Η ακατανόητη αυτή ενέργεια από την πλευρά της εταιρείας μάρκετινγκ αλλά και των υπευθύνων της εταιρείας έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις ανάμεσα σε...
εκκλησιαστικούς κύκλους.
Η καταγγελία για το συγκεκριμένο διαφημιστικό έγινε στο Βέλγιο και το δίκτυο RTL (το οποίο και ανέδειξε το θέμα) επικοινώνησε με τους υπεύθυνους του LIDL. Αναλυτικά αναφέρουν πως «ρωτήσαμε εκπρόσωπο των Lidl για το λόγο για τον οποίο αφαιρέθηκε ο σταυρός». Σύμφωνα με το RTL, η απάντηση που έλαβαν ανέφερε «αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα γιατί δεν θέλουμε να αποκλείουμε καμία θρησκευτική πεποίθηση. Είμαστε μια εταιρία που σέβεται την πολυπολιτισμικότητα και αυτή η αρχή είναι που επεξηγεί το “σχέδιο” πάνω στη συσκευασία».
Η απάντηση της εταιρείας βέβαια δεν αναφέρει γιατί επιλέχθηκε μια εκκλησία στο εικαστικό και όχι ένα άλλο, μη θρησκευτικό τοπίο, το οποίο δεν θα προκαλούσε αντιδράσεις και δεν θα χρειαζόταν «μοντάζ».
Οι αντιδράσεις εκ μέρους των καταναλωτών συνεχίστηκαν αμείωτες και η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση που ανέφερε ««η πρόθεσή μας δεν ήταν να σοκάρουμε, αποφεύγουμε τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων στις συσκευασίες μας για να διατηρούμε ουδέτερη στάση απέναντι σε όλες τις θρησκείες και αν αυτό έγινε αντιληπτό διαφορετικά, τότε ζητάμε συγγνώμη σε όσους σοκαρίστηκαν».