Έχει στο ενεργητικό της μόνο μια ταινία που μπορεί να κυκλοφορεί ελεύθερα στην Αμερική. Οι υπόλοιπες, αν και αρκετές, απαγορεύτηκαν διότι όταν τις έκανε ήταν μικρότερη των...
18 ετών.
Η Τρέισι Λορντς θεωρείται μία από τις κορυφαίες Αμερικανίδες πορνοστάρ της δεκαετίας του ’80 αλλά και αυτή που παραλίγο να τινάξει στον αέρα την αμερικανική πορνοβιομηχανία το 1986.
Ο συνδυασμός της παιδικής αθωότητας και της σεξουαλικότητας που εξέπεμπε, ήταν ακαταμάχητος. Όμως, κανείς δεν ήξερε ότι η παιδικότητα της Τρέισι δεν ήταν φτιαχτή, αφού το αγαπημένο κορίτσι της βιομηχανίας του πορνό, ήταν μόλις 16 χρονών όταν πρωταγωνιστούσε στις ταινίες.
Η πρώτη της ταινία ήταν το «What Gets Me Hot!» και σύντομα ακολούθησε το «Those Young Girls» και οι δύο γυρισμένες στο πρώτο εξάμηνο του 1984. Η νεανική της εμφάνιση και οι παθιασμένες της ερμηνείες την εκτόξευσαν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων.
Μέχρι την ηλικία των 18 είχε εμφανιστεί σε περισσότερες από 100 ταινίες. Η ίδια στην αυτοβιογραφία της υποστηρίζει ότι ο πραγματικός αριθμός των ταινιών δεν ήταν 100 αλλά 20 και όλες οι υπόλοιπες δημιουργήθηκαν από κομμένες λήψεις και ξαναμονταρισμένο υλικό.
Το πραγματικό της όνομα ήταν Νόρα Κούζμα και γεννήθηκε στις 7 Μαΐου του 1968, στο Οχάιο των Η.Π.Α.
Το ψευδώνυμο Τρέισι Λορντς προέκυψε από το όνομα της καλύτερής της φίλης (Τρέισι) και το επώνυμο του αγαπημένου της ηθοποιού (Τζακ Λορντ). Σε ηλικία 12 ετών μαζί με τη μητέρα της και τις τρεις αδελφές της εγκατέλειψαν τον αλκοολικό πατέρα της και εγκαταστάθηκαν στην Καλιφόρνια. Σε ηλικία 15 ετών έφυγε από το σπίτι.
Βρήκε δουλειά ως μοντέλο σε αντρικά περιοδικά και κανείς δεν αμφισβήτησε την ηλικία της, γιατί επέδειξε όλα τα απαραίτητα χαρτιά, από ταυτότητα μέχρι και πιστοποιητικό γέννησης που έλεγε ότι ήταν 21 χρονών.
Το 1984 ένα νέο ταλέντο με το ψευδώνυμο «Τρέισι Λορντς» έσκασε σαν βόμβα στη βιομηχανία του πορνό.
Το εξώφυλλο της στο Penthouse έκανε τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ιστορία του περιοδικού. Επόμενο βήμα ήταν οι ταινίες, με την Τρέισι να γίνεται το πιο λαμπρό αστέρι.
Σκηνοθέτες και παραγωγοί την ήθελαν διακαώς στις ταινίες τους πληρώνοντάς την καλά. Παρά το νεαρό της ηλικίας της η Τρέισι ήταν επαγγελματίας. Ήξερε απ’ έξω το σενάριο και έδινε τον καλύτερο της εαυτό. Πολλές φορές δεν άκουγε καν τις οδηγίες των σκηνοθετών, άκουγε το ένστικτό της και αυτό της βγήκε σε καλό.
Οι ταινίες της έκαναν τεράστιες πωλήσεις και μέσα σε δύο χρόνια, η Τρέισι είχε γίνει η πιο πετυχημένη πορνοστάρ στον κόσμο.
Όταν η βιομηχανία του πορνό κινδύνεψε να τιναχτεί στον αέρα
Το 1986, η Τρέισι ίδρυσε δική της εταιρεία παραγωγής και έγινε αφεντικό του εαυτού της. Για τον κόσμο ήταν 23 χρονών, αλλά στην πραγματικότητα είχε μόλις ενηλικιωθεί.
Στις 11 Ιουλίου του 1986, ένα μήνα μετά τα 18α γενέθλιά της, το FBI εισέβαλε στο σπίτι της και τη συνέλαβε, μετά από ένα ανώνυμο τηλεφώνημα που υποστήριζε ότι η Τρέισι ήταν ανήλικη όταν πρωταγωνιστούσε στις πορνοταινίες. Την ανέκριναν και η Τρέισι παραδέχτηκε την πραγματική της ηλικία.
Τα νέα συγκλόνισαν τη βιομηχανία του πορνό. Αποσύρθηκαν όλες οι ταινίες της, τα φιλμ που δεν δημοσιεύτηκε ποτέ και όποιος συνεργάστηκε μαζί της, κατηγορούνταν για συμμετοχή σε παιδική πορνογραφία. Έγιναν συλλήψεις και πολλές εταιρείες παραγωγής κήρυξαν πτώχευση.
Όμως η Τρέισι δεν είχε ξεγελάσει μόνο τους παραγωγούς με τα ψεύτικα χαρτιά της, αλλά και τις Η.Π.Α.
Με το ίδιο ψεύτικο πιστοποιητικό γέννησης που χρησιμοποίησε για να πιάσει δουλειά, έβγαλε διαβατήριο όταν ταξίδεψε στο Παρίσι, για να γυρίσει μία ακατάλληλη ταινία. Το νέο αυτό στοιχείο άλλαζε τα δεδομένα και αποδείκνυε ότι οι συνεργάτες της δεν γνώριζαν την πραγματική της ηλικία και έτσι αφέθηκαν ελεύθεροι.
Η βιομηχανία του πορνό προσπαθούσε να μαζέψει τα κομμάτια της μετά την κρίση, αλλά η Τρέισι είχε εξασφαλίσει το μέλλον της.
Η ταινία «Traci, I Love You» είναι η μοναδική που γύρισε μετά τα 18 της χρόνια και ως εκ τούτου η μοναδική που διατίθεται νόμιμα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι επίσης η μοναδική ταινία της οποίας τα δικαιώματα εκμετάλλευσης έχει η ίδια η Τρέισι.
Όλες οι άλλες ταινίες είχαν αποσυρθεί και η κατοχή ή παρακολούθησή τους ήταν παράνομη.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε το μίσος των παλιών συνεργατών της. Κατηγόρησαν την Τρέισι ότι εκείνη είχε κάνει το ανώνυμο τηλεφώνημα στο FBI και κατέδωσε τον εαυτό της, για να αποκομίσει τα οφέλη. Η ίδια δικαιολόγησε την πράξη της, λέγοντας ότι σκόπευε να γίνει ηθοποιός και δεν ήθελε να έχει καμία σχέση με το παλιό της επάγγελμα.
Η συγκεκριμένη ταινία, μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου, γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία.
Η Τρέισι Λορντς στην αυτοβιογραφία της , με τίτλο: «Traci Lords: Underneath it All», που κυκλοφόρησε το 2003 κι έγινε μπεστ σέλλερ, αρνείται αυτή την κατηγορία και υποστηρίζει ότι δεν έδωσε ποτέ πληροφορίες στο FBI αλλά ούτε και γνώριζε ποιος γύριζε τις ταινίες ή τα αληθινά τους ονόματα.
Η ιστορία προκάλεσε συζητήσεις και διαφωνίες. Οι εισαγγελείς είχαν δηλώσει ότι η Τρέισι υπήρξε θύμα του κυκλώματος της πορνογραφίας, ότι συμμετείχε στις ταινίες χωρίς τη συγκατάθεσή της και υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών. Από την άλλη μεριά, πολλοί συμπρωταγωνιστές της υποστήριξαν ότι ποτέ δεν την είδαν να παίρνει ναρκωτικά και ότι είχε πλήρη επίγνωση των πράξεών της.
Παρόλο που η ίδια επικρίνει τη βιομηχανία του πορνό, εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το όνομα που χρησιμοποίησε ως ψευδώνυμο στις ταινίες πορνό. Ο λόγος είναι ότι «δεν προσπαθεί να κρυφτεί από το παρελθόν της», όπως έχει πει.
Αφήνοντας τα χρόνια του πορνό πίσω της, η Τρέισι Λορντς άρχισε να εμφανίζεται σε ταινίες που καμία σχέση δεν έχουν με το πορνό, όπως οι: «Blade», «Extramarital» και «Cry Baby» αλλά και τηλεοπτικές σειρές όπως οι: «Παντρεμένοι με παιδιά», «MacGyver», «Highlander», «Tales from the Crypt», «Melrose Place» με την καριέρα της στο Χόλιγουντ να μην γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία.
Παράλληλα με την υποκριτική ασχολήθηκε και με το τραγούδι, αρχικά κάνοντας τα φωνητικά σε συγκρότημα και κατόπιν κυκλοφορώντας τις δικές της σόλο δουλειές.
Οι περισσότεροι μάλλον θα την θυμούνται για το «Those Young Girls», όπου εμφανιζόταν πλάι στην άλλη κορυφαία πορνοστάρ της δεκαετίας του ’80, την Τζίντζερ Λιν.