στην Κίνα, προκάλεσε την αγανάκτηση και θύελλα αντιδράσεων από εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι θεωρούν ότι συγκρίνει τις γυναίκες με τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Το σποτ αρχίζει με μια γυναίκα η οποία διακόπτει την τελετή του γάμου του γιου της και αρχίζει να… επιθεωρεί τη μέλλουσα γυναίκα του. Την παρατηρεί προσεκτικά, αγγίζει τη μύτη, τα αυτιά της και κοιτάζει το εσωτερικό του στόματός της.
Στη συνέχεια, ο γιος της προσπαθεί να την σταματήσει, αλλά η μητέρα κάνει ένα νεύμα με το χέρι της προς το ζευγάρι. Και ενώ οι δύο νέοι ανασαίνουν με ανακούφιση, η πεθερά πλησιάζει εκ νέου τη νύφη και αυτή τη φορά επιθεωρεί το στήθος της.
Στο τέλος εμφανίζεται μια κόκκινη φάσα στην οποία είναι γραμμένη η φράση: «Μια σημαντική απόφαση πρέπει να λαμβάνεται με προσοχή», προσκαλώντας τους θεατές να επισκεφθούν τον ιστότοπο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το διαφημιστικό σποτ μεταδόθηκε σε απευθείας σύνδεση στους κινηματογράφους και στα θέατρα όλης της Κίνας, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, η εφημερίδα South China Morning Post, ανέφερε ότι χιλιάδες άνθρωποι την χαρακτήρισαν «αηδιαστική» και «ρατσιστική», ενώ χιλιάδες άλλοι πολίτες ανακοίνωσαν ότι θα κηρύξουν εμπάργκο στην Audi, αν δεν ζητήσει συγγνώμη.
«Ζητώ να αποσυρθεί αυτή η διαφήμιση και η Audi να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη γι αυτό το είδος της ασυνείδητης διαφήμισης», έγραψε ένας χρήστης στο Weibo, το κινεζικό Twitter.
«Τι άλλο κάνει το συγκεκριμένο «σποτ» πέρα από το αντιμετωπίζει ως αντικείμενα τις γυναίκες, νομίζουν ότι οι κινέζοι πελάτες τους αξίζουν διαφημίσεις σαν αυτή;», έγραψε κάποιος άλλος.