Από τον Κύρο Παληκάρη
Άδοξα και κάπως απότομα φαίνεται πως έληξε η επικοινωνιακή αλληλεγγύη που έστησε ο ...
Δήμος Πειραιά.
Όπως ανακοινώθηκε, διακόπτεται προς το παρόν η συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τους πυρόπληκτους της ανατολικής Αττικής στο Δήμο Πειραιά, μετά από έκκληση του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου να σταματήσει η συγκέντρωση, καθώς υπάρχει υπερπροσφορά και η διαχείριση είναι αδύνατη.
Άδοξα και κάπως απότομα φαίνεται πως έληξε η επικοινωνιακή αλληλεγγύη που έστησε ο ...
Δήμος Πειραιά.
Όπως ανακοινώθηκε, διακόπτεται προς το παρόν η συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τους πυρόπληκτους της ανατολικής Αττικής στο Δήμο Πειραιά, μετά από έκκληση του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου να σταματήσει η συγκέντρωση, καθώς υπάρχει υπερπροσφορά και η διαχείριση είναι αδύνατη.
Έτσι, από σήμερα Πέμπτη 26 Ιουλίου δεν θα πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη συγκέντρωση φαρμάκων, φαρμακευτικών ειδών και τροφίμων στο γραφείο Εθελοντισμού.
Με την ευκαιρία να πούμε ότι αυτές οι κινήσεις αλληλεγγύης πρέπει να γίνεται διακριτικά και με σεβασμό σε όσους έχουν ανάγκη και σίγουρα το δράμα των συνανθρώπων μας δεν είναι ευκαιρία για επικοινωνιακή προβολή με ανακοινώσεις τύπου "για συγκινητική ανταπόκριση".
Το ίδιο ισχύει και για τις προσφορές ιδιωτών που είναι τουλάχιστον άκομψο να προβάλλεται τι έγραψαν ξένα μέσα γιατί τότε χάνεται τελείως ο σκοπός της κίνησης αλληλεγγύης που δεν είναι η προβολή του χορηγού ιδίως μάλιστα όταν δεν την έχει ανάγκη...
Με έκπληξη μας πληροφόρησαν ότι η ΔΗΡΑΠ (Κανάλι ΈΝΑ) έβαλε χορηγούμενη διαφήμιση στο facebook για το δελτίο τύπου της ΠΑΕ Ολυμπιακός σχετικά με την προσφορά ενός εκατομμυρίου ευρώ στους πληγέντες από την πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική!
@ Με δύο λόγια, άλλο αλληλεγγύη κι άλλο διαφήμιση...
Με την ευκαιρία να πούμε ότι αυτές οι κινήσεις αλληλεγγύης πρέπει να γίνεται διακριτικά και με σεβασμό σε όσους έχουν ανάγκη και σίγουρα το δράμα των συνανθρώπων μας δεν είναι ευκαιρία για επικοινωνιακή προβολή με ανακοινώσεις τύπου "για συγκινητική ανταπόκριση".
Το ίδιο ισχύει και για τις προσφορές ιδιωτών που είναι τουλάχιστον άκομψο να προβάλλεται τι έγραψαν ξένα μέσα γιατί τότε χάνεται τελείως ο σκοπός της κίνησης αλληλεγγύης που δεν είναι η προβολή του χορηγού ιδίως μάλιστα όταν δεν την έχει ανάγκη...
Με έκπληξη μας πληροφόρησαν ότι η ΔΗΡΑΠ (Κανάλι ΈΝΑ) έβαλε χορηγούμενη διαφήμιση στο facebook για το δελτίο τύπου της ΠΑΕ Ολυμπιακός σχετικά με την προσφορά ενός εκατομμυρίου ευρώ στους πληγέντες από την πυρκαγιά στην Ανατολική Αττική!
@ Με δύο λόγια, άλλο αλληλεγγύη κι άλλο διαφήμιση...