"Μποφόρ" αντιδράσεων έχει προκαλέσει το τραγούδι του Χρήστου Δάντη με τίτλο ...«κ@@@λα σε μισώ».
Πρόσωπα της showbiz αλλά και χρήστες του διαδικτύου αντιδρούν θεωρώντας το περιεχόμενο προσβλητικό για το γυναικείο φύλο και σεξιστικό.
Την ίδια στιγμή η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων εξέδωσε σχετική ανακοίνωση και κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για κάθε αναπαραγωγή του μηνύματος της βίας ως μέσο επίλυσης των συντροφικών και συζυγικών σχέσεων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Με δυσαρέσκεια παρακολουθούμε τον τελευταίο καιρό τη μαζική παραγωγή καλλιτεχνικών προϊόντων και παραγωγών, που αντιμετωπίζουν τη γυναίκα με σεξιστικό τρόπο, αναπαράγοντας στερεότυπα και νομιμοποιώντας κατά μια έννοια την έμφυλη βία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, πρόσφατο τραγούδι γνωστού καλλιτέχνη με θέμα την απιστία της γυναίκας, όπου μαινόμενος άνδρας απειλεί ότι θα γίνει δολοφόνος και ότι θα κάψει το σπίτι, δείχνοντας το στιγμιότυπο μιας γυναίκας δεμένης σε καρέκλα.”Φταις εσύ”, λέει στίχος του τραγουδιού, αναφερόμενος στη γυναίκα, νομιμοποιώντας τη χρήση βίας ως μέσο σωφρονισμού και ως φυσιολογική αντίδραση της αγανάκτησης και του «δίκιου» που πνίγει τον απατημένο σύντροφο.
Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων, κρούει για ακόμη μια φορά τον κώδωνα του κινδύνου για κάθε αναπαραγωγή του μηνύματος της βίας ως μέσο επίλυσης των συντροφικών και συζυγικών σχέσεων. Με γνώμονα τον σεβασμό στην ελεύθερη έκφραση και δημιουργία, καθώς και την αξιοποίηση της καλλιτεχνικής έκφρασης στον αγώνα για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η ΓΓΙΦ αναδεικνύει το πολιτιστικό αγαθό ως καθολικό κοινωνικό αγαθό, το οποίο θα προάγει την ουσιαστική ισότητα των φύλων.
Ιδιαίτερα όσον αφορά στην ενδοοικογενειακή βία, η πολιτιστική δημιουργία δύναται να διαδραματίζει αποφασιστικό ρόλο στην πρόληψή της, μέσω της προαγωγής υγιών προτύπων συντροφικότητας και της εξάλειψης μηνυμάτων που προάγουν την έμφυλη βία.
Για το λόγο αυτό, καλούμε όλους τους ανθρώπους της τέχνης, συντελεστές και παραγωγούς καλλιτεχνικών προϊόντων και τους αρμόδιους φορείς να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή και ευαισθησία στα μηνύματα των παραγόμενων καλλιτεχνικών προϊόντων».