέρεται σε όλα αυτά που είχε δηλώσει ο Πάνος Καμμένος σχετικά με τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης, τονίζοντας, ότι όλα όσα ειπώθηκαν έδειξαν να ξεπερνούν κάθε όριο ψευδολογίας και παραπληροφόρησης και, με φράσεις όπως «τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες», να φτάσει σε εκείνα της κοινής γελοιότητας.
Ο Σύλλογος των Μηχανικών Αεροσκαφών κατηγορεί ευθέως τον υπουργό για σκόπιμη παραπληροφόρηση και για διατυπώσεις που δείχνουν πως, στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν έχει ιδέα από το πώς ακριβώς λειτουργεί η συντήρηση των αεροσκαφών, ενώ ταυτόχρονα τον κατηγορεί ευθέως για σαφή πρόθεση ακόμη μεγαλύτερης απαξίωσης της ΕΑΒ ώστε να οδηγηθεί και αυτή στην καταστροφή και την απαξίωση και στο εν συνεχεία ξεπούλημά της, όπως ακριβώς συνέβη και με άλλες αντίστοιχες επιχειρήσεις, με πρώτες τα «Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα», την ΕΛΒΟ και τα Ναυπηγεία.
H ανακοίνωση του Συλλόγου:
«Ο Βολταίρος πολύ εύστοχα είχε πει πως "Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο όταν η εξουσία έχει άδικο" και ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών όχι απλά θα συνεχίσει, άλλα θα εντείνει τις πράξεις του για την υπεράσπιση του δικαίου και της αλήθειας όποιον και να έχει απέναντι του, χωρίς να υπολογίζει το κόστος.
Με σημερινή ημερομηνία, χωρίς καν να έχουν σβήσει οι στάχτες της βιβλικής καταστροφής και χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί η τελική καταμέτρηση του τραγικού αριθμού των θυμάτων και των αγνοούμενων, ο Υπουργός Άμυνας Παναγιώτης Καμμένος, είχε την απρέπεια για μια ακόμα φορά να δώσει ένα άκοσμο ρεσιτάλ ψεύδους και παραπληροφόρησης.
Σύμφωνα με το militaire.gr ο δημοσιογράφος Πάρις Καρβουνόπουλος με ανάρτηση του αναφέρει πως ο Υπουργός δήλωσε σε αντίστοιχη ερώτηση για τα πυροσβεστικά αεροσκάφη, πως «πέρσι ήταν όλα στο έδαφος και πως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες, και πως στην αντίστοιχη κατάσταση στην ΕΑΒ τα αεροσκάφη θα έκαναν μήνες για να πετάξουν».
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έχει υποχρέωση να μην αφήσει ασχολίαστες αυτές τις απαράδεκτες δηλώσεις οι οποίες δεν καταδεικνύουν απλά άγνοια, άλλα ενέχουν εύλογη υποψία δόλου και προσπάθειας χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Η απόλυτη αλήθεια λοιπόν στα λεγόμενα του Υπουργού είναι πως πέρσι τέτοια εποχή είχε αποδοθεί στην Πολεμική Αεροπορία ολόκληρος ο στόλος εκτός από δύο αεροσκάφη τα οποία έχρηζαν περαιτέρω εργασιών και η Πολεμική Αεροπορία απαίτησε να χρησιμοποιηθούν επιχειρησιακά κατά την επόμενη πυροσβεστική περίοδο. Άρα ο Υπουργός ψεύδεται καταφανέστατα.
Στην συνέχεια των δηλώσεων του ο Υπουργός δήλωσε πως τα αεροσκάφη«πετάνε» με πατέντες (πατέντες;), και πως είδε «με τα μάτια του» «να ετοιμάζουν αεροσκάφος που στην ΕΑΒ θα απαιτούνταν μήνες για να πετάξει».
Κύριε Υπουργέ, Η αξιοπλοΐα των αεροσκαφών δεν επιδέχεται «πατέντες», αλλά την πιστή εφαρμογή των οδηγιών συντήρησης και τροποποιήσεων του κατασκευαστή, των κανονισμών διεθνών και εθνικών οργανισμών, τον έλεγχο από την ποιοτική διασφάλιση τόσο της Πολεμικής Αεροπορίας όσο και της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών τονίζει πως δεν είναι κακό να μην ξέρεις. Κακό είναι να έχεις γνώμη η οποία οδηγείται από την άγνοια, γιατί τότε γίνεσαι επικίνδυνος. Αν αυτή η γνώμη τώρα είναι αποτέλεσμα των γνωστών «συμβουλατόρων» και στελεχών του κόμματος που έχουν δει αεροπλάνο μόνο σε φωτογραφία, τότε εύκολα καταλαβαίνει οποιοσδήποτε γιατί η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία έχει αυτή την εικόνα.
Η πραγματικότητα λοιπόν έναντι στην ημιμάθεια είναι πως στην ΕΑΒ κάθε χρόνο πριν την πυροσβεστική περίοδο συντελείται ένας πραγματικός άθλος τον οποίο μόνο οι χειριστές των Canadair είναι σε θέση να εκτιμήσουν. Ολόκληρος ο εναέριος στόλος αεροπυρόσβεσης, υφίσταται αυτό που ονομάζεται Programmed Depot Maintenance (PDM). Ο όρος στην Ελληνική γλώσσα είναι Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση.
Αυτό περιλαμβάνει τη βαριά εργοστασιακή συντήρηση η οποία εξ ορισμού και λόγω συμβάσεων, οδηγιών του κατασκευαστή και πιστοποιήσεων γίνεται μόνο σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις με τις αντίστοιχες υποδομές. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, είναι αξιόπλοα και αξιόπιστα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η βαριά συντήρηση αυτού του τύπου απαιτεί μήνες εργασίας και μάλιστα πολύ σκληρής.
Αντίθετα, στα υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας, οι εξαιρετικοί συνάδελφοι μηχανικοί έχουν το υψηλό επίπεδο να δώσουν άμεση λύση σε προβλήματα που θα παρουσιαστούν κατά την πτήση, και απαιτείται η άμεση επέμβαση προκειμένου το αεροσκάφος να είναι όσο πιο γρήγορα έτοιμο να συνεχίσει την αποστολή του. Επίσης είναι επιφορτισμένοι με τις ετήσιες εργασίες του αεροσκάφους έτσι ώστε να μείνουν το λιγότερο χρονικό διάστημα καθηλωμένα στο έδαφος.
Αυτή είναι η πραγματική και ουσιαστική αλήθεια και θεωρείται σκοπιμότητα η διαστρέβλωση της και ως εκ τούτου θεωρείται μη αποδεκτή. Την επόμενη παράγραφο των δηλώσεων του Υπουργού ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών την κρίνει απλά ως συκοφαντική και θα αρκεστεί να δηλώσει απλά, πως οι μνημονιακοί όροι της αγοράς που επικαλείται, οδηγούν την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία στην καταστροφή και στην απαξίωση, όπως ακριβώς έκαναν πριν οι προκάτοχοι του και οι συνάδελφοί του από το Υπουργείο Οικονομικών τόσο στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, όσο στην ΕΛΒΟ και στα Ναυπηγεία.
Θα ήταν πιο τίμιο, ειλικρινές και ξεκάθαρο να παραδεχτεί ότι πριν ξεπουλήσουν την μεγαλύτερη εγχώρια βιομηχανία, θα πρέπει πρώτα να την απαξιώσουν. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες άνευ σημασίας!
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΕΜΑ