Την κατάργηση της 20βαθμης κλίμακας αξιολόγησης των μαθητών...σχεδιάζει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Το σχέδιο του ΙΕΠ στη θέση της γνωστής μέχρι πρότινος κλίμακας προβλέπεται να τοποθετήσει μια πιο περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών με τη χρήση των όρων: (σχεδόν καλός, καλός, πολύ καλός, άριστος) και τη χρήση του Α, Β και Γ όπως, δηλαδή, συμβαίνει και στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.
Στόχος της αλλαγής είναι ο περιορισμός της βαθμολογικής πίεσης των μαθητών στο Γυμνάσιο και τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού.
Το σχέδιο του ΙΕΠ αναμένεται να εφαρμοστεί πιλοτικά.