Πολλά σχολεία στεγάζονται σε μισθωμένα κτήρια, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου εκπαιδευτηρίου, αλλά και σε πεπαλαιωμένα κτήρια, που χρειάζονται...
εργασίες συντήρησης.
Αυτό τουλάχιστον διαπιστώθηκε σε συνάντηση εργασίας για τα θέματα της σχολικής στέγης στο Δήμο Πειραιά που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στη Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά.
Ειδικότερα, ο Αντιπεριφερειάρχης σημειώνει τα εξής
εργασίες συντήρησης.
Αυτό τουλάχιστον διαπιστώθηκε σε συνάντηση εργασίας για τα θέματα της σχολικής στέγης στο Δήμο Πειραιά που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στη Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά.
Ειδικότερα, ο Αντιπεριφερειάρχης σημειώνει τα εξής
Συνάντηση εργασίας για τα θέματα της σχολικής στέγης στο Δήμο Πειραιά πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στη Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης, ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εκπρόσωποι των Κτιριακών Υποδομών (ΚτΥΠ).
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης διαπιστώθηκε ότι πολλά σχολεία στεγάζονται σε μισθωμένα κτήρια, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου εκπαιδευτηρίου αλλά και σε πεπαλαιωμένα κτήρια, που χρειάζονται εργασίες συντήρησης.
Σε αυτό το πλαίσιο εξετάστηκαν ζητήματα, που αφορούν στη βελτίωση, ανακαίνιση και εκσυγχρονισμό είκοσι (20) υφισταμένων σχολικών συγκροτημάτων Εκπαίδευσης, αλλά και οι δυνατότητες κατασκευής νέων σύγχρονων διδακτηρίων σε υφιστάμενους διαθέσιμους χώρους.Επίσης, λόγω έλλειψης ελεύθερων χώρων συζητήθηκε η δυνατότητα αγοράς υφιστάμενων κτηρίων και η ανακατασκευή τους σε σύγχρονα σχολικά κτήρια.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης, ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, οι Διευθυντές των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και εκπρόσωποι των Κτιριακών Υποδομών (ΚτΥΠ).
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης διαπιστώθηκε ότι πολλά σχολεία στεγάζονται σε μισθωμένα κτήρια, που δεν πληρούν τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου εκπαιδευτηρίου αλλά και σε πεπαλαιωμένα κτήρια, που χρειάζονται εργασίες συντήρησης.
Σε αυτό το πλαίσιο εξετάστηκαν ζητήματα, που αφορούν στη βελτίωση, ανακαίνιση και εκσυγχρονισμό είκοσι (20) υφισταμένων σχολικών συγκροτημάτων Εκπαίδευσης, αλλά και οι δυνατότητες κατασκευής νέων σύγχρονων διδακτηρίων σε υφιστάμενους διαθέσιμους χώρους.Επίσης, λόγω έλλειψης ελεύθερων χώρων συζητήθηκε η δυνατότητα αγοράς υφιστάμενων κτηρίων και η ανακατασκευή τους σε σύγχρονα σχολικά κτήρια.