Σε πλήρη λειτουργία θα έχουν τεθεί οι τρεις σταθμοί του Μετρό σε Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια έως τις...
30 Ιουνίου 2019, ενώ άγνωστο παραμένει πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα στο λιμάνι και στο κέντρο του Πειραιά.
30 Ιουνίου 2019, ενώ άγνωστο παραμένει πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα στο λιμάνι και στο κέντρο του Πειραιά.
( σ.σ. Μετά τις καθυστερήσεις εκτιμάται τώρα περί το τέλος του 2020, με αρχές του 2021, εκτός απροόπτου...).
Ειδικότερα, η τμηματική παράδοση της γραμμής 3 του Μετρό και η λειτουργία των τριών σταθμών Αγ. Βαρβάρας, Πλατείας Ελευθερίας στον Κορυδαλλό και Αγ. Νικολάου στη Νίκαια, οριστικοποιήθηκε, με τον καθορισμό του χρονοδιαγράμματος, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Κορυδαλλού μεταξύ του δημάρχου Σταύρου Κασιμάτη και εκπροσώπων της Αττικό Μετρό Α. Ε και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας.
Η σύσκεψη αποφασίστηκε μετά την συνάντηση που είχε ο δήμαρχος με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό Α.Ε Θεόδωρο Παπαδόπουλο πριν από μια εβδομάδα.
Στη συνάντηση ανακοινώθηκε η ολοκλήρωση του συνόλου των εκσκαφών κατά μήκος όλου του έργου ως τον Πειραιά, η αποσυναρμολόγηση του Μετροπόντικα εντός των επόμενων ημερών και η απόφαση του Δ.Σ της Αττικό Μετρό ότι συμβατική υποχρέωση της κατασκευάστριας κοινοπραξίας είναι η πλήρης λειτουργία και παράδοση των τριών Σταθμών, Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας στις 30 Ιουνίου 2019.
Η διαμόρφωση της πλατείας Ελευθερίας, που θα αποτελεί τον Σταθμό του Κορυδαλλού θα ξεκινήσει τον Αύγουστο 2018 και υπολογίζεται να έχει ολοκληρωθεί έως τον Απρίλιο 2019. Θα περιλαμβάνει πεζοδρομήσεις και κατασκευή δρόμων ήπιας κυκλοφορίας γύρω από την πλατεία, ενώ έντονο θα είναι το υγρό στοιχείο και το πράσινο με νέες φυτεύσεις. Επίσης, θα διαμορφωθεί νέα παιδική χαρά για παιδιά και βρέφη, σύγχρονος φωτισμός καθώς και καθιστικά. Παράλληλα, θα υπογειοποιηθούν οι κολώνες τη ΔΕΗ και ο εναέριος υποσταθμός, που βρίσκεται σήμερα στην προβολή του πεζόδρομου Αγ. Γεωργίου.
Μετά το τέλος της σύσκεψης, ο Δήμαρχος Σταύρος Κασιμάτης εξέφρασε την ικανοποίηση του για την καλή συνεργασία μεταξύ Αυτοδιοίκησης, Αττικό Μετρό και κατασκευάστριας κοινοπραξίας, με την οποία ξεπερνιούνται τεχνικές και άλλες δυσκολίες για την επιτάχυνση και ολοκλήρωση του μεγαλύτερου έργου που έχει πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά τα τελευταία 50 χρόνια.