Latest News

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Οι περίεργες συμμαχίες για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης!


Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατέληξε, όπως ανακοινώθηκε τουλάχιστον, στην κοινοπραξία της...
Deutsche Invest Equity Partners GmbH, Belterra Investments LTD (Ιβάν Σαββίδης) and Terminal Link SAS (γαλλικός κολοσσός CMA), γαλλογερμανικών συμφερόντων με μέτοχο τον Ιβάν Σαββίδη.
Ωστόσο, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το paraskhnio.gr oι Γάλλοι συμμετέχουν στην κοινοπραξία, ο Ιβάν συμμετέχει, όμως η γερμανική εταιρία δεν είναι γερμανικών συμφερόντων.
Λέγεται εντόνως πως η εταιρεία είναι… ασιατικών συμφερόντων!

Οι περίεργες συμμαχίες

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του paraskhnio.gr το «προξενιό» ανάμεσα στην εταιρία συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη και της εταιρείας, που κρύβονται από πίσω ασιατικά συμφέροντα και είναι κολοσσός στον τομέα του, το έκανε έτερος πρόεδρος μεγάλης ΠΑΕ.
Μάλιστα ο εν λόγω πρόεδρος μέχρι πρότινος ήταν εχθρός και λόγω ποδοσφαιρικών διαφορών… όμως η ισχύς εν τη ενώσει για να χτυπηθεί άλλος έτερος γνωστός επιχειρηματίας που έχουν χρόνια διαφορές!
Ωστόσο όπως πληροφορούμαστε μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο Ιβάν Σαββίδης με τον πρόεδρος της ΠΑΕ που… έσπρωξε το deal με την ασιατικών, στην πραγματικότητα, συμφερόντων εταιρεία, ούτε καν μιλιούνται!
Το χρονικό της συμφωνίας για το λιμάνι
Με μια εντυπωσιακή ρελάνς ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης καταλήγει στην κοινοπραξία της Deutsche Invest Equity Partners GmbH, Belterra Investments LTD (Ιβάν Σαββίδης) and Terminal Link SAS (γαλλικός κολοσσός CMA).
Πλειοδότρια για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) ανεδείχθη από το ΤΑΙΠΕΔ η ένωση των εταιρειών «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS», μετά από τη σημαντικά βελτιωμένη προσφορά που υπέβαλε.
Η νέα δεσμευτική προσφορά προβλέπει την καταβολή τιμήματος ύψους 231.926.000 ευρώ. Η συνολική αξία της συμφωνίας ανέρχεται σε 1,1 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ανωτέρω προσφορά, υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ την επόμενη επταετία και τα αναμενόμενα έσοδα του Δημοσίου από τη σύμβαση παραχώρησης (αντάλλαγμα παραχώρησης σε ποσοστό 3,5% του κύκλου εργασιών του ΟΛΘ), αναμενόμενου συνολικού ύψους πλέον των 170 εκατ. ευρώ. Στο συνολικό ποσό λαμβάνονται επίσης υπόψη τα αναμενόμενα μερίσματα που θα εισπραχθούν από το ΤΑΙΠΕΔ για το υπολειπόμενο ποσοστό του 7,22%, καθώς και οι εκτιμώμενες (πέραν των ελάχιστων υποχρεωτικών) επενδύσεις έως τη λήξη της παραχώρησης το 2051.