Σε μια ομολογία - σοκ προχώρησε ο Δήμαρχος Γιάννης Μώραλη μιλώντας για την επέκταση του Τραμ...
στον Πειραιά.
Αφού διαπίστωσε την ταλαιπωρία από τις καθυστερήσεις των έργων (εκτίμησε ότι θα τελειώσουν τέλη του 2017 με αρχές του 2018) και επανέλαβε για πολλοστή φορά ότι δεν είναι δημοτικό έργο, αποκάλυψε:
"Εάν εμείς ήμασταν δημοτική αρχή πριν ξεκινήσει το έργο, δεν θα επιλέγαμε ή θα βάζαμε τα δυνατά μας, ώστε να εμποδίσουμε την έλευση αυτής της γραμμής του Τραμ.
Διότι ξέρουμε και εμείς από συνοικίες όπως η Νέα Σμύρνη, το Φάληρο ή η Γλυφάδα ότι δεν βοήθησε όσο θα ήθελαν αυτοί που το σχεδίασαν. Ίσως επειδή δεν είναι στην κουλτούρα μας ως Έλληνες ίσως και δεν το επιλέγουμε. Από το Φάληρο ήταν διαφορετική διαδικασία. Πέρασε παραλιακά. Εμάς πέρασε μέσα από το κέντρο της πόλης. Η ταλαιπωρία τεσσάρων και πλέον ετών για τα καταστήματα, τους επισκέπτες, τους τουρίστες, τους διερχόμενους, τους κατοίκους ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη και δημιουργούσε πολύ μεγάλα προβλήματα...».
(Απόσπασμα συνέντευξης του Γιάννη Μώραλη στον φίλο και καλό δημοσιογράφο Σωτήρη Ξενάκη στα "Παραπολιτικά")
Αυτή είναι η αλήθεια...
Με λίγα λόγια, ο Δήμαρχος παραδέχεται ότι κοντεύει να ολοκληρωθεί ένα αμφιλεγόμενο έργο που δημιούργησε πολλά προβλήματα στην πόλη και το σημαντικότερο ότι το τραμ δεν αναμένεται να βοηθήσει συγκοινωνιακά τον Πειραιά, που ταλαιπωρείται κυκλοφοριακά, τόσο στην κίνηση όσο και στην στάθμευση στο κέντρο.
Εύλογα θα έλεγε κανείς για παράδειγμα αντί για την επέκταση του τραμ - η γραμμή καλύπτεται από τα λεωφορεία ή αργότερα από τους συρμούς του Μετρό- θα μπορούσαν να δημιουργούν πέντε μεγάλα γκαράζ στον Πειραιά, δίνοντας μια κυκλοφοριακή ανάσα στην πόλη.
Όμως η χρηματοδότηση αφορούσε άλλο έργο και εξυπηρετούσε άλλα συμφέροντα, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι δημιουργούνται νέοι σταθμοί του Μετρό, χωρίς ένα νέο πάρκινγκ στην πόλη!
(Το τελευταίο πάρκινγκ στην 34ου Συντάγματος εγκαινιάστηκε πριν δέκα χρόνια επί δημαρχίας Παναγιώτη Φασούλα).
Το μεγάλο πρόβλημα...
Αυτό είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στο Δήμο Πειραιά: Είτε δεν γίνονται έργα υποδομής είτε αν γίνονται καθυστερούν (Μετρό) ή δεν τα χρειάζεται η πόλη που έχει άλλες ανάγκες. Απλά η κάθε δημοτική αρχή αποδέχεται ότι έργο εγκριθεί και χρηματοδοτηθεί ανεξάρτητα, εάν αυτό εξυπηρετεί τους δημότες ή εντάσσεται σε μια στρατηγική ανάπτυξης, που δυστυχώς δεν υπήρχε ποτέ και δεν υπάρχει ακόμα στον Πειραιά. Το μόνο που φαίνεται να τους ενδιαφέρει, είναι να έχουν να παρουσιάσουν κάποιο έργο για ψηφοθηρικούς λόγους. Κάτι ανάλογο ισχύει και τώρα με την ΟΧΕ.
Διαβάστε ακόμα
Δήμος Πειραιά: Αυτές είναι οι προτάσεις που εγκρίθηκαν για χρηματοδότηση από την ΟΧΕ (ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ) - REPORTAZ NET
Δείτε περισσότερα εδώ
ΟΧΕ: Αυγουστιάτικος "οργασμός" εξαγγελιών στον Πειραιά Πως ο Μώραλης ξεπέρασε ακόμα και τον Μιχαλολιάκο! - REPORTAZ NET
@ Αν δεν αλλάξει αυτή η κατάσταση, δεν υπάρχει σωτηρία για τον Πειραιά, λέμε...
στον Πειραιά.
Αφού διαπίστωσε την ταλαιπωρία από τις καθυστερήσεις των έργων (εκτίμησε ότι θα τελειώσουν τέλη του 2017 με αρχές του 2018) και επανέλαβε για πολλοστή φορά ότι δεν είναι δημοτικό έργο, αποκάλυψε:
"Εάν εμείς ήμασταν δημοτική αρχή πριν ξεκινήσει το έργο, δεν θα επιλέγαμε ή θα βάζαμε τα δυνατά μας, ώστε να εμποδίσουμε την έλευση αυτής της γραμμής του Τραμ.
Διότι ξέρουμε και εμείς από συνοικίες όπως η Νέα Σμύρνη, το Φάληρο ή η Γλυφάδα ότι δεν βοήθησε όσο θα ήθελαν αυτοί που το σχεδίασαν. Ίσως επειδή δεν είναι στην κουλτούρα μας ως Έλληνες ίσως και δεν το επιλέγουμε. Από το Φάληρο ήταν διαφορετική διαδικασία. Πέρασε παραλιακά. Εμάς πέρασε μέσα από το κέντρο της πόλης. Η ταλαιπωρία τεσσάρων και πλέον ετών για τα καταστήματα, τους επισκέπτες, τους τουρίστες, τους διερχόμενους, τους κατοίκους ήταν πραγματικά πολύ μεγάλη και δημιουργούσε πολύ μεγάλα προβλήματα...».
(Απόσπασμα συνέντευξης του Γιάννη Μώραλη στον φίλο και καλό δημοσιογράφο Σωτήρη Ξενάκη στα "Παραπολιτικά")
Αυτή είναι η αλήθεια...
Με λίγα λόγια, ο Δήμαρχος παραδέχεται ότι κοντεύει να ολοκληρωθεί ένα αμφιλεγόμενο έργο που δημιούργησε πολλά προβλήματα στην πόλη και το σημαντικότερο ότι το τραμ δεν αναμένεται να βοηθήσει συγκοινωνιακά τον Πειραιά, που ταλαιπωρείται κυκλοφοριακά, τόσο στην κίνηση όσο και στην στάθμευση στο κέντρο.
Εύλογα θα έλεγε κανείς για παράδειγμα αντί για την επέκταση του τραμ - η γραμμή καλύπτεται από τα λεωφορεία ή αργότερα από τους συρμούς του Μετρό- θα μπορούσαν να δημιουργούν πέντε μεγάλα γκαράζ στον Πειραιά, δίνοντας μια κυκλοφοριακή ανάσα στην πόλη.
Όμως η χρηματοδότηση αφορούσε άλλο έργο και εξυπηρετούσε άλλα συμφέροντα, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι δημιουργούνται νέοι σταθμοί του Μετρό, χωρίς ένα νέο πάρκινγκ στην πόλη!
(Το τελευταίο πάρκινγκ στην 34ου Συντάγματος εγκαινιάστηκε πριν δέκα χρόνια επί δημαρχίας Παναγιώτη Φασούλα).
Το μεγάλο πρόβλημα...
Αυτό είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στο Δήμο Πειραιά: Είτε δεν γίνονται έργα υποδομής είτε αν γίνονται καθυστερούν (Μετρό) ή δεν τα χρειάζεται η πόλη που έχει άλλες ανάγκες. Απλά η κάθε δημοτική αρχή αποδέχεται ότι έργο εγκριθεί και χρηματοδοτηθεί ανεξάρτητα, εάν αυτό εξυπηρετεί τους δημότες ή εντάσσεται σε μια στρατηγική ανάπτυξης, που δυστυχώς δεν υπήρχε ποτέ και δεν υπάρχει ακόμα στον Πειραιά. Το μόνο που φαίνεται να τους ενδιαφέρει, είναι να έχουν να παρουσιάσουν κάποιο έργο για ψηφοθηρικούς λόγους. Κάτι ανάλογο ισχύει και τώρα με την ΟΧΕ.
Διαβάστε ακόμα
Δήμος Πειραιά: Αυτές είναι οι προτάσεις που εγκρίθηκαν για χρηματοδότηση από την ΟΧΕ (ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΣΑ) - REPORTAZ NET
Δείτε περισσότερα εδώ
ΟΧΕ: Αυγουστιάτικος "οργασμός" εξαγγελιών στον Πειραιά Πως ο Μώραλης ξεπέρασε ακόμα και τον Μιχαλολιάκο! - REPORTAZ NET
@ Αν δεν αλλάξει αυτή η κατάσταση, δεν υπάρχει σωτηρία για τον Πειραιά, λέμε...