Η ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο μηχανοδηγός του τρένου που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη...
(πήγαινε με 144,3 χλμ./ώρα) είναι η αιτία του δυστυχήματος στην περιοχή Άδενδρου. Κι αυτό γιατί υπό κανονικές συνθήκες έπρεπε σε εκείνο το σημείο να μειώσει δραστικά την ταχύτητα σε 60 χλμ/ώρα λόγω της εισόδου σε κατοικημένη περιοχή.
Αυτό αναφέρει το πόρισμα της αρμόδιας επιτροπής που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
Το περασμένο Σάββατο 13 Απριλίου στις 21:45, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η αμαξοστοιχία I/C58 η οποία μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό εκτελώντας δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο, ενώ στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι προσέκρουσε σε κτήριο του ΟΣΕ το οποίο και διαπέρασε.
Το περασμένο Σάββατο 13 Απριλίου στις 21:45, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η αμαξοστοιχία I/C58 η οποία μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό εκτελώντας δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο, ενώ στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι προσέκρουσε σε κτήριο του ΟΣΕ το οποίο και διαπέρασε.
Αμέσως κινητοποιήθηκαν όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες ενώ στο σημείο κατέφθασαν διασώστες και κινητές μονάδες του ΕΚΑΒ, αλλά και ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής προκειμένου να βοηθήσει στον απεγκλωβισμό των επιβατών και του προσωπικού της αμαξοστοιχίας.
Αποτέλεσμα του εκτροχιασμού ήταν να χάσουν τη ζωή τους τρία άτομα, ο μηχανοδηγός Μάνθος Καλόπουλος, ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας Άρης Καλαμπαλίκης και ένας επιβάτης ο Δημήτρης Μικρόπουλος.