Στον σταθμό Μανιάτικα του Πειραιά αναμένεται...
αύριο, Τετάρτη, στις 12 το μεσημέρι, η άφιξη του μηχανήματος διάνοιξης των σηράγγων (ΤΒΜ) (μετροπόντικας)
To μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει ποτέ στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά τις τελευταίες δεκαετίες και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα του, δίνοντας ώθηση στην εμπορική και τουριστική κίνηση, αλλά και σε επενδύσεις, είναι η άφιξη του Μετρό, με την επέκταση της γραμμής 3 από την Αγ. Μαρίνα προς Πειραιά, μήκους 7,6 χιλιομέτρων με έξι σταθμούς.
Με την ολοκλήρωση του έργου, που αναμένεται στα τέλη του 2020, με αρχές του 2021, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» με μία ενιαία γραμμή 50 χλμ διάρκειας μόλις 65 λεπτών.
Θα απομένουν 2,2 χλμ, έως το κέντρο του Πειραιά, ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα, που αντιμετωπίζεται ωστόσο από τα στελέχη της εταιρείας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, είναι σύμφωνα με πληροφορίες αυτή τη στιγμή δίπλα στον τερματικό σταθμό του Ηλεκτρικού, όπου δημιουργήθηκε θέμα στεγανότητας, ενώ πρόσφατα είχε εντοπιστεί μία βόμβα από την περίοδο της Κατοχής, που απομακρύνθηκε.
Πάντως, παρά τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν παρουσιαστεί σε κάποιους σταθμούς, το έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να λειτουργήσει τμηματικά για τους τρεις πρώτους σταθμούς Αγ. Βαρβάρα-Κορυδαλλός-Νίκαια.
Η παράδοση πλατειών όπου διέρχονται συγκεκριμένοι σταθμοί και είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες, θα γίνεται τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα από την εταιρεία της Αττικό Μετρό.
Η έλευση του μετροπόντικα στα Μανιάτικα θα γίνει με την παρουσία του υπουργού Μεταφορών, Χρίστου Σπίρτζη, της διοίκησης της Αττικό Μετρό, του αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Γαβρίλη, του δημάρχου Πειραιά, Γιάννη Μώραλη, βουλευτών και εκπροσώπων των τοπικών αρχών.