Το ότι οι μεγάλες διαδικτυακές εταιρείες παρακολουθούν σχεδόν το σύνολο των δραστηριοτήτων των χρηστών των smartphones είναι γνωστό...
σε όλους. Τα σάιτ που επισκεπτόμαστε, οι διαδικτυακές αναζητήσεις που κάνουμε, οι τοποθεσίες που βρισκόμαστε, δεν υπάρχει στοιχείο που να μην αναλύεται και να αξιοποιείται, προκειμένου οι διαφημίσεις που έρχονται να είναι πιο στοχευμένες και το προφίλ των χρηστών να είναι πιο πλήρες.
σε όλους. Τα σάιτ που επισκεπτόμαστε, οι διαδικτυακές αναζητήσεις που κάνουμε, οι τοποθεσίες που βρισκόμαστε, δεν υπάρχει στοιχείο που να μην αναλύεται και να αξιοποιείται, προκειμένου οι διαφημίσεις που έρχονται να είναι πιο στοχευμένες και το προφίλ των χρηστών να είναι πιο πλήρες.
Φαίνεται, ωστόσο, ότι οι εταιρείες έχουν πλέον ξεπεράσει κάθε όριο στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν το «δακτυλικό αποτύπωμα» του κάθε χρήστη. Σύμφωνα με νέα μελέτη που παρουσίασε πρώτος ο Guardian, πλέον στοιχείο προς αξιοποίηση αποτελεί ακόμα και η… μπαταρία του κινητού!
Η μελέτη έδειξε ότι καταγράφοντας τα στοιχεία της μπαταρίας (ποσότητα εναπομείνασας ενέργειας, συχνότητα φόρτισης, κλπ) και συσχετίζοντάς τα με άλλα στοιχεία, όπως η διαδικτυακή διεύθυνση ή οι επεκτάσεις στον browser μπορεί κάποιος να αναλύσει το προφίλ του χρήστη και να λάβει στοιχεία για τις δραστηριότητές του.
Στην ουσία, πλέον, τα κινητά τηλέφωνα… ελέγχουν διαρκώς τους χρήστες τους και «αρμέγουν» στοιχεία για την κάθε δραστηριότητά τους, προκαλώντας ανησυχίες για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των ιδιοκτητών των κινητών τηλεφώνων.